رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
masterina

بزرگتر نشان دادن اتاق خواب؛ چرا و چگونه

پست های پیشنهاد شده

 

قطعا منظم و مرتب نگه داشتن اتاق به هر کسی احساس آرامش خواهد بخشید. در دکوراسیون اتاق خواب کوچک حتی ??ضاهای خیلی کوچک هم قابل اهمیت هستند؛ بنابراین باید به دنبال راهکارهایی برای است??اده مناسب از این ??ضاها و یا ا??زایش آنها باشید. احتمالا برای شروع لازم است که کمی از وسایل و مبلمان خود را جا به جا و مخلوط کرده و به ??کر خلاقیت و نوآوری باشید. اگر احساس می کنید در اتاقی جمع و جور و ??شرده هستید شاید حتی لازم باشد به ??کر کمک گر??تن از یک نجار نیز باشید.

 

 

 

۱- است??اده از تخت های کم جا

 

اگر از ??ضای اتاق خواب تان است??اده های زیادی می کنید داشتن یک تخت خواب کم جا راهکار بسیار خوبی به حساب می آید. امروزه طرح های ??وق العاده ای از تخت های کم جا وجود دارند که برای دکوراسیون اتاق کوچک بهترین راهکار هستند. طرح هایی که در آنها تخت خواب شما در میان کمد و طبقه هایی محاصره شده که هم حکم سرتختی را خواهند داشت و هم برای قرار دادن کتاب ها و سایر وسایل شما بسیار مناسب هستند. هم چنین در کنار تمام این قسمت ها می توانید چراغی را نیز نصب کنید تا همه چیز به ایده آل ترین شکل خود درآید.

 

 

 

mo27854.jpg

 

اگر از ??ضای اتاق خواب تان زیاد است??اده می کنید از تخت خواب کم جا است??اده کنید

 

 

 

۲- است??اده از پاتختی کمد شکل

 

با انجام این کار در دکوراسیون اتاق خواب کوچک شما توانسته اید به دو خواسته خود برسید: سطح روی کمد کاربرد پاتختی را داشته و پایین آن هم محل قرارگیری لباس هایتان خواهد بود.

 

 

 

mo27855.jpg

 

است??اده از پاتختی کمد شکل بهترین گزینه برای اتاق خواب های کوچک است

 

 

 

۳- طاقچه ای عمیق

 

اگر مقداری به عمق طاقچه در دکوراسیون اتاق خواب خود اضا??ه کرده و یا طاقچه ای در پشت پنجره خود قرار دهید می توانید به راحتی از ??ضای ایجاد شده برای قرار دادن کتاب، جواهرات، خرید لوستر و لوازم شارژی وسایل خود و چندین چیز دیگر است??اده کنید. اگر برحسب ات??اق طاقچه شما در کنار تختتان قرار داشت نیز می توانید از آن به عنوان پاتختی است??اده کنید. اگر اتاق شما شو??اژ دارد می توانید از شانس خود است??اده کرده و طاقچه ای در بالای آن قرار داده و از آن بهره بگیرید.

 

 

 

mo27856.jpg

 

اگر طاقچه شما در کنار تختتان قرار داشت می توانید از آن به عنوان پاتختی است??اده کنید

 

 

 

۴- داشتن کمدی در زیر تخت خواب

 

تخت هایی که دارای سکویی هستند که در زیرشان کشو و کمد قرار دارد از این مزیت برخوردار هستند که با گرد و خاک مواجه نخواهند شد و هم چنین تمامی وسایل شما را منظم تر و قابل دسترسی تر خواهند کرد؛ داشتن کمد و کشو در زیر تخت نیز راهکاری بسیار مناسب و کارآمد برای است??اده بهینه از ??ضاها در اتاق خواب های کوچک به حساب می آید. علاوه بر این وجود چنین قسمتی حتما برای پنهان شدن گربه شما نیز مناسب خواهد بود.

 

 

 

mo27857.jpg

 

داشتن کمد و کشو در زیر تخت نیز راهکاری بسیار مناسب و کارآمد دارد

 

 

 

۵- نصب پاتختی بر روی دیوار

 

رویکرد معماری گونه ای وجود دارد که در آن ارزش تمامی قسمت های ??ضای شما به ساده ترین شکل ممکن ح??ظ می شود. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید سرتختی و پاتختی به صورت یکپارچه و یک سره بر روی دیوار نصب شده اند. این کار پاتختی شما را بالای زمین قرار داده که نه تنها در ا??زایش ??ضا کمک می کند بلکه باعث می شود که دکوراسیون اتاق خواب کوچک شما بزرگ تر و پرروح تر نیز به نظر برسد.

 

 

 

mo27858.jpg

 

قرار دادن پاتختی بالای زمین در ا??زایش ??ضا و پرروح شدن ??ضا کمک می کند

 

 

 

۶- ایجاد ??ضایی بر روی دیوار

 

گاهی اوقات دوست دارید بعضی وسایل محبوب خود را در اطرا?? تخت خوابتان قرار دهید اما متاس??انه ??ضای کا??ی برای این کار ندارید. راهکارهای پیشنهادی برای حل این مشکل، است??اده از طاقچه هایی شناور، جعبه هایی ایستاده و طبقه هایی نصب شده بر روی دیوار است.

 

 

 

mo27859.jpg

 

از طاقچه هایی شناور، جعبه هایی ایستاده و طبقه هایی نصب شده بر روی دیوار است??اده کنید

 

 

 

۷- قرار دادن ??ضایی برای نشستن در کنار پنجره

 

اگر ??ضای اتاق خواب شما دارای پنجره ای است که کمی جلوتر آمده است از ??رصت خود است??اده کرده و ??ضایی گرم و نرم برای نشستن و استراحت کردن در آن قسمت تدارک ببینید. اگر هم در زیر آن کمد و کشویی نیز تعبیه کنید با یک تیر دو نشان خواهید زد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...