رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
abines

دیدنی های تایلند

پست های پیشنهاد شده

تایلند یکی از مناطق جذاب گردشگری در جهان است، سواحل آرام و زیبا، شهرهای پر ر??ت و آمد، معابد باشکوه و طبیعت بی نظیر آن هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند. ما در اینجا تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری آن را برایتان آورده ایم.

 

۱- منطقه زیبای کرابی که در سالهای اخیر به یکی از جذاب ترین سواحل جنوب شرق آسیا تبدیل شده است، در جنوب تایلند و در امتداد ساحل دریای آندامان قرار گر??ته و رودخانه کرابی از درون آن می گذرد و به دریا می ریزد.

 

این منطقه زیبای گردشگری در تور تایلند با مساحتی حدود ۴۷۰۰ کیلومتر مربع، ۱۳۰ جزیره بزرگ و کوچک دارد که بر جاذبه های آن ا??زوده است. سواحل ماسه ای س??ید و صخره های زیبا و انواع گیاهان و جانواران محیطی برای آرامش و استراحت توریست ها جان می دهد. در کرابی می توان از قایق سواری در سواحل دریا و طبیعت وحشی و پارک های ملی و چشمه های آب گرم و آبشارهای سرد لذت یک س??ر خوب را برد.

 

۲- کاخ بزرگ مجموعه‌ای از ساختمانهای سلطنتی در بانکوک است که از قرن هجدهم میلادی تاکنون محل اقامت رسمی پادشاهان آن کشور بوده‌ است. ساخت این مجموعه ساختمانی، از سال ۱۷۸۲ میلادی، آغاز شده و بطور مداوم، گسترش یا??ته‌است.

 

۳- ویی اینتانون مرت??ع ترین کوه تایلند به حساب می آید. ارت??اع آن بین ۸۰۰ متر تا ۲۵۶۵ متر متغیر بوده که موجب بروز تغییرات آب و هوایی گردیده است. پارک ملی دویی اینتانون در استان چیانگ می تایلند، آبشارها و کوه های ??راوان و تنوع زیستی بالایی دارد، دارای غارهای متعدد و شگ??ت انگیزی نیز است. این منطقه در حقیقت مامنی برای ??عالیت ها و مناظر طبیعی مت??اوت به شمار می رود. از این مکان به عنوان «سق?? تایلند» نیز نام می برند.

 

۴- لوی کراتونگ ??ستیوالی است که هر ساله در تایلند در شب ماه کامل دوازدهمین ماه قمری برگزار می شود. در این ??ستیوال مردم بالن های خود را به هوا می ??رستند تا بد اقبالی از آنها دور شود و نور ??انوس راه درست را در زندگی به آنها نشان دهد.۵- قصر تابستانی بنگ پا این، قصر تابستانی پادشاهان تایلندی بوده است. این مکان باغ های زیبایی دارد و با معماری اروپایی تزیین شده است

 

۶- بازار دمنوین سادواک، بازاری شناور در بانکوک است که مواد غذایی محلی در آن به و??ور یا??ت می شود.

 

۷- معبد وات رونگ خون در چیانگ رای، توسط چیره دست ترین معماران و طراحان تایلند ساخته شده است. این معبد دارای نمای بسیار زیبای س??ید و شیشه ای است که آن را در تمام دنیا خاص کرده است. معماری های بسیار زیبای این معبد واقعا چشم نوازند و نشان از هنر مردم این محل دارد.

 

۸- اگر به دنبال آرامش می گردید، یک قایق اجاره کنید و به جزیره کو ??ی ??ی سری بزنید.

 

۹- اگر به حیوانات از جمله ??یل علاقه دارید، به پارک ملی ??یل ها در چیانگ مای سری بزنید. در این مکان می توانید از نزدیک با آنها ارتباط برقرار کنید اما سوار شدن بر آنها ممنوع است.

 

۱۰- شمال تایلند به تنوع گل و گیاه شهرت دارد، به خصوص در ماه ??وریه که بهترین ماه در چیانگ مای است. رژه ماشین های حامل ا??راد که با گل ها تزیین شده، ویژگی به یاد ماندنی این رویداد سالیانه است. بخش های مختل?? این جشنواره شامل نمایش های هنری و مسابقات مختل?? است که سه روزه در اولین آخر ه??ته ماه ??وریه برگزار می شود.

 

۱۱- معبد وا ماهاتات یکی از معابد قدیمی است که در زمان پادشاه راما اول ساخته شده و از مهمترین جاذبه های گردشگری بانکوک است. مشهورترین بخش آن سردیس بوداست که با ریشه های درختان احاطه شده است.

 

۱۲- معبد ترایمیت یکی از دیدنی های بانکوک است که در شهر چینیها قرار دارد و محل نگهداری بزرگ ترین مجسمه های بودای جهان با قدمت ۷۰۰ ساله است.

 

 

thailand_header2.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...