رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
d.ertebat

آیفون ۱۰ ساله شد

پست های پیشنهاد شده

این گوشی در سال‌های اولیه عرضه تنها از طریق قرارداد با اپراتور at&t در دسترس بود و لذا مشتاقان آن چاره ای نداشتند جز اینکه به جرگه مشترکان اپراتور یاد شده بپیوندند. از همین رو تلاش برای هک کردن آی??ون بسیار زود آغاز شد و مشترکان خدمات دیگر اپراتورها با است??اده از مدل های هک شده آی??ون توانستند از آن است??اده کنند.

 

نکته جالب توجه اینکه آی??ون در اولین ماه‌های عرضه چندان با استقبال مواجه نشد و لذا اپل مجبور شد برای تغییر شرایط قیمت آن را در تعطیلات سال نوی میلادی کاهش دهد، اما استقبال بی سابقه از آی??ون و سیر صعودی محبوبیت این گوشی از سال 2008 آغاز شد. در این زمان اپل ??روشگاه آنلاین اپ استور را به راه انداخت تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان بتوانند برنامه‌های موبایلی سازگار با این گوشی را طراحی و عرضه کنند. همین امر درآمد قابل توجهی را برای اپل به ارمغان آورد.

 

در ده سال بعد اپ استور به یکی از ارکان اصلی درآمدزایی اپل مبدل شد و تنها در سال گذشته خدمات وابسته به آن 24.3 میلیارد دلار درآمد برای اپل به وجود آوردند.این روزها علاقمندان به آی??ون بی صبرانه در انتظار ??رارسیدن پاییز هستند تا ببیند آی??ون 8 قرار است با چه ویژگی هایی روانه بازار شود. شارژ بی سیم، قابلیت های نقشه خوانی سه بعدی، پشتیبانی از برنامه های واقعیت مجازی از جمله امکاناتی است که برای آی??ون 8 پیش بینی می شود.

 

سانترال

02188941000-سانترال| سایت مرجع خدمات و ??روش دستگاه و تل??ن پاناسونیک -نصب، تعمیر، خرید ??کس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...