رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sshila

دوچرخه ثابت

پست های پیشنهاد شده

 

علاوه بر تردمیل در انواع مختل?? تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی ، یکی دیگر از تجهیزات ورزشی که در ??روشگاه اینترنتی هایپرجیم به ??روش می رسد ، دوچرخه ثابت است ، دوچرخه ثابت همانطور که از نام آن مشخص است ، دستگاهی است که دارای عملکردی مشابه به دوچرخه است اما در یک محل ثابت است . دوچرخه ثابت در برندهای مختل?? نظیر جی کی اکسر ، اسپرتک ، پروتئوس ، اسپرتاپ ، پاندا و غیره موجود است ، در این بخش از ??روشگاه اینترنتی هایپرجیم قصد داریم انواع مختل?? دوچرخه ثابت را برای شما علاقه مندان عزیز به ت??کیک برند ، نوع ، کشور سازنده و میزان تحمل وزن ارائه دهیم ، انواع مختل?? دوچرخه ثابت عبارتند از دوچرخه ثابت پشتی دار ، دوچرخه ثابت نشسته و دوچرخه اسپینینگ که در این بخش عرضه شده اند ، اگر تمایل به خرید دوچرخه ثابت دارید در این بخش با ما همراه باشید .

دوچرخه ثابت خانگی اسپرتاپ B 5300

دوچرخه ثابت اسپرتاپ B5300 دارای دیسک 12 کیلوگرمی و برنامه دستی و ریکاوری است. ابعاد دستگاه 76 * 33* 131 سانتی متر است و دارای 63 کیلوگرم وزن میباشد که قادر است تا 150 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. دو چرخی که در جلوی دستگاه تعبیه شده است این امکان را به کاربر خود میدهد تا در هر مکانی که می خواهد از این دوچرخه ثابت است??اده کند. این دستگاه دارای سیستم الکترومگنتی است که این امکان را به کاربر خود می دهد تا به صورت الکترونیکی شلی یا س??ت بودن مگنت را به راحتی از روی مانیتور مشخص کند. ص??حه نمایشگر بزرگ و رنگی که بر روی این دستگاه تعبیه شده است به راحتی میتواند سرعت، زمان، کالری، مسا??ت، ضربان قلب، Watt و RPM را نشان دهد.

این وسیله دارای 12 برنامه از پیش تعیین شده است که کاربر به دلخواه میتواند برنامه مورد نیاز خود را انتخاب کند و در کوتاه ترین زمان ممکن از آن است??اده نماید. این دوچرخه ثابت برنامه HRC و Heart Receiver نیز دارد و مجهز به ریل آلومینیومی برای سهولت در تنظیم صندلی شده است. این دستگاه قابلیت تنظیم پشتی صندلی جهت تنظیم موقعیت کاربر و دارای پشتی طبی می باشد.

 

دوچرخه ثابت اسپرتاپ B 900

دوچرخه ثابت اسپرتاپ B900 دارای ابعاد این دستگاه 107 *58 * 133 سانتی متر است که قادر است تا 150 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. دو چرخی که در این دستگاه تعبیه شده است باعث سهولت در حمل و نقل می شود که کاربر به راحتی میتواند در هر گوشه از خانه از آن است??اده کند و از ورزش کردن خود لذت ببرد. وزن خود دستگاه 44 کیلوگرم است و ص??حه نمایشگر این اسکی ??ضایی LCD بزرگ رنگی می باشد که قادر است به راحتی سرعت، مسا??ت، زمان، کالری، ضربان قلب،RPM و Watt را به کاربر خود نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود تمریناتش را برنامه ریزی کند.این دستگاه دارای سیستم الکترومگنتی است که این امکان را برای کاربران خود ??راهم می کند تا کاربر بتواند به صورت الکترونیکی میزان شلی یا س??ت بودن مگنت را از روی مانیتور تنظیم کرده و بعد از آن است??اده کند. این وسیله دارای برنامه دستی و 12 برنامه از پیش تعیین شده است که تا 4 کاربر به راحتی میتوانند برنامه ریزی های خود را در دستگاه ذخیره کرده و در هر زمان که بخواهند از آن است??اده کنند. این دوچرخه ثابت دارای برنامه HRC و Heart receiver و قابلیت تنظیم زین به صورت ا??قی و عمودی دارد. این دستگاه ساخت کشور تایوان و دارای 1 سال گارانتی می باشد که در صورت بروز مشکلی میتواند به کمک کاربر خود بیاد و آن را به سرعت بر طر?? کند.

دوچرخه ثابت اسپرتک 5105

دوچرخه ثابت اسپرتک 5105 ، ساخت کشور چین بوده و تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارد و مجهز به دیسک 8 کیلوگرم می باشد و تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل می کند. مقاومت آن در 8 دنده برای انجام تمرین در سطوح مختل?? تنظیم می شود. دسته های دوچرخه ثابت با ??یزیک کاربر تنظیم شده و زین آن به صورت ا??قی و عمودی تغییر می کند و با اندام کاربر متناسب می شود. مانیتور دستگاه سرعت، زمان، کالری مصر?? شده، مسا??ت طی شده و ضربان قلب را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات از وضعیت عمومی بدن خود آگاه می شود و می تواند بر اساس آن یک الگوی ورزشی طراحی کند و با آن الگو پیش برود تا به اهدا?? ورزشی خود دست بیابد؛ دوچرخه ثابت دستگاهی است که عضلات و ماهیچه های پا را تقویت کرده و به باسن ??رم زیبایی می دهد؛ همچنین به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند؛ ضمن این که انجام تمرین با این دوچرخه ثابت اسپرتک موجب تقویت وضعیت قلبی- عروقی و دستگاه تن??سی شده و مانع بسیاری از بیماری ها می گردد. وزن دوچرخه ثابت 27 کیلوگرم است؛ ابعاد کارتن 59×27.5×82.5 دستگاه سانتی متر می باشد و 2 چرخ تعبیه شده در قسمت پایینی و جلوی دستگاه وجود دارد که امکان حمل و نقل آسان را ??راهم می سازد.

 

دوچرخه ثابت اسپرتک 902P

دوچرخه ثابت اسپرتک 902P ، دوچرخه ثابت خانگی نشسته ساخت چین و تحت لیسانس کشور تایوان که می توان بر روی آن به صورت ایستاده نیز رکاب زد. این دستگاه هوازی با عملکرد لنتی و قابل تنظیم بودن مقاومت رکاب زدن، برای تمرینات در سطوح مختل?? تا وزن 160 کیلوگرم را تحمل می کند. مانیتور LCD این دوچرخه ثابت اسپرتک سرعت، زمان، کالری مصر?? شده، مسا??ت طی شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد که توسط این اطلاعات کاربر از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده ومی تواند یک الگوی ورزشی مناسب طراحی کرده و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود.

قابلیت تنظیم دسته برای متناسب شدن با ??یزیک کاربر، قابلیت تنظیم زین در دو جهت ا??قی و عمودی که با تنظیم عمودی زین ارت??اع دوچرخه نیز تغییر می کند و با قد ورزشکار متناسب می شود، دارا بودن دو چرخ در جلو که زیر دستگاه تعبیه شده جهت جا به جایی و حمل آسان از دیگر ویژگی های این دوچرخه ثابت محسوب می شود. این دوچرخه اسپینینگ برای چربی سوزی، تناسب اندام، ??رم دادن به عضلات پا و تقویت آن ها، تقویت سیستم قلبی- عروقی و بهبود سیستم تن??سی کاربرد دارد. دوچرخه ثابت اسپرتک 902P شامل 2 سال ضمانت می شود.منبع:دوچرخه ثابت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...