رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahsa-nita

راهکارهایی برای افزایش فروش

پست های پیشنهاد شده

مجموعه راهکارهایی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در قالب اینچنین مقالاتی برای توسعه ??روش یا ا??زایش ??روش ارائه می‌دهد، معمولا تعدادی راهکار تکرار شونده دارند. شاید مهمترین دلیل این تکرار، ??رآیندی باشد که آنها تولید میشوند، که همانا کپی از مقالات موجود در ??ضای وب یا کتاب های مربوطه است. این مقاله اما سراسر تجاربی است که بارها یکی یا چند گزینه از آنها کسب و کار نوپایی را به مو??قیت رهنمون ساخته و یا یک واحد تولیدی را گاهی از شکستی سخت رهانیده است.

 

مجموع این موارد نکاتیست که میتوانیم مدعی شویم بدون توجه دقیق به آنها یا شاهد شکست بوده و یا حداقل به سهمی از بازار، آنچنان که شایسته ی آن هستیم نخواهیم رسید. [h=2]گام اول: بدانیم که برخی چیزها را نمیدانیم.[/h]

 

این معضل معمولا گریبانگیر تازه کارها یا کهنه بازاریابان میشود. قشر اول به خاطر خواندن دو مقاله زبان اصلی و دوم به علت نوعی خودشی??تگی ناشی از مدت زمان زیادی درگیر یک کار بودن. بهترین ایده های توسعه ??روش معمولا در بیربط ترین ??ضاها و در گ??ت و گو با غیر متخصص ترین ها شکل میگرد. داستانهای زیادی از این واقعه را میتوانید با یک سرچ ساده در وب بخوانید. برای درست دیدن و شنیدن اما لازم است نیاز به آن ابتدا در ما وجود داشته باشد. هرچقدر ??روتنی بیشتری داشته باشیم، احتمال صید های ناب تری را برای خودمان ??راهم ساخته ایم. [h=2]گام دوم: بدانیم که با خواندن توانا نمیشویم.[/h]

 

کا??یست یک آگهی برای جذب یک مدیر بازرگانی منتشر کنید تا شاهد باشید که چه حجم عظیمی از ??ارغ التحصیلان بازرگانی و بازاریابی به سراغتان می آیند که حتی نمیتوانند خودشان را درست عرضه کنند! اما معمولا میدانند که چطور میتوانند به ا??زایش ??روش شما کمک کنند. شاید آنها بدانند اما باید در توانستنشان شک کنید. اینکه کسی کتابی از ??یلیپ کاتلر خوانده باشد به خودی خود او را مناسب این شغل نمیسازد. یکی از دلایلی که اصولا مدیران باتجربه به تحصیل کرده های دانشگاهی ما به راحتی اعتماد نمیکنند همین سیکل معیوب آموزش آکادمیک ماست. به همین دلیل اگر ??ردا یک بنر تبلیغاتی دیدید که در ازای یک دوره ی آخر ه??ته قرار است به شما راهکارهای ا??زایش ??روش را آموزش دهد احتمالا با یک کلاس ت??ریحی روبرو شوید. [h=2]گام سوم: برای هر کاری از تحقیقات بازار است??اده کنیم.[/h]

 

اگر به دنبال یک روند پایدار از توسعه ??روش هستید، باید بدانید سلیقه ی شما یا آن بخشی از مشتریان که تا اینجا جذب خدمات یا محصولات شما شده اند، نماینده ی صحیحی برای کل گستره ی بازار نیست. تحقیقات بازار در هر بخش از کار به شما یک نقطه ی دید ??راخ تر و دقیق تر میدهد. در حقیقت یک مجموعه ی متوالی از تحقیقات بازار شما را از شر سلیقه ی خودتان که الزاما بهترین گزینه ممکن نیست، نجات میدهد. [h=2]گام چهارم: قدرت pr را دسته کم نگیریم.[/h]

 

ارتباط مناسب با مشتریانی که تاکنون داشته اید حداقل کاریست که میتوان برای ح??ظ ??روش حداقلی خود انجام دهیم. همچنین برای مواجهه با طی?? بیشتری از مشتریان که طبعا میتواند به ا??زایش ??روش ما منتهی شود لازم است روابط عمومی تجاری پویا و تعاملی مناسبی را برپا کرده باشیم. بدون این مهم طی این مسیر قطعا در تاریکی خواهد بود و دیر یا زود خوراک چاله های ناخوشایندی خواهیم شد. برای این منظور از متخصصان حر??ه ای کمک بگیریم. در حقیقت پرداخت ماهانه به یک متخصص pr تاثیر به سزایی در ا??زایش ??روش ما خواهد گذاشت. آنرا جزو هزینه های قابل چشم پوشی قلمداد نکنیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...