رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
abines

جزیره جیمز باند

پست های پیشنهاد شده

جزیره ی جیمز باند در پوکت الماس درخشان منطقه ??انگ نگا بی (Phang Nga Bay) است علیرغم زیباییش، برای اولین بار در ??یلم معرو?? جیمز باند به نام «مردی با اسلحه طلایی».

 

 

 

جزیره معرو?? جیمز باند، در شهر زیبای پوکت در کشور تایلند قرار گر??ته است که یکی از متمایز کننده ترین ویژگی این جزیره از بقیه ی جزیره های پوکت، صخره های عظیم آهکی است که به طور عمودی از دریای سبز زمردین، سر به بیرون آورده اند. ??انگ نگا بی، منطقه ای به مساحت ۴۰۰ کیلومتر مربع است و تقریبا ۱۰۰ جزیره ی دیگر در آن قرار دارد که اکثرشان به خاطر زیبایی بی نظیر و یا شکل عجیبی که دارند، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده اند. از سال ۱۹۷۴ که این جزیره در ??یلم جیمز باند نشان داده شد، به یکی از جاذبه های توریستی مورد توجه در این کشور تبدیل شده است. خوشبختانه، این جزیره زیر نظر ح??اظت پارک ملی است و هیچ قایقی از هیچ نوعی، به خاطر موقعیت متزلزل آن (در قسمت بالایی بسیار پهن است و در قسمت پایین، باریک) اجازه ی نزدیک شدن زیاد به جزیره را ندارد و بنابراین بهترین راه دیدن این جزیره از طریق قایق های کوچک و یا ساحل کوچک Koh Ping Ghan است. در قسمت شرقی شلوغ این ساحل هم، راهروهای کوچک زیادی پر از ??روشنده وجود دارد که در صورت تمایل می توانید سوغاتی های خاصی را از آنها خریداری کنید.

 

 

 

این منطقه، یک جای عالی برای کشتی رانی و قایق رانی است و اکثر تورهایی که به مقصد جزیره ی جیمز باند هستند در کنارشان، بازدید از جزایر معرو?? دیگر را با توق??ی در Koh Panyee برای صر?? ناهار با غذای دریایی دارند. Koh Panyee یک دهکده ی ماهی گیری مسلمان نشین است که تقریبا در نزدیکی همین منطقه قرار دارد. در حین بازدید از این مناطق با چشم اندازهای بسیار زیبایی روبرو می شوید و می توانید عکس های ماندگاری را بگیرید. اگرچه شرکت هایی که تور تایلند را برگزار می کنند، ممکن است کی?? های پلاستیکی دستی ای را برای جلوگیری از خیس شدن دوربین بهتان بدهند اما بهترین کار، همراه آوردن یک کی?? ضد آب است.

 

 

 

ساعات ??عالیت: همه ی مواقع سال محل قرار گیری: ??انگ نگا بی. اگر بخواهید از این جزیره دیدن کنید می توانید از ۲ راه اقدام کنید: یا از سمت ??انگ نگا حرکت کنید و یا از جزیره پوکت س??ر رویاییتان را به سمت این جزیره آغاز کنید.

 

27d7aed1ca62bd0428ef27e990aa8d32a1698d9b.jpeg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...