رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Deljoo

امنیت وبسایت

پست های پیشنهاد شده

امنیت وبسایت :

سرویس میزبانی مشترک :

اگر وب سایت شما وسیله امرار معاش تان است ، پس ممکن است برای شما این تصور پیش بیاید که هیچ حدی از بحث امنیت رمز عبور نخواهد توانست باعث احساس امنیت شما شود. اگر سایت برای شما اهمیت حیاتی دارد و به خصوص کسب و کار شما به آن گره خورده است ، پس باید به سمت است??اده از سرور مجازی (VPS) بروید تا بتوانید با آرامش خاطر بیشتری از وب سایت خود است??اده نمایید.

سرور مجازی به علت جدایی از سایت های دیگر، ذاتا امن تر از هاست های معمولی است. شما می توانید روی آن ??ایروال را س??ارشی کرده و به نصب تدابیر امنیتی دیگر که اکثر میزبان ها اجازه است??اده از آن را در هاست های معمولی نمی دهند، بپردازید. در واقع ، سرور مجازی اجازه می دهد تا شما نقش ??عال تری در زمینه امنیت وب سایت خود ای??ا کنید. %D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA22.jpg

 

 

 

حواستان به ??ایل های لاگ باشد :

اگر دقیقا بدانید دنبال چه چیزی هستید، کار هکر را سخت تر کرده اید. اکثر هکرها، اگر با سایتی روبه رو شوند که شدیدا محا??ظت می شود، به سرعت از خیر ن??وذ به آن گذشته و راه خود را به سمت سایت های دیگر که روش های ساده تری برای هک شان وجود دارد کج می کنند. به طور مرتب با کنترل ??ایل های لاگ(logfiles) کدهایی را که متعلق به سایت نیست شناسایی کنید، پلاگین های مشکوک و خطرساز را نصب نکنید، مواظب ورودهای غیرمجاز و ناشناس به بخش های ویژه سایت تان باشید.

http://hivawebdesign.com/blog/5938.html

https://t.me/hivaweb

https://instagram.com/hivaweb

ویرایش شده توسط Deljoo

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...