رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
radmehrr

ارسال کالا بسته بندی شده به خارج از کشور

پست های پیشنهاد شده

 

هنگام حمل اثاثیه همه ما به راحتی با اتوبار تماس میگیریم تا حمل اثاثیه ما را انجام دهند و حتی می توانید با نزدیک ترین شرکت اتوبار تماس بگیرید و کار خود را آسان کنید به عنوان مثال اگر در شرق تهران زندگی میکنید با اتوبار تهران تماس بگیرید و در مورد ??رستادن کالا به شهرستانها به اداره پست مراجعه می کنیم اما آیا در مورد ??رستادن کالا به خارج از کشور چیزی می دانید؟

چند سالی می شود که شرکت ها حمل و نقل هوایی کار ??رستادن بسته های پستی به خارج از ایران را از دوش پست ایران برداشته اند. سرعت ارسال و تضمین برخی از این شرکت ها برای ح??ظ سلامت بسته شاید مهم ترین عامل این پیشر??ت باشد. ??راموش نکنیم که از طر??ی اگر مرسولات خود را به این شرکت های خصوصی بسپاریم، امکان پیگیری وضعیت هر لحظه هم برای مان ??راهم می شود.

 

چیزی که ممکن است ??کرتان را مشغول کند، هزینه بالایی است که باید برای دریا??ت خدمات این شرکت ها بپردازید. جالب تر اینکه وقتی با داخلی مورد نظر یکی از این شرکت ها تماس می گیریم می گوید که هیچ مسئولیتی در برابر خسارت احتمالی نخواهد کرد مگر اینکه کالای خود را بیمه کرده باشید.

 

جالب است بدانید که یکی از این شرکت ها در ماه رمضان برای مشتریانش 30 درصد تخ??ی?? در هزینه های ارسال ارائه کرده است. رقابت بین پست های بین المللی بر سر چهار چیز است؛ کی??یت رساندن محموله ها به مقصد، نحوه رهگیری مرسوله توسط مشتری، سرعت و قیمت. حالا دیگر همه چیز به ارزش کالای شما و اهمیت سرعت ارسال آن برای تان بستگی دارد. با توجه به اینکه امروز قیمت ها، زمان تخمینی ارسال و شرایط سه شرکت حمل و نقل هوایی dhl، pde و tnt را بررسی کرده ایم، این گزارش می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب مناسب ترین راه ارسال برای شما باشد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...