رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
masterina

گوشی های دنج یک خانه کدامند؟

پست های پیشنهاد شده

داشتن یک گوشه ی دنج و به دور از هیاهو در ??ضای دکوراسیون داخلی تان برای خواندن کتاب، انجام کارهای سرگرم کننده، یا حتی استراحت و انجام یوگا می تواند محیط خانه ی شما را دوست داشتنی تر و دلپذیر تر از قبل کند. به همین منظور امروز در اینجا می خواهیم ۱۰ ایده برای داشتن یک گوشه ی دنج در دکوراسیون تان به شما پیشنهاد دهیم پس با ما همراه باشید.

 

گوشه دنج در دکوراسیون: تراس

 

1029845_911.jpg

گوشه ی دنج دکوراسیون داخلی شما می تواند ??ضای تراس تان باشد تا در هوای آزاد بتوانید استراحت کنید و از آرامش تان لذت ببرید. حتی می توانید این ??ضا را شخصی تر دکور کنید و در آن از آب نما و گل و گیاه است??اده نمایید و یک ??ضای منحصر به ??رد برای گذارن اوقات ??راغت خود ایجاد نماید، چای بنوشید، کتابتان را دست بگیرید و لذت ببرید.


گوشه دنج در دکوراسیون : کتابخانه

 

1029846_916.jpg

کتابخانه یکی از دنج ترین ??ضاهایی است که می تواند در دکوراسیون داخلی تان بیشتر بدرخشد. کا??ی است یک صندلی راحتی ، چراغ مطالعه و یک میز کوچک در این ??ضا قرار دهید و آن را تبدیل به دنج ترین و خواستنی ترین نقطه برای خواندن کتاب کنید.


گوشه دنج در دکوراسیون : ایوان

 

1029847_597.jpg

داشتن یک ایوان بزرگ در هر خانه ای یک موهبت محسوب می شود، اگر از این موهبت برخوردار هستید دست بکار شوید و آن را برای ایجاد یک گوشه ی دنج در دکوراسیون داخلی تان آماده کنید، است??اده از یک یک نیمکت و یک میز کوچک و کمک گر??تن از گل و گیاه را در طراحی دکورایون آن ??راموش نکنید.


گوشه دنج در دکوراسیون : حیاط خلوت

 

1029848_711.jpg

حیاط خلوت همان طور که از نامش پیداست می تواند تبدیل به یکی از دنج ترین ??ضاهای دکوراسیون شما شود، کا??ی است برای دنج ترکردن و دلپذیر تر کردن این ??ضا از گل و گیاه های مخل?? است??اده نمایید، انتخاب درختچه های کوتاه و یا حتی یک آب نمای سنگی می تواند گوشه ی دنج دکوراسیون منزل تان را دلپذیر تر و خواستنی از قبل کند.


گوشه دنج در دکوراسیون: ??ضایی برای مدیتیشن

 

1029849_458.jpg

اگر دوست دارید ??ضایی برای آرامش ا??کار خود داشته باشید بهتر است بخشی از دکوراسیون منزل تان که در آن آرامش بیشتری دارید تبدیل به ??ضایی برای مدیتیشن کنید. بهتر است در طراحی و دکوراسیون این بخش از اصول ??نگ شویی و المان های آن است??اده کنید، اضا??ه کردن بادزنگ، شمع، و یا آبنماهای کوچک می تواند این ??ضا را برای شما آرامش بخش تر کند.


گوشه دنج در دکوراسیون : اتاق کار

 

1029850_368.jpg

اتاق کار خود را تبدیل به گوشه ی دنج دکوراسیون خود کنید، داشتن یک ??ضای شخصی برای انجام کارهای هنری و صنعتی تان خلاقیت شما را شکو??ا می کند، یک میز ساده ، ??ضایی با نور طبیعی، ق??سه هایی برای نظم بخشیدن به ??ضای داخلی تان همه و همه جزیاتی است که می تواند گوشه ی دنجی در کوراسیون داخلی شما ایجاد کند.


گوشه دنج در دکوراسیون : اتاق خواب

 

1029851_667.jpg

شاید گوشه ی دنج دکوراسیون شما اتاق خوابتان باشد! پس تمام المان های آرامش بخش را در این ??ضا ??رراهم کنید، از نور ملایم تا روتختی های گرم و نرم و بالش های کوچک و یا حتی شمع و عودهای ملایم برای دوچندان کردن آرامش در این ??ضا.


گوشه دنج در دکوراسیون : ??ضایی برای یوگا

 

1029852_281.jpg

یوگا یکی از ورزش های آرامش بخشی است که استرس را از شما و ??ضای داخلی تان دور می کند، اگر به این ورزش علاقه دارید و دوست دارید بخشی را در ??ضای داخلی تان به این ورزش پر طر??دار اختصاص دهید.


گوشه دنج در دکوراسیون: پنجره

 

1029853_897.jpg

حتی اگر هیچ کدام از ??ضاهای گ??ته شده را نتوانستید در دکوراسیون خود ایجاد کنید، مایوس نشوید با قرار دادن یک صندلی در کنار پنجره ی خانان هم می توانید گوشه ی دنجی برای خودتان ایجاد کنید، کتاب بخوانید، استراحت کنید و یا حتی به خیال با??ی بپردازید و از اوقات خود لذت ببرید.


گوشه دنج در کوراسیون: است??اده از صندلی تابی

 

1029854_206.jpg

با خرید یک صندلی تابی و یا صندلی راک می توانید هر گوشه از دکوراسیون داخلی تان را تبدیل به کنج دنج خانه تان کنید، روی آن بنشینید تاب بخورد و مشکلات خود را ??راموش کنید و از آرامش آن لذت ببرید، پس دست به کار شوید و یکی از آن ها را برای دکوراسیون داخلی خود تهیه کنید و از آن داشتنش لذت ببرید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...