رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
zeeker

چه یخچال فریزری خوبه؟

پست های پیشنهاد شده

راهنمای خرید یخچال ??ریزر

 

 

 

مدلها، امکانات و قیمتهای مختل??، ??اکتورهای زیادی برای خرید یخچال ??ریزر وجود دارد که میتوانند گیج کننده باشند. ما سعی کرده ایم با معر??ی امکانات و موارد است??اده هر یخچال ??ریزر، بهترین گزینه را به شما معر??ی کنیم تا بهترین محصول با بالاترین کارایی و امکانات مورد نیاز خود تهیه کنید.

 

 

 

mohtava-new.jpg42.jpg

 

به نوع یخچال ??ریزر توجه نمایید

 

 

بهترین یخچال مورد نیاز شما، محصولی است که اندازه ای برابر با میزان ??ضای خالی آشپزخانه شما داشته باشد. در صورتی که در بازه های زمانی مختل?? منزل خود را عوض میکنید، بهتر است محصولاتی را تهیه نمایید که با کمترین سایز بتوانید بیشترین حجم را در اختیار شما قرار دهد. با توجه به مدلهای یخچال ??ریزر، کارایی و امکانات هر یک از آنها، باید نسبت به خریداری بهترین محصولات اقدام نمایید.

  • یخچال با ??ریزر بالا : اولین نسل و یکی از کلاسیک ترین مدلهای طراحی یخچال و ??ریزر به صورت همزمان میباشد که در قسمت بالایی بدنه آنها مربوط به ??ریزر بوده و یخچال در قسمت پایینی بدنه قرار داده شده است. از مهمترین ویژگی های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. برخلا?? ظاهر بسیار باریکی که دارند، ??ضای بسیار خوبی را برای نگهداری از مواد غذایی ارائه میدهند و نوع طراحی داخلی آنها به گونه ای است که بتوان ظرو?? بزرگ را در آنها جای داد. جدیدترین مدلهای این محصول مجهز به آبسردکن و یخساز میباشد.
  2. این مدل از یخچال ??ریزر ها به دلیل بدنه بسیار ظری??ی که دارند در هر مکان مورد است??اده میباشند و بیشتر مورد است??اده برای خانواده هایی است که در بازه های زمانی کوتاه از خانه خود نقل مکان میکنند. عرض این دستگاه ها مابین 76 تا 100 سانتی متر میباشند.
  3. از لحاظ مصر?? برق یکی از بهترین انتخاب ها بوده و مابین 10 تا 25 درصد کمتر از یخچال های ??ریزر پایین برق مصر?? میکنند.
  4. بسیار ارزان قیمت بوده و بسته شرکت تولید کننده و کی??یت، قیمت گذاری میشوند.

 

 

mohtava-new.jpg48.jpg

  • یخچال با ??ریزر پایین : است??اده از این سری یخچال ??ریزر بسیار راحت بوده و به دلیل تسهیل در دسترسی به ??ریزر و میزان حجم بالا به علاوه زیبایی بسیار مورد توجه خانواده ها و زوج های جوان قرار گر??ته است.

  1. در سری یخچال های ??ریزر پایین، از دو درب است??اده شده است که درب بالا مربوط به یخچال و درب پایینی به ??ریزر مربوط میباشد که این نوع طراحی برای تسهیل در دسترسی به ??ریزر و یخچال بسیار مناسب میباشد. همچنین عرض این دستگاه ها حداکثر 100 سانتی متر بوده و به راحتی با تمامی آشپزخانه ها دارای سازگاری است.
  2. مدل طراحی ??رانسوی این محصول برای قسمت یخچال درب ها به صورت ساید بای ساید طراحی شده است و در قسمت ??ریزر از یک درب برای دسترسی به این قسمت است??اده شده است.
  3. این کالا برای خانواده های سه یای چهار ن??ری طراحی شده است و علاوه بر سازگاری با تغییر محیط، دارای قیمتی بسیار مناسب در میان یخچال ??ریزر ها میباشد.

mohtava-new.jpg46.jpg

  • ساید بای ساید : این سری از یخچال ??ریزرها بیشتر مورد توجه زوج های جوان قرار گر??ته است و میتواند ??ضای بسیار گسترده ای را برای نگهداری از وسایل مختل?? در دسترس قرار دهد. از مهمترین ویژگی های مثبت این محصول، میتوان به ا??زایش حجم ??ریزر اشاره نمود.

  1. درب های مورد است??اده در این سری از یخچال ??ریزر ها به صورت عمودی در کنار هم قرار گر??ته اند و در بیشتر موارد درب سمت راست مربوط به یخچال و درب سمت چپ مربوط به ??ریزر میباشد.
  2. عرض ساید بای ساید ها معمولا از یخچال ??ریزرهای معمولی بیشتر است و به همین دلیل بهتر است در صورتی که خانه خود را در بازه های زمانی کوتاه عوض میکنید بهتر است از ساید بای ساید ها است??اده نکنید.
  3. بیشتر از سایر محصولات و انواع یخچال ??ریزرها برق مصر?? میکنند و اکثر مدلهای این محصول مجهز به آبسردکن و یخساز میباشد. به دلیل اینکه در میان دو طر?? دستگاه ??اصله زیادی وجود دارد، میزان عرض و میزان حجمی که در دسترس است تناسبی ندارد.

mohtava-new.jpg43.jpg

  • یخچال ??ریزرهای 4 درب : سری یخچال ??ریزرهای 4 درب بسیار عریض بوده و مناسب برای خانواده های با بیشتر از 4 ن??ر جمعیت میباشند. تولید این سری از یخچال ??ریزر ها در شرکتهای معتبر مانند ال جی، سامسونگ و اسنوا انجام داده شده و محصول با بازده انرژی بسیار بالا در دسترس مصر?? کنندگان میباشد.

  1. چینش درب این محصول به صورت دو درب در بالا برای دسترسی به یخچال، یک کشو در میان یخچال و ??ریزر برای دسترسی به وسایل پر است??اده و یک درب برای دسترسی به ??ریزر دستگاه میباشد.
  2. یخچال ??ریزرهای 4 درب با طراحی ??رانسوی دارای قابلیت تنظیم حرارت از بیرون و آبسردکن است. این محصول در رده قیمتی بالایی قرار گر??ته است و بسیار پرطر??دار در ایران میباشد.

 

mohtava-new.jpg45.jpg

 

 

نکاتی در مورد اهمیت بهره وری انرژی یخچال

 

 

در سال 2014 استانداردهای جدیدی برای یخچال ??ریزرها وضع شد که مهمترین اصل دریا??ت این سری استاندارد، بهینه سازی مصر?? انرژی بوده است. از این سال به بعد تمامی شرکتهایی که محصولات خود را به کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا صادرات میکردند موظ?? بودند تا بهره وری انرژی خود را در مدلهای ??ریزر بالا، ??ریزر پایین و ساید بای ساید از 15 تا 25 درصد نسبت به مدلهای قبلی ا??زایش دهند. تمامی یخچال ??ریزرهای تولید شده یا وارد شده در بازار ایران نیز باید بر این اساس استاندارد تولید شده باشند. مصر?? بهینه یخچال ??ریزرها علاوه بر ن??ع عمومی که برای جامعه در پی خواهد داشت، میتواند در کاهش هزینه های ناشی از مصر?? برق را نیز تا حدود زیادی کاهش دهد.

 

رنگ ها به شما احساس میدهند

 

 

یخچال ??ریزرهای س??ید رنگ امروزه بیشتر مورد توجه بوده اند ولی شما توانایی انتخاب در میان رنگ های مختل?? یخچال ??ریزر را دارید. یخچال ??ریزرهای خاکستری و استیل به ترتیب رایج ترین انواع یخچال ??ریزرهای عرضه شده در بازار میباشند که بیشترین است??اده از آنها انجام داده میشود. شرکت های مختل??ی در زمینه تولید یخچال ??ریزرهای رنگی ??عالیت میکنند ولی برندهای معتبری همچون ال جی، سامسونگ، اسنوا، دوو و پارس خزر محصولات باکی??یت و در رنگ های رایج تولید کرده و در بازار عرضه میکنند.

 

امکانات و ویژگی هایی که هر یخچال ??ریزر باید داشته باشد

  • ??ضای زیاد در کنار ??ضای داخلی انعطا?? پذیر : یخچال ??ریزری مناسب است که در کنار ??ضای داخلی بزرگ، بتوان بیشترین است??اده را از آن داشت تا حجم بیشترین وسایل را در آن نگهداری نمود. سایز یخچال باید بر اساس نیاز شما تعیین شود، تعداد ا??راد خانواده دارای تاثیر مستقیم در انتخاب سایز دارد. یخچال ??ریزری را انتخاب کنید که بتوان ??ضای داخلی آن را برای نگهداری تمامی مواد غذایی، بطری، تخم مرغ و ظرو?? بزرگ است??اده نمود. همچنین چینش داخلی آن باید دارای قابلیت تغییر باشد.
  • مح??ظه دارای قابلیت کنترل رطوبت : این ویژگی سبب میشود تا مواد غذایی و میوه های مورد نگهداری در آن تازه باشند. در صورتی که این قابلیت در یخچال ??ریزر موجود نباشد ممکن است یخچال ??ریزر کارایی زیادی نداشته باشد و نتوان انتظارات زیادی برای نگهداری مواد غذایی مرطوب را از آن داشت.
  • روشنایی پیشر??ته : این قابلیت یخچال ??ریزر سبب میشود تا میزان مصر?? انرژی دستگاه تا حد بسیار زیادی بهینه شود. روشنایی درون یخچال باید با است??اده از لامپ های مخصوص کم مصر??ی انجام داده شود که در هنگام روشن شدن، کمتر برق مصر?? میکنند.
  • زنگ هشدار درب : باز ماندن درب یخچال یکی از رایج ترین دلایل خراب شدن این دستگاه ها میباشد. برای ر??ع این مشکل بهتر است از یخچال ??ریزر هایی است??اده شود که در صورت طولانی شدن میزان زمان باز بودن درب، دستگاه به شما هشدار دهد.
  • مدل دستگاه : بهتر است به جای اینکه دستگاهی ارزان قیمت با کارایی کم را خریداری نمایید، یخچال ??ریزر خوب با کاربرد بسیار بالا تهیه و است??اده نمود. شاید قیمتی بیشتر پرداخت کنید ولی یخچال ??ریزری با کارایی بالا را تهیه کرده اید که میتواند جوابگوی نیاز شما باشد.

 

 

 

mohtava-new.jpg49.jpg

 

 

امکانات و ویژگی هایی که شما نباید برای آن پول پرداخت کنید

  • آبسردکن، یخساز و نوشابه ساز : این امکانات را میتوانید با هزینه ای مناسب برای منزل خود تهیه کنید ولی یخچال های مجهز به این ویژگی ها دارای قیمتی بسیار بالا میباشند. وجود داشتن یا نداشتن این دستگاه ها تاثیر بسیار زیادی برای منازل نخواهد داشت و این قطعات علاوه بر ا??زایش میزان مصر?? انرژی، قیمت بسیار بالایی را دارند.
  • مح??ظه های سرد کننده سریع : است??اده از این ویژگی برای یخچال ها تنها سبب شده است تا دستگاه زودتر دچار مشکل شود و همچنین میزان مصر?? انرژی آن تا حد بسیار زیادی ا??زایش داشته باشد. شما میتوانید با زمان بندی مناسب برای سرد کردن یا ??ریز کردن مواد غذایی، به جای این قابلیت کار خود را انجام دهید.
  • یخچال ??ریزر مجهز به wi-fi : تجهیز یخچال ??ریزر به قابلیت اتصال به اینترنتی بی سیم، ص??حه نمایش لمسی یا اتصال به تلویزیون، تنها سبب مصر?? بیشتر برق شده و ??علا غیر از قابلیت اتصال به اینترنت که در آینده کارایی خواهد داشت، هیچ کاربرد دیگری را نداشته باشد.

??اکتورهای مهم در خریداری یخچال ??ریزر

 

 

یخچال ??ریزر های عرضه شده در بازار باید بر اساس ??اکتورهای مختل??ی تولید شده باشد تا بتواند بیشترین کارایی را داشته باشد. در صورتی که میخواهید یخچال ??ریزر جدیدی را خریداری نمایید، باید ابتدا دقت به نوع نیاز، مصر?? و کارایی آن داشته باشید و بر اساس تعداد ا??راد خانواده خود، محصول را انتخاب کنید. زوج های جوان نیز بهتر است محصولاتی را تهیه کنند تا بتوانند برای خانواده 3 الی 4 ن??ری نیز است??اده نمایند.

 

منبع :

https://www.teektaak.ir/product/refrigerator-freezer

 

https://www.teektaak.ir/product/refrigerator-freezer

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...