رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
servision

اشتباهات رایج در هنگام انتخاب دوربین مداربسته برای دفاتر

پست های پیشنهاد شده

دوربین های مداربسته ابزارهایی موثر و ارزان قیمت برای امن نگه داشتن خانه ها و مغازه ها می باشند. اما برای اینکه از صحیح کار کردن این سیستم ها مطمئن شوید بهر است آنها را از مغازه ها و شرکت های معتبر خریداری نمایید. اگر شما ??قط بر روی اینترنت برای یا??تن یک شرکت دوربین مداربسته در ایران جستجو کنید، از تعداد زیاد شرکت هایی که نشان داده خواهد شد شگ??ت زده می شوید و این باعث می شود تا انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده دوربین مداربسته سخت تر شود. درانتخاب یک شرکت مناسب جهت نصب و راه اندازی سیستم های دوربین مداربسته در د??اتر، بسیاری از مردم اشتباهات پرهزینه ای را مرتکب می شوند. این مقاله برجسته ترین اشتباهات پر هزینه ای که شما در هنگام انتخاب یک شرکت دوربین مداربسته خوب باید از آنها دور بمانید را بیان می کند.

 

 

-انتخاب یک شرکت صر??ا به دلیل قیمت هایی پایین آن

 

 

در حالی که بیشتر ا??راد به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها می باشند، اما در هنگام خرید دوربین مداربسته نباید به ??کر صر??ه جویی در هزینه ها بود. زیرا این مسئله به امنیت شرکت شما مربوط است و شما هرگز نباید آن را به خطر بیاندازد. به یاد داشته باشید که شما چیزی را دریا??ت می کنید که بهای آنرا پرداخته باشید. بنابراین اگر شما یک شرکت عرضه کننده دوربین را تنها به دلیل قیمت پایین تر آن انتخاب می کنید، آماده پذیرش کاری با کی??یت پایین نیز باشید و همیشه تنها دلیل اینکه برخی ا??راد اجناسی با قیمت های پایین تر ارائه می دهند، کی??یت پایین تر کالاهای آنهاست. دلیل دیگر این قیمت های پایین این است که چنین شرکت هایی تنها دوربین می ??روشند و شما برای نصب و راه اندازی دوربین ها باید ??رد دیگری را استخدام نمایید و در پایان کار متوجه خواهید شد که خیلی بیشتر از آنچه که ??کر می کردید نصب این سیستم برای شما هزینه بر بوده است.

 

 

 

-انتخاب اولین شرکتی که پیدا می کنید

 

 

این یک اشتباه دیگری است که شما باید وقتی که به دنبال یک شرکت دوربین مداربسته خوب می گردید از آن اجتناب کنید. هرگز اولین شرکتی را که پیدا کردید، استخدام نکنید. بهتر است به بررسی حداقل سه شرکت و مقایسه خدمات و پکیج های آنها و همچنین قیمت هایی که ارائه می دهند، بپردازید. اگر شما اولین شرکتی که پیدا کرده اید را انتخاب کنید، ممکن است بهترین شرکت را انتخاب نکرده باشید. اما با ارزیابی سه یا تعداد بیشتری از شرکت ها، شما وادار به انتخاب بهترین ارائه دهنده سیستم دوربین مداربسته می شوید.

 

 

 

-انتخاب شرکتی که در خارج از کشور قرار دارد است

 

 

این روزها اینترنت باعث شده که تحقیقات آسان تر شود. تنها با یک سرچ در اینترنت شما می توانید تعداد زیادی شرکت های خوب دوربین مداربسته را بیابید. اما نکته ای که وجود دارد این است که شما تنها می توانید از میان شرکت های ایرانی یکی را اناخاب نمایید. شما نباید انتظار داشته باشید که یک شرکت خارجی برای نصب سیستم امنیتی در خانه یا محل کار شما به ایران س??ر کند. هر خدماتی که این شرکت های خارجی می دهند، شرکت های محلی نیز قادر به ارائه آنها می باشند. در واقع خرید از یک شرکت خارجی نه تنها بسیار پر هزینه خواهد بود بلکه ممکن است خدمات و دوربین های این شرکت ها به آن خوبی که شما ??کر می کنید نیز نباشند.بنابراین بهتر است بر روی یک شرکت خوب محلی تمرکز کنید.

 

1.jpg

لینک منبع:اشتباهات رایج در هنگام انتخاب دوربین مداربسته برای د??اتر servision

اشتباهات رایج در هنگام انتخاب دوربین مداربسته برای د??اتر - Asra CCTV

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...