رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
اجاره پارسی مهمان

برند مرسدس بنز برای اجاره خودرو

پست های پیشنهاد شده

اجاره پارسی مهمان

مرسدس بنز

همه ما با شنیدن نام مرسدس بنز به یاد کشور آلمانی می‌ا??تیم و شاید انگشت شمار باشند کسانی که نام آشنای این کمپانی بزرگ به گوششان نخورده باشد. یک شرکت خودروسازی آلمانی که در عرصه ساخت و طراحی خودروهایی همچون کامیون، اتوبوس و موتورهای درون سوز و نیز در زمینه ارائه خدمات مالی همچون لیزینگ و بیمه و تعمیرات خودرو ??عالیت دارد. این شرکت به سبب مو??قیت های بسیار و خیره کننده شعار خود را با عنوان (یا بهترین یا هیچ) به همگان اعلام کرد. کارخانه مرکزی شرکت بزرگ مرسدس در شهر اشتوتگارت واقع است. کمپانی دایملر که در حال حاضر به مرسدس بنز معرو?? است و طی سالیان در ادغام و ان??صال با چندین شرکت دیگر سرانجام به این نام رسیده است.

مرسدس بنز کلاس S

مرسدس های کلاس S در رده لوکس‌ترین خودروهای سواری جهان قرار دارد و از آغاز تاکنون در حال قدرت نمایی است. سه آیتم مهم از سوی بنز در بیان مزایای کلاس S، رانندگی هوشمند، تکنولوژی به روز و شاید بتوان گ??ت تعری?? واژه لوکس است که در این سری خلاصه شده است. اما حال بپردازیم به نحوه طراحی این خودروی لوکس:

جلوپنجره بزرگ و نمای متبسم آن و طراحی اسپورت شده‌ی بدنه، آیرودینامیک و مقاومت بالا، سیستم تعلیق خارق‌العاده که با دوربین جاده را اسکن کرده تا در هنگام طی کردن ناهمواری و شیب‌های جاده، به آن هشدار داده تا به بدنه و سرنشینان منتقل نشود، طراحی منحصر به ??رد و چهره دلربای داخلی کابین که از ترکیب چوب، ??لز و چرم تشکیل شده و شامل یک ساعت آنالوگ زیبا، یک ص??حه کلید تل??ن، دو ص??حه نمایش 12.3 اینچی با وضوح بالا برای به نمایش درآمدن موارد مختل?? از قبیل نقشه، سرعت و دور موتور و سیستم صوتی سه بعدی، سیستم یونیزه با قابلیت پخش کردن تدریجی عطر در ??ضا، سیستم گرم و خنک کننده صندلی‌ها و دسته‌های آن، مح??ظه گرم و خنک نگهدارنده نوشیدنی و همچنین حالت‌های مختل?? صندلی و تجهیز آن‌ها با بالشتک‌های هوا برای ماساژ بدن، همه و همه در کنار هم جمع شده تا چهره‌ای مدرن و کلاسیک همراه با یکدیگر را به نمایش در آورد، که نشان‌دهنده قدرت بالای مرسدس بنز در جهت جلب رضایت مشتریان و رانندگان علاقمند به بنز است، چراکه لذت رانندگی نرم و بی‌صدا و همچنین مصر?? سوخت پایین تر و را تجربه خواهند کرد. پس یکی از پیشنهادات گروه اجاره خودرو پارسی به شما مرسدس بنز S500 است.

با معر??ی کلاس S از مرسدس بنز به دلیل شباهت در طراحی آن با کلاس های E و C، می‌توان گ??ت تا حدی دو کلاس دیگر نیز معر??ی شدند، اما در این سه کلاس پارامترهای مت??اوتی هم وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

این سه کلاس از لحاظ طراحی، تشابه بسیاری با یکدیگر دارند و شاید در بعضی موارد با هم اشتباه گر??ته شوند و شاید بتوان از لحاظ ظاهری، آنها را برادران سه قلویی نامید که در عملکرد کمی با همدیگر ت??اوت دارند. از ت??اوت‌های سری E نسبت به مدل‌های قدیمی تر خود، چراغ های جلو که ظاهری باریک‌تر پیدا کرده‌اند و کاپوت عضلانی تر با خطوط کمتر، ارت??اع، طول و عرض بیشتر است. از لحاظ طراحی داخلی کابین، کلاس E شباهت زیادی به کلاس S دارد، چرا که این دو در داشتن چهار دریچه تهویه مشترک هستند، اما کلاس C دارای سه دریچه است. همچنین داشبورد و ص??حه نمایش‌ها و سیستم‌های الکترونیکی کلاس S و E نیز مشابه یکدیگر است، در صورتی که کلاس C ص??حه نمایشی همچون تبلت دارد، که با کلاس A مشترک است. و سرانجام می‌رسیم به پیشرانه‌ها و عملکردها، که با این موضوع مواجه می‌شویم، که هیچ شباهتی بین S و E وجود نداشته و E با C در این مورد مشترک است. اما با وجود تمام این وجوه اشتراک علاقمندان به مرسدس بنز به راحتی وجوه تمایز این سه کلاس را با یکدیگر تشخیص می‌دهند.

 

 

 

 

اجاره خودرو پارسی-http://carrentalsparsi.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...