رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
d.ertebat

منتظر آیفون ۸ با قیمت نجومی باشید

پست های پیشنهاد شده

 

بزینس انسایدر در گزارشی نوشت: بزرگترین معمایی که آی??ون ۸ را احاطه کرده نه مربوط به قابلیتهای آن می شود و نه ابعاد نمایشگر این محصول. همچنین این معما با رنگهای آی??ون ۸ و عملکرد دوربین و حتی طول عمر باتری آن ارتباطی ندارد. هر چه هست مربوط به قیمت آن می شود.کارشناسان اپل و تحلیل گران بازار تل??نهای همراه هوشمند تخمین می زنند که قیمت آی??ون ۸ حداقل باید یکهزار دلار باشد. اما حالا یک سؤال مهم مطرح می شود: اپل چگونه می تواند حداقل قیمت یکهزار دلار را برای محصولی در نظر بگیرد که در مقایسه با نسلهای اخیر آی??ون ویژگی خاصی در خود ندارد؟

 

بر اساس اطلاعاتی که از منابع معتبر نزدیک به اپل به بیرون درز کرده، این شرکت در سال جاری میلادی سه مدل آی??ون جدید را معر??ی می کند که دو مدل اول عملا تکراری از نمایش آی??ونهای ۷ و ۷ پلاس هستند با این حال در بخش دوربین و پردازشگر پیشر??تهایی وجود خواهد داشت.اما مدل سوم یک ستاره خواهد بود که در آن از ??ناوری نمایشگر oled است??اده می شود و این یعنی ارایه رنگهای بهتر و راندمان عالی مصر?? انرژی.همچنین گ??ته می شود شارژ این مدل به صورت بیسیم خواهد بود و جالب اینکه دوربین سه بعدی با کاربرد در بخش تشخیص صورتها و واقعیت مجازی در آن تعبیه شده است. همچنین لبه ها در اطرا?? نمایشگر به حداقل رسیده است.

 

از نگاه بسیاری از کارشناسان، آی??ون ۸ یک محصول لوکس در سری آی??ونها به شمار می آید و احتمالا به همین دلیل قیمت آن نجومی است.برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که قیمت پایه این محصول از ۱۲۰۰ دلار آغاز می شود که ۵۵۰ دلار بالاتر از قیمت پایه آی??ون ۷ است.

 

 

سانترال

02188941000-سانترال| سایت مرجع خدمات و ??روش دستگاه و تل??ن پاناسونیک -نصب، تعمیر، خرید ??کس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...