رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sahariM

بهترین زمان سفر به یونان

پست های پیشنهاد شده

[h=3]بهار در یونان[/h] spring_in_greece.jpg

بهترین زمان مسا??رت به یونان از اواسط ماه آوریل تا اواسط ژوئن می باشد.. در بهار یونان آب و هوای ??وق العاده ای دارد و می توانید قبل از اینکه انبوه گردشگران پیدایشان شود، از دیدنیهای یونان لذت ببرید.. هر چند ممکن است در بهار یونان کمی سرد باشد، جاهایی مثل کرت، پلوپونز، کیکلادز، و جزایر ایونی برای شنا کردن مناسب هستند..

 

حواستان باشد در ه??ته عید پاک، یونان شلوغ است و هتلها از قبل رزرو شده اند و برخی از جاذبه های گردشگری یونان تعطیل هستند.. پس زمان مناسبی برای س??ر به یونان نیست..

 

 

 

[h=3]تابستان در یونان[/h] summer_in_greece.jpg

تابستان در یونان از ماه ژولای تا سپتامبر شگ??ت انگیز است.. در این ??صل هوای یونان ??وق العاده دلپذیر است و می توانید در ساحل لم بدهید وهمه مشکلاتتان را ??راموش کنید.. جذاب ترین شهر یونان در تابستان جزیره سانتورینی می باشد.. میکونوس هم به دلیل سواحل و استراحتگاه های سرسبز یکی از جاذبه های توریستی برتر یونان به شمار می رود..

 

 

 

[h=3]پاییز در یونان[/h] autumn_in_greece.jpg

جدا از سواحل شنی س??ید و دریای آبی بیکران یونان، داخل جزیره رنگهای پاییزی زیباتری انتظار شما را می کشد.. از ماه اکتبر تا دسامبر وقتی برگها شروع به زرد شدن می کند و رایحه پاییز به مشام می رسد، می توانید جنبه دیگری از یونان را کش?? کنید.. پاییز در یونان به اندازه تابستان خیره کننده می باشد.. شاید هم بیشتر.. در ماه سپتامبر به هنگام برداشت انگور در تور یونان ثبت نام کنید..

 

بهتر است بدانید در ماه اکتبر و نوامبر بهترین زیتون های محلی برداشت می شود و تازه ترین غذاهای مدیترانه ای سرو می شود..

 

 

 

[h=3]زمستان در یونان[/h] winter_in_greece.jpg

زمستان در یونان بهترین ??صل بازدید از این کشور می باشد چون می توانید مثل مردم بومی از دیدنیهای آن لذت ببرید.. در این ??صل آکروپلیس یا موزه های جهانی مثل موزه باستانی ملی و موزه بناکی، خلوت تر می باشند.. نسبت به بهار و تابستان ، قیمت ها کمتر و ص?? ها کوتاه تر هستند..

 

در مورد آتن داستان مت??اوت می باشد.. به دلیل تعطیلی کشتی ها، ارزش س??ر در زمستان را ندارد مگر اینکه بخواهید در جزیره ای متروکه وقت بگذرانید..

 

 

 

 

در هر ??صلی که به یونان س??ر کنید، مطمئنم عاشق یونان خواهید شد.. مردم مهمان نواز، غذاهای لذیذ، مناظر ن??سگیر قلب شما را میدزدند!!

 

منبع: http://یونان-تور.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...