رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

پست های پیشنهاد شده

از این موضوعات برتر اینستاگرام برای کمک به ا??زایش تلاشهای رسانه بازاریابی و ا??زایش ??الوور در اینستاگرام کمک بگیرید.

 

:greenstars:

 

برنامه بومرنگ

 

اینستاگرام برای hip و به روز نگه داشتن بازاریابی اجتماعی شناخته شده است . برای تازه نگهداشتن این سکو، اینستاگرام ویدوی یک ثانیه اپ که بومرنگ نامیده شده است ، راه اندازی کرده است. است??اده از این اپ بسیار اسان و به سادگی یک ثانیه ویدیو را ثبت و ان را تبدیل به حلقه ایی مثل ان را تبدیل به حلقه ایی مثل gif کرد.

 

در حالیکه بومرنگ در اکتبر 2015 راه اندازی شد، کاربران بیشتر با این اپ اشنا شدند همان طور که در قسمت های مختل?? ظاهر شده است. تاریخ موضوعات برتر گوگل نشان می دهد که سرچ مقیاس گذاری برای واژه بومرنگ در ایالات متحده در سال گذشته مورد توجه بوده است.

 

اما چرا این اپ در اینستاگرام بسیار پر طر??دار است؟ احتمالات زیادی وجود دارد ، اما کاربران رسانه اجتماعی در حال حرکت به سمت لحظات کوتاه ( microه)ه0ستند. به همین دلیل است که محبوبیت Snapchat همچنان در حال ا??زایش است.

 

بومرنگ توانایی اشتراک گذاری ویدیو های کوتاه بدون صدا که نه تنها درست کردن آنها اسان است ، بلکه ??هم آنها هم بسیار آسان است را دارد. این مهم است که به مشتریان خود و چگونگی دریا??ت محتویات شما از سمت آنها ??کر کنید.

 

شما ممکن است از چگونگی مطابقت دادن کاربران اینستاگرام با ویدیو های کوتاه شما متعجب شده باشید. به هر حال همان طور که قبلا اشاره شد اینستاگرام مکان بزرگی برای منحصر به ??رد بودن و نمایش تصاویر زیبا و ویدیو های برند شماست. از بومرنگ برای برجسته کردن شرکت خود در یک شیوه خلاقانه و طنز است??اده کنید. به همین راحتی بومرنگ برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام کمک زیادی به شما می کند.

 

ویدیو های بدون مخاطب

 

بسیار شبیه مانند ا??زایش در بومرنگ ، ودیو های صامت تبدیل به یکی از موضوعات برتر اینستاگرام شده اند. حتی در ??یس بوک بیشتر ناشران متوجه شده اند که بیشتر کاربران به ??یلم های صدا دار علاقه ندارند.

 

Both Mic and LittleThings ، که به طور متوسط 150 میلیون بازدید از ویدیو های ??یس بوک در نص?? ماه دارند، دریا??تند که 58% بازدید کنندگان به هنگام مشاهده ویدیو صدای آن را باز نمی کنند. این موضوع برتر به احتمال زیاد مرتبط است با :

 

ا??زایش روایات متنی یا زیرنویس در ??یلم های ??یس بوک. این در کاربرانی که از موبایل است??اده می کنند ا??زایش می یابد.( به خصوص در مکان های عمومی ) آسانی مشاهده بدون باز کردن صدای ان . توجه کمتری برای است??اده کنندگان از رسانه های اجتماعی دارد.

 

مردم به منظور دریا??ت محتویات ??وری که دراختیارشان هست به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند. از آنجا که ما نمی توانیم به همان میزانی که به آن توجه می کنیم از آن است??اده کرده باشیم ، لذا می خواهیم تا جایی که می توانیم از ویدیو های آن است??اده کنیم.( کمتر زمان بزاریم). حتی مایکروسا??ت دریا??ت که در حال حاظر توجه ما کمتر از یک ماهی قرمز است. این بدین معناست که احتمالا مردم به ویدیو ها بیشترلایک می دهند.

 

اگر یک ویدیو به سرعت و اول بدون صدا توجه شما را جلب کند ، آیا در ادامه به آن نیاز دارید؟ ما نمی گوییم همه ویدئو های صدادار بد هستند آمار موضوعات برتر به سمت تماشای یک ویدیو در کوتاه ترین زمان ممکن ا??زایش داشته است. مردم می خواهند بتوانند به سرعت اطلاعات را دریا??ت و به طر?? بعدی بروند.

 

به عنوان یک برند می توانید این را به ن??ع خود به بازی بگیرید. تلاش کنید تعدادی ویدیوی بدون صدا بسازید ، اما اطمینان حاصل کنید که تماشاکنندگان می ??همند که چه ات??اقی ا??تاده است. همان طور که قبلا گ??ته شد بومرنگ ها جواب شما برای ویدیو های صامت خواهد بود.

 

***** های Snapchat Selfie در اینستاگرام

 

درحالیکه این مقاله درباره موضوعات برتر اینستاگرام برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام است، محبوبیت یکپارچه سازی بقیه اپ ها و بازاریابی های اجتماعی در اینستاگرام شایان ذکر است. اگر چه اینستاگرام به رشد خود ادامه می دهد ، چالشی است با Snapchat برای ا??زایش تماشای ??یلم های صامت توسط کاربران در پلت ??رم هایشان.

 

به همین دلیل است که اخیرا دراینستاگرام ویدیو های طولانی 60 ثانیه ایی منتشر شده است، که امروزه این توانایی را به کاربران می دهد که از محتویات ویدیو ??راتر روند. به هر حال یک موضوع برترمحبوب در همه رسانه های اجتماعی با ***** های Snapchat است.

 

بر طبق مصاحبه BuzzFeed ، Snapchat انتظار دارد از ***** های عکاسی این شبکه بازاریابی حمایت شود تا به 16 میلیون بازدید در روز برسد. هزینه؟ Snapchat در حال یک شارژ بسیار بالای 700 هزار دلاری برای اجرای ***** های خاص در یک روز است.

 

هم اکنون بیشتر برند ها از مزایای ***** های sponsored Snapchat است??اده می کنند. اما این تصاویر و ویدیو ها صر??ا بر اساس Snapchatنیستند. با تعداد بسیار بالای تصاویر صورت های سگی و رنگین کمان روی Snapcha مردم با اپلود ویدیو در Snapcha خود از یک ویدیو دو ودیو می گیرند و همچنین می توانند از ان در اینستاگرام هم است??اده کنند.

 

به طور حتم ***** های سل??ی یکی از بزرگ ترین موضوعات برتر در اینستاگرام برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام هستند. اما این می تواند برای تجارت که از مزایای ان بهره مند شود سخت باشد. تلاش کنید که اطمینان حاصل کنید که برند شما جنبه های انسانی و طنز را با ***** های Snapcha را دارد.

 

به سادگی Snaps های خود را ذخیره کنید و آنها را در اینستا گرام اپلود کنید. شما می توانید مطمین شوید که تجارت شما هم روی Snapcha است . هرچند برای تجارت مو??ق به ا??زایش ??الوور در اینستاگرام نیاز دارید، اما ??راتر از تعداد ??الوور ها ??کر کنید.

 

اشتراک ، تم یا تکرار

 

موضوع برتر اینستاگرام بدست اوردن محبوبیت برای تجارت ، خود را در موضوع خاصی قرار دادن است. این به این معناست که عکس ها و ودیو های شما اشترامات، تم ها یا مکررات یکسانی را به طور سرتاسری دنبال می کنند.

 

بسیاری از مردم نگران از دست دادن تعامل با محتویاتشان هستند. از سوی دیگر کاربران باید این را به عنوان یک موقعیت برای است??اده از محتوای بسیار خوبی در حیطه خود در نظر بگیرند.

 

با بیش از 300 میلیون کاربر ??عال روزانه ، مردم همیشه حسابهای اینستاگرام خود را چک می کنند.این بدین معنی است که مردم علاقه بیشتری در ساختن اینستاگرام خود به بهترین شکل نشان می دهند. همین عقیده باید وارد کسب و تجارت شما بشود.

 

عکس های خیلی خوب در نهایت در جذب مخاطبان شما و ا??زایش ??الوور در اینستاگرام بهتر عمل خواهند کرد. مطمئن شوید که زمان و تلاش خود را برای زیبا ساختن اینستاگرام با خلق یک تم متداول یا داستانی در آن گذاشته اید. این به محتوای شما برای مقابله با الگوریتم های جدید اینستاگرام کمک خواهد کرد.

 

بهترین راه برای ??همیدن اینکه کار چیست امتحان کردن عکس های مختل?? به سبک ویدیو و و اینکه کدام پست ها بیشترین تعامل در اینستاگرام را دارند است. درباره معیار های بیهوده ساده مثل لایک ها عجله نکنید. در عوض ، از میزان تعامل ، کامنت ها، لایک ها، بازدید ها و کلیک بر لینک پرو??ایل ببینید که پست ها چطور خوب کار می کنند.

 

Sprout Social’s ابزارهای قوی تحلیلی اینستاگرام می تواند کسب و کار شما را با داده های عمیق در نشان دادن اینکه کدام پست ها برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام بهتر عمل می کنند بهبود بخشد. نه تنها این ، اما با ردیابی هشتگ ها و ویژگی های نظارت شما می توانید در میان بهترین موضوعات برتر اینستاگرام قرار بگیرید.

 

مدیریت حساب های چند گانه اینستاگرام

 

در اوایل سال جاری اینستاگرام ویژگی حسابهای چند گانه را ثبت کرد. برای سالها کاربران ??قط می توانستند از یک حساب است??اده کنند و سپس از آن خارج شده و به حساب دیگری بروند. امروزه کاربران می توانند به سادگی می توانند آنها را تغییر دهند ، که این به این معناست که بیشتر مدیران رسانه های اجتماعی بیش از یک حساب را مدیریت می کنند.

 

مدیریت چندین حساب تلگرامی اجازه تجارت برای ساخت بیش از یک برند را به ما می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد . مردم برای دسترسی سریع به عکس ها و ویدیو ها به اینستاگرام می آیند. ساختن بیش از یک برند می تواند به شما برای پوشش دادن خطوط عمودی کمک کند.

 

برای مثال اگر برند شما به بزرگی برند آدیداس است ، شما یک حساب چند کاره اینستاگرام می خواهید بنابراین کاربران می توانند انچه را که دقیقا می خواهند یا شما را به سادگی ??الوو کنند یا خرید کنند.

 

خوشبختانه با Sprout Social شما می توانید کامنت ها ، هشتگ ها و پست ها را از چند حساب اینستاگرام در یکی مدیریت کنید . اینکار عقب و جلو ر??تنی که هنوز با پلت ??رم های اصلی به هنگام مدیریت کردن مکالماات در اینستاگرام پیش می اید را از بین می برد.

 

از اینستاگرام به عنوان سایت تجاری خود است??اده کنید

 

یکی دیگر از موضوعات برتر اینستاگرام برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام ،بدست آوردن زمینه ایی برای است??اده از آن به عنوان وب سایتتان می باشد. بیشتر کسب و کار ها همه محصولات خود را به عنوان تصویر پست می گذارند و به سادگی با لینک دستور العمل تصمیم خرید را در مخاطب ایجاد می کنند.

 

این موضوع برتر برای خریدان بالقوه؛ اشتراک گذاری و گذاشتن پست مجدد برای چیزی یا ذکر آن برای دوستانشان کسانی که ممکن است علاقه داشته باشند را بسیار ساده می کند. ناگهان ، هر ص??حه خرید پست خود را دارد ، جایی که مردم می توانند برای دیگران ارسال یا ان پست را مجدد برای خود ارسال کنند.

 

کسب و کار های کوچک در این تاکتیک مو??ق می شوند. و بوسیله یکی شدن با تلاش های رسانه اجتماعی ، با یک ابزار مدیریتی اینستاگرام مانند Sprout Social، صاحبان کسب و کار می توانند ببینند که کدام هشتگ ها یا پست ها بیشترین تعامل را دریا??ت می کنند.

 

به علاوه، کامنت های اینستاگرام می تواند به single-stream شما ??رستاده شود با بقیه حساب های اجتماعی بنابراین شما می توانید این را نگه دارید ، نظارت کنید و به سرعت به هر کسی که سوالی دارد پاسخ دهید .

 

***

 

مهم نیست که شما از کدام یک از موضوعات برتر اینستاگرام می خواهید است??اده کنید، هوشمندانه است که با انچه مخاطبین شما در رسانه های اجتماعی انجام می دهید در یک راستا بمانید. بازاریابان همیشه بدنبال راههایی برای دستیابی به موضوعات برتر اینستاگرام برای جذب مخاطبان و ا??زایش ??الوور و ا??زایش لایک هستند. شما برای دیدن محتوای خود در این مسابقه در رقابت هستید.

 

منبع: sproutsocial

 

تهیه و ترجمه: ??الوجت؛ر بات تبلیغاتی اینستاگرام

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...