رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
negar24

تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی صندلی اداری

پست های پیشنهاد شده

امروزه معمولا تمامی صندلی اداری ها با روکش چرم وارد بازار می شود و دیگر کمتر کارخانه ای را می بینید که صندلی اداری را بدون چرم تولید کند. اما بعضی کارخانه ها همصندلی اداری با چرم مصنوعی تولید می کنند که به همین دلیل امروز می خواهیم ت??اوت ها چرم مصنوعی و چرم طبیعی را بیان کنیم تا به راحتی بتوانید صندلی اداری با چرم طبیعی را انتخاب کنید.

چرم طبیعی در واقع ماده ای نرم و بادوام است که از دباغی پوست حیوانات به ویژه گاو تولید می شود و ت??اوت پوست دباغی شده با نوع دباغی نشده آن در این است که اگر پوست دباغی نشده مرطوب شود ??اسد می شود ولی پوست دباغی شده که از آن چرم درست می شود اگر دوباره مرطوب بشود ??اسد نمی شود و این نوع پوست دباغی شده برای تولید صندلی اداری بسیار مناسب است.

اما نیاز روز ا??زون بشر به چرم طبیعی و با وجود محدودیت در تولید آن و همچنین هزینه بالای تولید آن باعث شد تا بشر به ??کر تولید ماده ای جایگزین چرم طبیعی بشود که این ماده چرم مصنوعی نام دارد که از طریق روش های حرارتی تولید می شود.که امروزه بیشتر صندلی اداری ها با چرم مصنوعی تولید می شوند .

ت??اوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی ای که در تولید صندلی اداری است??اده می شود در این است که چرم طبیعی طرح منظمی ندارد و دارای بوی خاصی است و همچنین پشت چرم طبیعی حالت خاصی دارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...