رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
masterina

چرا استراتژی سئوی شما در گوگل شکست می خورد؟

پست های پیشنهاد شده

گوگل هنوز هم یکی از محبوترین موتور‌های جستجوی دنیاست و این باعث می‌شود که هر وب‌سایتی برنامه‌ایی برای رقابت در این موتورجستجو داشته باشد. اما چرا تنها ۵٪ از این وب‌سایت‌ها مو??ق به حضور واقعی در این رقابت می‌شوند؟ این سوالی است که من ۳ پاسخ برای آن دارم و در این مطلب قصد دارم به این پبردازم که چرا استراتژی‌های شما برای رقابت در گوگل با شکست مواجه می‌شود.

 

seo-strategies.jpgکی??یت را نادیده می‌گیرید

 

 

بیاد دارم که چند وقت پیش مطلبی را میخواندم در مورد سئو و اینکه چه باید کرد. در این مطلب گ??ته شده بود که اگر می‌خواهید ترا??یک شما قابل قبول باشد باید سعی کنید حداقل ۳۰۰ لینک ایندکس شده داشته باشید.

 

خب این مطلب درست است اما اغلب وب سایت‌ها ??راموش می کنند که در مسیر رسیدن به این سق?? باید محتوای با کی??یت تولید کرده باشند. در واقع گوگل بیش از اینکه به تعداد محتواهای تولید شده از طر?? شما اهمیت بدهد به این ??کر می‌کند که آیا این محتوا مناسب و پاسخگوی نیاز کاربران هست یا نه. ??راموش می‌کنید که جستجو کنندگان در واقع مشتریان گوگل هستند

 

 

دلیل اصلی برای کاهش توجه به کی??یت محتوا این است که اغلب مدیران ??راموش می‌کنند که جستجو کنندگان کلیدواژهها در واقع کاربران گوگل هستن و نه وب سایت آنها. در واقع این کاربران در حال است??اده از سرویس جستجوی گوگل هستند و مشتری وی به حساب می‌آیند.

بهترین استراتژی سئو این است که محتوای با ارزش تولید کنید

خب این یعنی چه؟ اینکه جستجو کنندگان مشتریان گوگل هستند یعنی گوگل به اولین چیزی که اهمیت می‌دهد رضایت آنهاست و نه شما. یعنی اگر شما مطلب بی‌کی??یتی تولید کرده باشید در واقع شما یکی از عوامل شکست تبلیغات در گوگل به حساب میایید. پس اگر ??کر کنید که باز هم شما را در ص??حه اول جستجو نمایش می دهد بسیار سادلوحانه است. با این ت??اسیر بهترین استراتژی سئو این است که محتوای با ارزش تولید کنید. ورود مشتریان را به وب سایت پایان ماجرا می دانید

 

 

??رض کنیم شما محتوایی تولید کرده‌ایید و گوگل هم مدتی است که آن را در صدر نتایج نشان می‌دهد. اشتباهی که اینجا ممکن است مرتکب شوید این است که ??کر کنید همین که کاربران روی لینک شما کلید می‌کنند و به وب‌سایت‌تان وارد می‌شوند، پس ماجرای سئو تمام شده است.

برای گوگل بسیار مهم است که آیا کاربران به نتایج دلخواه خود می رسند یا نه

اما درواقع ورود کاربر به وب سایت یعنی شروع مرحله دوم سئو. جایی که حالا باید با یک محتوای مناسب و ساختار صحیح به کاربر کمک کنید تا به اهدا?? خود برسد. چون برای گوگل بسیار مهم است که آیا کاربران به نتایج دلخواه خود می رسند یا نه.

 

اینکه کاربر با ورود به یک ص??حه،‌ از همان ص??حه خارج می‌شود؟ چه مدت در آن ص??حه می‌ماند؟ آیا مدت حضور کاربر در یک ص??حه متعار?? است؟ آیا کاربر با آن ص??حه ارتباط و تعامل برقرار می کند؟ به هیچ یک از درخواست های شما پاسخ می‌دهد؟ و سوالاتی از این قبیل که همه نشان دهنده این است که کاربر به چیزی که می‌خواهد رسیده یا نه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...