رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
negar24

ماشین لباسشویی اسنوا و دوو

پست های پیشنهاد شده

 

برنامه های تعری?? شده یک ماشین لباسشویی موقع است??اده خیلی به کاربران کمک خواهد کرد، برنامه‌های کارآمد این ماشین لباسشویی نیز عبارت است از برنامه‌های شستشوی اقتصادی برای کاهش مصر?? آب و انرژی، شبیه‌ساز شستشو با دست، شستشوی البسه ظری??، برنامه شستشوی تأخیری برای به‌کارگیری دستگاه در زمان دلخواه و شستشوی سریع. سیستم شستشوی ضد چروک، با است??اده از این تکنولوژی کمترین چین‌وچروک را در البسه خود پس از شستشو و آبگیری شاهد خواهیم بود. در نتیجه زمان کمتری را در منزل مشغول اتوکشی لباسها می شوید. اگر برای وقت خود ارزش قائل هستید سیستم شستشوی بدون چروک در صر??ه جویی زمان خیلی به شما کمک خواهد کرد.

همین حالا با خریداری ماشین لباسشویی اسنوا از تخ??ی?? ویژه ??روشگاه ما برخوردار شوید. همچنین با خریداری ماشین لباسشویی اسنوا می توانید در جشنواره برند اسنوا شرکت کنید و برنده خوش شانس یک میلیارد تومانی شرکت اسنوا باشید .

توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر باید دارای ضمانت نامه معتبر باشد، گارانتی یک محصول آیتم بسیار مهمی است. انتخاب سنتر امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی اسنوا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود ??راهم آورده است.

تمام محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما مشتریان عزیز امکان خرید حضوری و ملاحظه مرغوبیت کالا از نزدیک را دارا می باشند. خرید اینترنتی مطمئن و لذت بخش را با انتخاب سنتر تجربه کنید.

هنگام خرید میزان بودجه خریدار یک گزینه مهم است, قیمت یک محصول مانند دیگر مشخصات آن اهمیتی زیادی دارد. بد نیست بدانید قیمت لباسشویی اسنوا در ??روشگاه انتخاب سنتر با سایر ??روشگاه های دیگر رقابت می کند. لوازم خانگی اسنوا را با نازلترین قیمت ها از انتخاب سنتر بخواهید.

لباسشویی های اتوماتیک اسنوا به صورتی طراحی شده است که ضمن محا??ظت از لباس ها و کی??یت هرچه بیشتر شستشوی منطبق با استانداردهای جهانی، میزان مصر?? مواد شوینده، آب و انرژی را به حداقل ممکن می رساند. این کاهش مصر?? به نحوی است که به کی??یت شستشوی لباس ها هیچ آسیب وارد نگردد.همچنین دوو بر روی پنل لباسشویی 8614 کلیدهای شستشویی تعبیه کرده که نیازهای هر کاربری را میتواند برطر?? سازد.

این مدل ماشین لباسشویی دوو از 12 عدد برنامه شستشو برخوردار است، مانند برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای لباس های کمتر کثی?? را در کمترین زمان ممکن شستشو می کند و در وقت شما صر??ه جویی خواهد کرد. برای شستشوی لباس های ظری?? و با ارزش که نمی خواهید کوچکترین آسیبی به آنها برسد برنامه hand wash را انتخاب کنید و دیگر لازم نیست نگران لباس هایی که پارچه ظری??ی دارند باشید و یا با دست آنها را شستشو کنید.

جهت صر??ه جویی در مصر?? آب و انرژی نیز برنامه شستشوی eco به شما کمک خواهد کرد و باعث کاهش هزینه های هر ماه شما بابت اتلا?? آب و انرژی گران قیمت می شود.

در نهایت هم با است??اده از دکمه option می توان برنامه های شستشوی اضا??ی را انتخاب نمود که شامل شستشوی اولیه، آب کشی اضا??ی و برنامه شستشوی ضد چروک می باشد. سیستم شستشوی ضد چروک ضمن تمیز کردن لباس ها، از چروک شدن البسه جلوگیری می کند.

با خرید ماشین لباسشویی دوو از تخ??ی?? ویژه ??روشگاه ما برخوردار شوید. مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر یک ??روشگاه اینترنتی می باشد و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است. با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت ماشین لباسشویی دوو شگ??ت زده خواهید شد .قیمت ماشین لباسشویی دوو - قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...