رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
masterina

اصول فنگ شویی در اشپزخانه

پست های پیشنهاد شده

 

??نگ شویی به معنای پیدا کردن دکوراسیون و چیدمانی مناسب در قسمت های مختل?? یک ساختمان مسکونی و تجاری و ویلا و … است تا دکوراسیون طراحی شده بتواند اثری توام با انرژی مثبت را روی ا??راد داشته باشد، در ادامه شما همراهان عزیز را با اصول ??نگ شویی آشپزخانه آشنا می سازیم.

 

وجود انرژی مثبت در همه بخش های دکوراسیون داخلی منزل اعم از آشپزخانه ضروری است بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اصول ??نگ شویی است??اده کنید. قوانین ??نگ شویی آشپزخانه بر اساس نظا??ت و ایمنی ??ضا تعری?? شده اند و این اصول به شما کمک می کنند تا بتوانید دکوراسیونی توام با انرژی مثبت را در ??ضای آشپزخانه منزل تان ایجاد کنید.

 

 

mo28455.jpg

 

قوانین ??نگ شویی آشپزخانه بر اساس نظا??ت و ایمنی ??ضا تعری?? شده اند

 

 

 

اصول کلی ??نگ شویی آشپزخانه

 

اصول ??نگ شویی در آشپزخانه اگر رعایت شوند شما می توانید شاهد دکوراسیونی شیک و مدرن و سرشار از انرژی مثبت در ??ضای آشپزخانه منزل خود باشد. در ادامه این مطلب 5 اصل ??نگ شویی آشپزخانه را به شما عزیزان معر??ی خواهیم کرد.

 

 

 

اولین اصل ??نگ شویی : نظم دهی و طبقه بندی

 

اولین اصل از ??نگ شویی آشپزخانه طبقه بندی و نظم دهی به وسایل موجود در آشپزخانه است. بر اساس اصول ??نگ شویی باید محیط آشپزخانه را از هر گونه شلوغی دور نگه دارید بنابراین بهتر است بعد از انجام هر ??عالیتی در آشپزخانه ??ضای آشپزخانه را تمیز و مرتب کنید و همه وسایل و ظرو?? را در جای مخصوص به خود قرار دهید. توجه داشته باشید که در اصول ??نگ شویی آشپزخانه نظم و ترتیب به وسایل درون کابینت ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

 

 

mo28456.jpg

 

اولین اصل از ??نگ شویی آشپزخانه طبقه بندی و نظم دهی به وسایل موجود در آشپزخانه است

 

 

 

دومین اصل ??نگ شویی : نورپردازی و روشنایی آشپزخانه

 

در اصول ??نگ شویی میزان نورپردازی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورپردازی مانع از ا??سردگی و خستگی در ??ضای آشپزخانه می شود بنابراین بهتر است آشپزخانه در محلی از منزل که دارای نور طبیعی کا??ی است ساخته شود. اگر آشپزخانه منزل شما دارای نور طبیعی کا??ی نیست می توانید با کمک نورهای مصنوعی نورپردازی مورد نیاز و مناسب را برای آشپزخانه طراحی کنید توجه داشته باشید نورهای مصنوعی باید در سراسر ??ضای آشپزخانه منزل شما جریان داشته باشند.

 

 

 

mo28457.jpg

 

نورپردازی مانع از ا??سردگی و خستگی در ??ضای آشپزخانه می شود

 

 

 

سومین اصل ??نگ شویی : انتخاب رنگ مناسب

 

در اصول ??نگ شویی رنگ ها از مهم ترین عناصر ایجاد کننده انرژی مثبت در ??ضا هستند بنابراین بهتر است از ترکیب رنگ های مناسبی برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه است??اده کنید. رنگ های تیره خرید گلدان باعث ایجاد ??ضایی سنگین و توام با انرژی من??ی می شوند بنابراین بهتر است حتی الامکان از این رنگ ها در ??ضای آشپزخانه است??اده نکنید.

 

 

 

mo28458.jpg

 

رنگ های تیره در آشپزخانه باعث ایجاد ??ضایی سنگین و توام با انرژی من??ی می شوند

 

 

 

چهارمین اصل ??نگ شویی : قرار دادن وسایل در مکانی مناسب

 

محل قرار گیری وسایل در مکان های مناسب یکی دیگر از مهم ترین اصول ??نگ شویی آشپزخانه است. بر اساس اصول ??نگ شویی عناصر آتش و آب نباید در ارتباط مستقیم با یکدیگر قرار داشته باشند بنابراین ماشین ظر??شویی و سینک نباید در کنار اجاق گاز قرار بگیرند زیرا تقابل بین آب و آتش باعث ایجاد تنش در ??ضای آشپزخانه می شود. عناصر چوبی از عناصر اعتدال بین آب و آتش محسوب می شوند بنابراین شما می توانید در بین اجاق گاز و سینک ظر??شویی یا ماشین ظر??شویی از ق??سه ها و یا کابینت های چوبی و ام دی ا?? و یا عناصر با رنگ سبز است??اده کنید.

 

 

 

سینک ظر??شویی و اجاق گاز و یخچال نیز نباید در مجاور یکدیگر قرار داده شوند بنابراین بهترین حالت برای قرار دادن این وسایل در ??ضای آشپزخانه به این صورت است که آن ها به صورتی در ??ضای آشپزخانه چیده شوند که سه راس از یک مثلث را تشکیل دهند.

 

 

 

mo28459.jpg

 

محل قرار گیری وسایل در مکان های مناسب از مهم ترین اصول ??نگ شویی آشپزخانه است

 

 

 

مایکرو??ر از مهم ترین وسایل در ??ضای آشپزخانه است, در حالی که این وسیله پرکاربرد باعث تخریب انرژی مثبت در ??ضای آشپزخانه می شود بنابراین بهتر است در ??ضای آشپزخانه مکانی مناسب برای مایکرو??ر در نظر گر??ته شود توجه داشته باشید که این وسیله پر کاربرد نباید روی اجاق گاز نصب شود.

 

 

 

توجه داشته باشید که نگهداری آب راکد درون کتری و یا سماور باعث بروز ا??سردگی در ??ضای آشپزخانه می شود بنابراین بهتر است از نگهداری آب در سماور و یا کتری خودداری کنید و از آب موجود در این وسایل برای آبیاری گیاهان و یا پختن غذا است??اده کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...