رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hadiahmadi

معابد تایلند

پست های پیشنهاد شده

یکی از اصلی ترین جاذبه های تاریخی کشور تایلند معابد آن است. با اطلاع از قیمت تور تایلند ی توانید به بازدید جاذبه هایی بروید که معماری خارق العاده ای دارند. «آدری» (Audrey) و «سم» (Sam) زوج ماجراجویی هستند که به بسیاری از مناطق در گوشه و کنار جهان س??ر کرده‌اند.

اول از همه باید بگویم تایلند علاوه‌بر طبیعت زیبایی که در خود جای داده، از ??رهنگ و تاریخی غنی نیز برخوردار است. اما با این حال س??ر به چیانگ مای که در شمال این کشور قرار دارد، برای من ت??اوت‌های بسیاری داشت. چیانگ مای برای من مثال خانه‌ای در منطقه‌ای دور از خانه‌ام بود. هر کاری که ??کرش را بکنید من و سم در زمان اقامتمان در این شهر انجام دادیم. از گشت و گذار در حومه‌ی شهرها و روستاها تا دیدار دوستان و آشنایان، از رستوران‌های کنار خیابان‌ها تا مغازه‌های کوچک و بزرگ این شهر را تجربه کردیم. برای همین تاثیری که از چیانگ مای در من حاصل شد، تصمیم گر??تم س??رنامه‌ای از بازدید معابد آن بنویسم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

در آخرین س??ر من و سم به تایلند، بازدید از شهر چیانگ مای، به دلیل شنیده‌هایی که از طبیعت و معابدش داشتیم، در برنامه‌ی س??رمان قرار داده شد. این شهر که بزرگ‌ترین شهر ناحیه‌ی شمالی کشور تایلند محسوب می‌شود، در 700 کیلومتری شمال بانکوک قرار دارد. قبل از س??ر ??هرستی از معبادی را که می‌خواستیم در چیانگ مای ببینم، تهیه کردیم. با اطلاع از قیمت تور تایلند می توانید به بازدید جاذبه هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

برنامه‌ی س??ر به معابد، از گشت و گذار با پای پیاده در قسمت قدیمی شهر آغاز شد. این کار را من و سم همراه دوست محلی‌مان شروع کردیم. یک ساعتی که از زمان راهپیمایی در نواحی حومه‌ای گذشت، آسمان شروع به باریدن کرد. در این زمان بود که به سرعت به نقطه‌ی اولمان بازگشتیم و سوار ماشین شدیم تا ادامه‌ی مسیر را با ماشین از سر بگیریم.

اولین توق??مان پس از چند کیلومتری ماشین‌سواری در معبد «وات پالاد» (Wat Palad) در وسط جنگل بود. این معبد در پس انبوهی از شاخ و برگ درختان در دل طبیعت جای گر??ته بود و در ابتدای مسیر یکی از روستاهای محل قرار داشت.

تور تایلند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...