رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Noornegar

چهارمین جشنواره عکس نورنگار

پست های پیشنهاد شده

[h=3]لینک ثبت نام در جشنواره[/h]

دبیرخانه‌ی جشنواره عکس نورنگار بدین وسیله برگزاری چهارمین دوره‌ی جشنواره را با عنوان ایران من اعلام می‌کند.

 

جشنواره دارای دو بخش، اصلی و ویژه است. [h=3]بخش اصلی: هر عکسی با هر موضوعی در هر ژانری امکان شرکت در بخش اصلی را دارد. مانند، عکس پرتره، طبیعت، منظره، هوایی، باستان‌شناسی، معماری، ، قوم‌نگاری، مستند، خیابانی، و … با رعایت این نکته که در ایران گر??ته شده باشد.[/h] [h=3]بخش ویژه: موضوع این دوره از بخش ویژه، به منظور جلب توجه و دقت عکاسان کشورمان، بناهای باستانی و تاریخی ایران، در نظر گر??ته شده است. در این بخش ??قط عکس‌های بناهای باستانی و تاریخی ایران، اعم از نماهای بیرونی، داخلی و جزئیات، پذیر??ته می‌شود. موضوع بخش ویژه در هر دوره از جشنواره تغییر خواهد کرد.[/h] [h=3]جوایز چهارمین جشنواره عکس نورنگار :[/h] [h=3]در بخش اصلی : سه ن??ر برنده خواهد داشت و به هر سه، بدون ترتیب و اولویت یک دستگاه دوربین عکاسی Canon EOS-5D Mark IV(بدنه )، تندیس‌جشنواره، گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد کرد.[/h] [h=3]در بخش ویژه : سه برنده خواهد داشت و به هر سه، بدون ترتیب و اولویت یک دستگاه دوربین عکاسی Nikon D7200 kit 18-140mm ، تندیس‌جشنواره، گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد کرد.[/h] [h=3]هیات داوران:[/h] [h=3]اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی، دکتر محمد ستاری[/h] [h=3]دبیر جشنواره: مسعود ا??شانی[/h] [h=3]مشاور هنری: داریوش محمدخانی[/h] [h=3]گاه‌شمار جشنواره:[/h] [h=3]آغاز ارسال آثار: شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶[/h] [h=3]پایان مهلت ارسال آثار: ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶[/h] [h=3](مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد)[/h] [h=3]داوری: آبان ۱۳۹۶[/h] [h=3]آیین اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه آثار برگزیده: آذر ۱۳۹۶[/h] [h=3]مقررات:[/h] [h=3]ارسال آثار از ۷ مرداد ۱۳۹۶ آغاز و در ۵ آبان ۱۳۹۶ پایان می‌پذیرد.[/h] [h=3]هزینه‌ی ثبت نام و شرکت در چهارمین جشنواره عکس نورنگار به شرح زیر است:

ثبت نام طی ماه اول ??راخوان ( از ۷ مرداد تا ۷ شهریور): پانصدهزار ریال[/h] [h=3]ثبت نام طی ماه دوم ??راخوان( از ۸ شریورماه تا ۸ مهر): ششصدهزار ریال[/h] [h=3]ثبت نام طی ۲۵ روز مانده به پایان ??راخوان (از ۹مهر تا ۵ آبان): ه??تصد و پنجاه هزار ریال[/h] [h=3]شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد است و محدودیت سنی ندارد.[/h] [h=2]چهارمین جشنواره عکس نورنگار[/h] [h=3]هر عکاس می‌تواند حداکثر ۴ تک عکس در بخش اصلی و ۴ تک عکس در بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند (دبیرخانه مجموعه عکس نمی‌پذیرد.)

دریا??ت آثار تنها از طریق سایت به نشانی www.noornegar.com/festival امکان‌پذیر است و برای ارسال آثار باید در سایت چهارمین جشنواره عکس نورنگار ثبت نام و طبق دستور کار درج شده در سایت عمل کنید.

دبیرخانه‌ی جشنواره از پذیرش آثار بر روی دیسک یا به هر صورتی غیر از بارگذاری در سایت جشنواره، معذور است .[/h] [h=3]عکس‌ها می بایست با ??رمت jpeg در اندازه‌ی، ضلع کوچک حداقل ۲۴۴۸ پیکسل و حداکثر حجم ??ایل ۱۰ مگابایت، بر روی سایت جشنواره بارگذاری شوند. حداقل رزولوشن عکس‌های موبایلی باید ۸ مگاپیکسل باشد.[/h] [h=3]ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند. دبیرخانه‌ی جشنواره از پذیرش عکس‌های ??تومونتاژ، کولاژ، پانوراما، و HDR معذور است.

عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند.[/h] [h=3]در صورتی که کی??یت آثار ارسالی برای چاپ در کتاب و نمایشگاه مناسب نباشد، اصل ??ایل با کی??یت بالاتر درخواست خواهد شد. در صورت عدم ارائه‌ی ??ایل اصلی، عکس از جشنواره حذ?? خواهد شد.

‌عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکس‌برداری و مدل دوربین مورد است??اده در هنگام بارگذاری در سایت جشنواره در قسمت توضیحات درج شوند.[/h] [h=3]از نظر برگزار کننده، ارسال کننده‌ی عکس مالک اثر شناخته می‌شود. هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده‌ی اثر خواهد بود.[/h] [h=3]برگزار‌کننده حق است??اده از عکس‌های پذیر??ته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور یا انتشارات مربوط به جشنواره، با ذکر نام عکاس برای خود مح??وظ می‌دارد.[/h] [h=3]ارسال آثار به ???معنای پذیرش تمامی مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکننده است.

آثار برگزیده به صورت کتاب چاپ و منتشر خواهد شد. به تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می‌کند، گواهی شرکت در جشنواره و یک جلد کتاب نمایشگاه در دبیرخانه‌ی جشنواره اهدا خواهد شد.[/h] [h=3]نشست خبری چهارمین جشنواره عکس نورنگار دوشنبه ۱۶ مرداد با حضور محمد ??روغی مدیرعامل مجموعه نورنگار، مسعود ا??شانی دبیر جشنواره، ابراهیم حقیقی یکی از داوران، داریوش محمدخانی مشاور دبیر جشنواره و امید محمدنژاد مدیر روابط عمومی جشنواره در هتل بهار برگزار شد. برای آگاهی کامل درباره ی این نشست و اطلاع از تمام جزئیات جشنواره عکس نورنگار در سال ۱۳۹۶، به این لینک مراجعه کنید.[/h] [h=3]لینک ثبت نام در جشنواره[/h] [h=3]تل??ن دبیرخانه: ۷۳۵۶-۰۲۱[/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...