رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aliseo

ساخت سوله در جهان سوله اصفهان چگونه است؟

پست های پیشنهاد شده

[h=2]طراحی و ساخت سوله در اص??هان[/h]

جهان سوله ، ساخت سوله در اص??هان را با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی هر شهر و بر اساس کاربری سازه طراحی و اجرا می نماید.به عنوان مثال در شهر های بر?? خیز اص??هان ، ساخت سوله بر مبنای بار بر??-زلزله و بار باد بارگذاری و شیب بندی میگردد.اصولا در این شهر های اص??هان ساخت سوله سنگین تر و با شیب بیشتر طراحی و اجرا میگردد.استان اص??هان دارای دو منطقه آب و هوایی مت??اوت میباشد.به طور مثال ساخت سوله در شهر هایی مانند وزوان و میمه بر اساس باد خیز بودن طراحی خاصی دارد . در این مناطق میزان بار باد و بر?? در طراحی، اهمیت ویژه ای دارد. طراحی سوله در شهر های نظیر خونسار،گلپایگان،??ریدن و مناطق غرب اص??هان معیار اصلی طراحی و ساخت سوله میزان بار بر?? میباشد.

 

سوله سازی در شهر های شرقی اص??هان که در دامنه کویر قرار گر??ته است بار بر?? کمتری دارد لذا طراحی و ساخت سوله در این مناطق با متریال سبک تری امکان پذیر است و با شیب 10% الی 15% اجرا میگردد.در صورتیکه در مناطق غربی و بر?? خیز استان اص??هان ترجیحا از شیب 20% الی 25% است??اده میگردد.

 

ساخت سوله در مناطق مرکزی استان اص??هان نظیر شهرستان های اص??هان،نج?? آباد،تیران،علویجه،دهق،شاهین شهر،خمینی شهر،شهرضا،کوهپایه،سگزی،مورچه خورت و ... جزء شهر های میان بارشی محسوب و معمولا با شیب حدود 20% طراحی و ساخت سوله انجام میپذیرد.

 

7b.jpg


[h=2]رنگ آمیزی سوله[/h]

در اکثر موارد به دلیل آب و هوای خشک از رنگ آلکیدی و زین کرومات است??اده میگردد.به استثنا مواردی که است??اده از سازه سوله در زمینه ی موارد شیمیایی ، اسیدی ، ماشین آلات رطوبت ساز و ... که ??رسایش ??لز بیشتری دارد، ابتدا قطعات سوله سند بلاست و از رنگ های زینک ، اپوکسی و پلی ارتان است??اده میگردد.

 

[h=2]پوشش سق?? سوله[/h]

سق?? سازه های سوله در استان اص??هان در موارد کاربری انبار ، صنعتی و ... از لایه های توری مرغی ، پشم و شیشه و ورق سینوسسی است??اده میگردد.پوشش سوله با کاربری مواد غذایی، پزشکی و.. که تایید و مجوز اداره بهداشت را نیازمند است ، لازم است لایه پشم و شیشه را با کارتن پلاست جایگزین و در لایه های دیگر از ??وم و ورق سینوسی و در برخی موارد از ساندویچ پانل است??اده شود.

 

[h=2]پوشش بدنه سوله[/h]

در پوشش سوله با کاربری سرد خانه ای جهت سق?? و بدنه از ساندویچ پانل نیز است??اده میگردد.پوشش بدنه سوله پس از دیوار کشی و اجرای پنجره در بعضی موارد به جای پنجره از قوطی کشی و پلی کربنات نیز است??اده میگردد.در مواردی که ارت??اع سوله بیش از 6 متر باشد توسط قوطی کشی و ورق بندی ذوزنقه رنگی جهت نماسازی پوشش بدنه سوله است??اده میگردد.

 

 

 

هم چنین بخوانید:

 

معر??ی یکی از بزرگترین سوله های کشور ، ساخت شرکت جهان سوله

 

سوله سازی : مراحل طراحی و ساخت سوله در جهان سوله

 

چه عواملی در قیمت سوله موثر است؟ - جهان سوله

 

چرا سوله دست دوم از جهان سوله بخریم؟

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...