رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
اجاره پارسی مهمان

اجاره خودرو با اتومبیل

پست های پیشنهاد شده

اجاره پارسی مهمان

شرکت های اجاره خودرو دو حالت با راننده و بدون راننده را در سرویس های خود ارائه می‌دهند. اجاره خودرو کاربردهای بسیار متنوعی دارد. مشتری بر اساس نیاز خود می‌تواند هر یک از این دو حالت را درخواست دهد. در بسیاری از موارد مشتری ممکن است درخواست راننده داشته باشد در این صورت به هزینه اجاره خودرو اضا??ه می‌شود. یکی از مواردی که باعث می‌شود مشتری درخواست راننده کند این است که به هر دلیلی نتواند رانندگی کند. به طور مثال برای شخصی که مریض احوال است به هیچ وجه توصیه نمی‌شود که پشت ??رمان اتوموبیل بنشیند و رانندگی کند. یا در مواردی که ممکن است مشتری به لحاظ روحی آمادگی نداشته باشد. به طور مثال دچار هیجانات روحی مانند استرس و یا تشویش خاطر شده باشد. وقتی رانندگی بر عهده شرکت باشد می‌بایست از قبل شرکت با راننده مورد نظر برای آن روز و ساعتی که مشتری درخواست داده هماهنگ کند و مسیر و آدرس کامل را در اختیار راننده قرار دهد. رانندگان می‌بایست مو??ق به اخذ دریا??ت گواهی نامه رانندگی شده باشند و با رعایت اصول اخلاقی و داشتن ??اکتورهای لازم برای کار در شرکت اجاره خودرو اقدام کنند.

در زمانی که رانندگی بر عهده شرکت است هزینه بیمه و ر??ت و آمد راننده نیز می‌بایست بررسی شود. معمولا شرکت ها به ازای هر ساعت رانندگی بیشتر از حد قرارداد اجاره، هزینه جداگانه ای را از مشتری دریا??ت می‌کنند. این هزینه نباید بیشتر از حد مجاز تعیین شده از سوی اتحادیه اجاره خودرو باشد. مشتریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخل?? با اتحادیه صن?? اجاره وسایل نقلیه تماس بگیرند و یا با مراجعه حضوری شکایت خود را تنظیم و پیگیری کنند. شرکت می‌تواند برای هر ماشین و یا راننده کد مخصوصی در نظر بگیرد که از طریق آن قابل پیگیری باشد.

از آنجایی که بسیاری از موارد اجاره خودرو برای برگزاری تشری??ات است بنابراین راننده‌ای که برای این امور مد نظر گر??ته می‌شود می‌بایست به کار خود مسلط و آگاه باشد و اصول و آداب اخلاقی را رعایت کند تا در تمام مدت زمانی که مشتری در ماشین نشسته است احساس خوشایندی داشته باشد و با آسودگی خیال مسیر را طی کند. راننده می‌بایست لباس و ظاهری آراسته داشته باشد و ر??تاری بسیار متین و شایسته از خود بروز دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجاره اتومبیل پارسی-http://carrentalsparsi.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...