رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
MOHSENSEO

یو پی اس

پست های پیشنهاد شده

یو پی اس آنلاین یا دابل کانورژن

 

این نوع یو پی اس ها یعنی یو پی اس دابل کانورژن در واقع همان یو پی اس آنلاین است که از یکسو بطور دایم به برق شهری وصل است و از سوی دیگر بطور دائم وسایل برقی را تغذیه میکند. در واقع این وسیله بطور دایم به برق وصل است و باتری آن مداوما در حال ذخیره و تخلیه شدن است. تنها مزیت ??نی این نوع مدار این است که بطور همیشگی به برق وصل است و زمان اتصال آن به برق شهر ص??ر است. البته این روش باعث میشود که به مدار بای پس نیز اساسا نیاز نباشد. البته این روش باعث میشود که دمای باتری بالا برود .

z_apc_online1.gif

 

یو پی اس آنلاین یا دابل کانورژن

 

طول عمر یو پی اس آنلاین

 

بطور کلی عمر این نوع یو پی اس قدری کمتر است و است??اده از آن نیز چندان متداول نیست. با تمام این ویژگی ها در صورتی که مدار تبدیل ورودی و اینورتر دچار اختلال و خرابی شوند، جریان برق قطع میشود و بنابراین درجه ح??اظت کامل از قطع برق نیز برای این نوع یو پی اس در عمل ممکن است در دسترس نباشد. از نظر مشخصات ??نی و ظاهری عمدتا شبیه دیگر انواع یو پی اس است.

تولید یو پی اس دابل کانورژن

 

یعنی یو پی اسهای با توان تا ۱۰۰۰۰ ولت آمپر در گروه تک ??از تولید میشوند و در انواع صنعتی و سه ??از نیز تولید میشوند. اگر چه بدلیل راندمان کمتر در این نوع یو پی اس دابل کانورژن ، برای توانهای بیشتر اغلب بیشتر تولید میشود و اساسا دارای رنج تولید محدودتری است.

 

http://ups-iran.com/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...