رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
servision

مزایای نصب دوربین های مداربسته در خانه ها

پست های پیشنهاد شده

امروزه از دوربین های مداربسته به عنوان سیستم های امنیتی در مکان های شلوغ، اماکن عمومی، ساختمان ها و... است??اده می شود. معمولا این سیستم های امنیتی جهت نظارت بر مردم مورد است??اده قرار می گیرند. به عنوان مثال در د??اتر و ادارات از دوربین های مداربسته جهت نظارت بر کارمندان است??اده می شود. در مدارس نیز از این سیستم ها جهت نظارت بر ??عالیت های مختل??ی که در محیط مدرسه به وقوع می پیوندند، است??اده می شود. همچنین دوربین های مداربسته می توانند از مغازه ها و خرده ??روشی ها در برابر سرقت ها نیز محا??ظت نمایند. بنابراین اگر شما واقعا در مورد محا??ظت از خانواده و اموال خود نگران می باشید، بهتر است اقدام به نصب دوربین های مداربسته نمایید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی جوانب مثبت نصب این دوربین ها در خانه ها بپردازیم.

 

 

جوانب نصب دوربین های مداربسته در خانه ها

 

 

-جلوگیری از سرقت و همچنین ??عالیت های غیرقانونی

 

 

هد?? اصلی از نصب یک سیستم دوربین مداربسته، نظارت می باشد و همچنین این سیستم ها می توانند به عنوان یک عامل بازدارنده ??عالیت های جنایتکارانه مانند دزدی، سرقت مسلحانه و... نیز مورد است??اده قرار گیرند. یکی دیگر از مزایای این سیستم ها قابلیت نصب آنها در هر مکانی مانند خانه، ویلا، آپارتمان، دانشگاه، مدارس، ??روشگاه ها، مراکز دولتی، ادارات و سایر اماکن عمومی می باشد. از این دوربین های می توان جهت نظارت بر ??عالیت های مشکوک، جلوگیری از خرابکاری، سرقت و بلند کردن اجسام از مغازه ها نیز است??اده نمود.

 

 

-شکارچیان جنسی

 

 

یکی از بزرگترین تهدیداتی که برخی از مردم تجربه کرده اند ن??وذ مزاحمان به خانه های آنها و تجاوز جنسی به بچه هایشان می باشد. در حالیکه بوسیله سیستم های دوربین مداربسته نصب شده در خانه هایتان می توانید این مزاحمان را شناسایی نمایید.

 

 

-جلوگیری از قلدری

 

 

نسل جدید سیستم های دوربین مداربسته قادر به ضبط صدا نیز می باشند. بنابراین شما می توانید بدون هیچ زحمتی بصورت رایگان صداها را در صورت بروز هر ات??اقی ضبط نمایید.

 

 

-تخلیه اضطراری

 

 

با وجود این سیستم ها در خانه یا محل کارتان، در صورت بروز شرایط اضطراری مانند آتش سوزی یا سرقت می توانید خیلی سریع از آن مطلع گشته و محل را ترک نمایید.

 

 

 

-بدست آوردن آرامش ذهنی برای خود و خانوادتان

 

 

زمانیکه شما اقدام به نصب این سیستم ها در خانه تان می نمایید، زمانیکه از امنیت خانواده تان اطمینان حاصل نمایید و بدانید که خانوادتان وقتی در خانه تنها هستند، دیگر چیزی برای ترسیدن وجود ندارد، قطعا به آرامش ذهنی دست خواهید یا??ت.

 

 

-ذخیره ??یلم های ضبط شده

 

 

در صورت وقوع هرگونه ??عالیت جنایی در خانه تان، شما می توانید ??یلم دوربین ها را بازبینی کرده و اطلاعات آنرا در اختیار پلیس قرار دهید.

 

2.jpg

لینک منبع:مزایای نصب دوربین های مداربسته در خانه ها servision

http://asracctv.com/%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/232-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...