رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahdiyeh71

سیر تحول دخترا در دانشگاه

پست های پیشنهاد شده

ترم ۱ – اصولاً وقتی به آن ها بگویید با سه حر?? (پ – س – ر) یک کلمه معنی دار بسازید مخ آن ها error می دهد، چون ??کر می کنند تنها دانشجوی این مملکت هستند عمراً کسی را تحویل نمی گیرند و تا وقتی که قبل از اسمشان کلمه مهندس و دکتر را به کار نبرید جوابتان را نمی دهند!

پیشنهاد می کنم که در دختران ترم یکی (ص??ری) به دنبال gf نباشید چون اولاً پا نمی دهند و ثانیاً اگر حتی یکی از این دختران برای دوستی پا بدهد (یکی در هر ۱۰ میلیون سال) همه به شما به چشم یک همجنس باز نگاه خواهند کرد!

??قط برای عملیات قضای حاجت به wc می روند، طولانی ترین مسیری را که طی می کنند مسیر دانشگاه تا خانه می باشد، به پسران همکلاسی به چشم خواستگار نگاه می کنند!

تمام کتب ترم اول را می خرند و با دقت جلد می گیرند، سوژه خنده دانشجویان ترم بالایی هستند، وقتی به آن ها سلام می کنید به چشم یک مزاحم خیابانی به شما نگاه می کنند، در ??اصله بین کلاس ها نان و پنیر دستپخت مادر را میل می کنند تا انرژی بگیرند!

ترم ۲ – هم چنان قادر به ساختن کلمات معنی دار نمی باشند، متوجه می شوند به غیر از آن ها ا??راد دیگری نیز به اسم دانشجو تو این مملکت هستند!

به مقدار بسیار ناچیز از قطر ابروها کاسته می شود ولی سیبیل جزیی از اعضای ثابت بدن می باشد، سر کلاس متوجه موجوداتی عجیب و غریب می شوند اما اسم آن ها را نمی دانند، کماکان مسیر دانشگاه تا خانه بدون هیچ کم و کاستی طی می شود!

نیمی از کتاب های ترم را می خرند و نیمه دیگر را از کتابخانه می گیرند، اگر به آن ها سلام کنید در جواب زمزمه نام??هومی می شنوید با این مضمون: سلام علیکم و رحمة الله و برکاته، دو سه بار از جلوی تریای دانشکده رد می شوند اما جرأت داخل شدن را ندارند! (استغ??رالله)

ترم ۳ – به معنای واژه پسر پی می برند و با ماهیت آن موجودات عجیب و غریب آشنا می شوند، به این نکته حیاتی پی می برند که تنها است??اده wc قضای حاجت نیست!

سوژه خنده پیدا می کنند، همه کتاب ها را از کتابخانه می گیرند و متوجه می شوند که تا ۳ جلسه می توانند سر کلاس غیبت کنند، می ??همند که شهر خیلی بزرگ است و غیر از خانه شان جاهای دیگری هم دارد، تریا دانشکده تبدیل به پاتوق آن ها می شود و در جواب سلام شما می گویند سلام!

ترم ۴ – با واژه bf آشنا می شوند اما راه و رسم تور کردنش را بلد نیستند، ابروها نازک می شود و سیبیل ناپدید، در ساعت های استراحت بین کلاس ها و حتی وسط کلاس ها به wc می روند!

همیشه در دانشگاه از قسمت های “پر پسر??? عبور می کنند، شروع می کنند به پرسیدن آدرس از پسرای خوش تیپ دانشگاه (نکته: اگر دیدید که جلوی در آموزش یه دختر ازتون آدرس آموزش رو پرسید پس: ۱- دختره ترم ۴ درس می خونه ۲- شما خوشتیپید ۳ – یالا مخشو بزن دیگه چلمن)

شروع می کنن به نوشتن جزوه، هر ۲-۳ شب یکبار به خانه می روند برای حاضری و به خاطر غر زدن های مامان بابا (خوب پدر مادرن دیگه دلشون تنگ میشه شما به بزرگی خودتون ببخشید) و تعویض لباس و بقیه روزها خونه دوستشون درس می خونن (آره جون خودت، بیچاره پدر مادره خبر نداره خوابگاه دخترا بغل خوابگاه پسراست) در جواب سلام شما می گویند: سلام چطوری؟ خوبی؟

ترم ۵ – یکی از این موجودات خوش خط و خال (bf) را به دست می آورند اما چون تازه کار هستند بامبول های زیادی سرشان پیاده می شود!

اصلاً سر کلاس ها نمی روند و از دانشگاه ??قط با wc کار دارند چون bf دارند دیگه احدی را تحویل نمی گیرند و درست مثل ترم یک می شوند (چون این د??عه ??کر می کنن ??قط خودشونن که bf دارند و آسمان باز شده این پسره ا??تاده تو بغل اینا)

کوتاهترین مسیری را که طی می کنند مسیر دانشگاه به کا??ی شاپ و سپس خانه می باشد، از چهره مردانه گذشته تنها خاطره ای باقی مانده است! (اینجاست که میگن مردونگی مرده) به دلیل ا??زایش آرایشات روی صورتشون اضا??ه وزن می آورند و برای جبران آن از مقدار شلوار و مانتو شان کم می کنند!

یک میز اختصاصی برای خودشان و bf شان در تریا دانشکده رزرو است، تابلو می شوند، کارکنان محترم حراست دانشگاه آن ها را به اسم کوچک می شناسند!

سند کمیته انضباطی را به نامشان می کنند و در جواب سلام شما (بعد از ۱۰ دقیقه) می گویند: ا وا… سلام ببخشید حواسم نبود (طر?? داره عاشق میشه و حواسش یه جای دیگست)

ترم ۶ – خیلی تابلو می شوند، عاشق می شوند، مشروط می شوند!!!

ترم ۷ – به طرز وحشتناکی تابلو می شوند، در عشق شکست می خورند، مشروط می شوند!!!

ترم ۸ – دوباره آدم می شوند، دیگر تابلو نیستند چون جوانان مستعد دیگری جای آن ها را می گیرند (من لذت می برم میبینم این جوونا رو…) جای جای دانشگاه برایشان خاطره انگیز است، مثل بچه آدم این ترم درس می خوانند ??ارغ می شوند، در به در دنبال شوهر می گردند و به اولین پیشنهاد جواب مثبت می دهند و از چاله به چاه می ا??تند!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دنیا طلبیدم و به مقصد نرسیدم*******وای از آخرت ناطلبیده:244728hqjqgvc51h:

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا مجتبی حر??تون چه ربطی به مطلب داشت؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داشت یا نداشت ... مهم آموختن است از برای بهتر زندگی کردن:244728hqjqgvc51h:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کلا انجمن باحالی داریدااا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینا ماله دختر دهاتی هاست:17:!بقیه دختا وقتی میرن دانشگاه خیلی هاشون یکی دو باره این پروسه را طی کردن و دیگه به این راحتی خر نمیشن:17:!

اما بعضی پسرا تا میرن دانشگاه اینطوری میشن و زودو الکی عاشق میشن!:flapper:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...