رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
masterina

کاشی های رنگی در دکوراسیون؛ آری یا نه؟

پست های پیشنهاد شده

دنیای کاشی‌ها بسیار گسترده است و در طراحی آن‌ها خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. این کاشی‌ها پر از طرح و رنگ هستند و زمانی که شما شروع به قدرانی و توجه به این طرح‌ها و رنگ‌ها و امکاناتی که کاشی‌های سنتی و مدرن در اختیار شما قرار می‌دهند بکنید، جهان از حالت سیاه و س??ید به حالت رنگی تغییر می‌کند.طرح‌ها و نقش‌های کاشی‌های سنتی مدیترانه‌ای یک ??رم هنری ??وق‌العاده هستند: پیچیده، رنگارنگ، و متقارن.

 

طراحی‌های مدرن که از نمونه‌های طبیعی الهام گر??ته‌ شده و در آن ها از رنگ‌ها و طرح های سنتی است??اده می‌کنند و آن‌ها را در قالبی جدید به کار می‌گیرند.

 

و خب باید بدانیم که کاشی‌ها ??قط مخصوص حمام و ک??پوش‌ها نیستند، بلکه از آن‌ها در طراحی دکوراسیون منزل و دیوارها، نیمکت‌ها، و حتی شومینه‌ها می‌توان است??اده کرد. علاوه بر این، در اتاق نشیمن، پاسیوها، و اتاق خواب‌ها می‌توان از آن‌ها بهره گر??ت. پس با چیدانه همراه باشید و بیایید با هم نگاهی به دنیای زیبا و خاص این طرح‌ها و رنگ‌ها بیاندازیم. 977067_876.jpg

 

کاشی‌هایی سنتی اسپانیایی که روزگاری در دکوراسیون داخلی منزل گر??ته می‌شدند اکنون در دیوار یک آشپزخانه مدرن است??اده شده‌اند. آن‌ها بدون این‌که حس و حال معاصر ??ضا را از بین ببرند، رنگ‌ها و نقش‌های ??وق‌العاده زیبایی به این ??ضا اضا??ه کرده‌اند. است??اده از این کاشی ها جزو ویژگی های یک آشپزخانه معاصر و امروزی هستند. 977068_148.jpg

 

 

است??اده از راه‌پله‌هایی خاص با طراحی‌هایی منحصربه‌??رد که پیشانی آن‌ها با کاشی‌هایی که دارای طرح‌های متنوع و خاص کاشی شده‌اند شیوه‌ای جذاب و مت??اوت برای اضا??ه کردن رنگ و طرح به خانه است. همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، این طرح‌ها و رنگ‌ها آن‌قدر زیبا و جذابند که آدم دوست دارد در میانه راه در جایی میان دو ??ضایی که راه‌پله آن‌ها را به هم وصل می‌کند برای همیشه بماند.

 

 

??رش پهن کردن هم قوانینی دارد. معمولا در آب و هوای خشک و گرم مانند جنوب اسپانیا، آ??ریقای شمالی، و مکزیک، همیشه از قالیچه‌های زیبا است??اده نمی‌شود. همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید در این ??ضا به جای است??اده از یک قالیچه معمولی از قالیچه‌ای با طرح‌های کاشی است??اده شده است.‌

977070_885.jpg

 

 

در ??ضای موجود در عکس بالا هم که به سبک احیای اسپانیایی طراحی شده از قالیچه‌ای به سبک طرح‌های کاشی است??اده شده است.

977071_330.jpg

 

 

است??اده از کاشی‌های طرح‌دار در ??ضای پیرامونی شومینه به این ??ضا حس و حالی روستایی داده است.

977072_393.jpg

 

 

است??اده از کاشی‌های پرطرح و نقش یک گرایش مدرن است. این کاشی‌هایی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید دارای طرح‌های قدیمی کوبایی هستند و در عین حال به آشپزخانه حس و حالی مدرن و مت??اوت داده‌اند.

977073_428.jpg

 

 

اگر دوست دارید غالب ??ضای آشپزخانه شما سنتی باشد اما حس و حالی ??انتزی نیز در آن وجود داشته باشد بهتر است قسمت اندکی از ??ضا را به کاشی‌هایی اختصاص دهید که دارای طرح‌هایی روشن با رنگ‌هایی برجسته هستند.

977074_127.jpg

 

 

حاشیه‌ای که با کاشی‌هایی با طرح‌های یونانی کاشی شده است زیبا و مجلل و در عین حال چشم‌گیر است.

 

977075_919.jpg

 

کاشی‌هایی به سبک مکزیکی از جنس س??ال. همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید این ??ضا ر??ستیک، برجسته، و دوست‌داشتنی است.

977076_572.jpg

 

 

کاشی‌هایی به سبک سنتی ترکیه که در یک سرویس بهداشتی انگلیسی به کار گر??ته شده است.

 

977077_532.jpg

 

 

این کاشی‌های ۱۵۰ ساله اسپانیایی که از یک ساختمان قدیمی باقی مانده‌اند، به این سرویس بهداشتی س??ید رنگ حس و حالی مدرن و خاص داده‌اند.

 

977078_360.jpg

 

است??اده هوشمندانه از یک نوار باریک کاشی‌کاری‌شده به سبک مراکشی به این سرویس بهداشتی مدرن و ساده رنگ و زندگی بخشیده است.

977079_407.jpg

 

 

همه چیز ??قط به رنگ ختم نمی‌شود. شکل این کاشی‌های ساده س??ید رنگ (آینه در آینه) حس و حالی مراکشی به ??ضا اضا??ه کرده است.

 

977080_965.jpg

 

کاشی‌هایی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، همانند کاشی‌های گرانادایی موجود در کاخ الحمرا هستند. در این ??ضا سنت و مدرنیته با هم تل??یق شده‌اند و به یک طرح سنتی حال و هوایی مدرن و معاصر داده‌اند.

977081_720.jpg

 

 

عکسی در که در بالا مشاهده می‌کنید یک تراس در ??ضای بیرونی خانه‌ای است که با کاشی‌های مکزیکی که دارای طرح‌هایی ساده به رنگ آبی است سنگ??رش شده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این کاشی‌ها به این ??ضا حس و حالی خاص و دوست‌داشتنی داده‌اند و ثابت می‌کنند که ??ضاهای بیرونی خانه هم می‌توانند از داشتن چنین طرح‌ها و نقش‌هایی لذت ببرند.

977082_331.jpg

 

 

راه‌پله‌هایی در ??ضای بیرونی خانه با کاشی‌هایی با طرح‌های زیبا و مختل??. واقعا طرح‌‌ها و رنگ‌های غیر قابل پیش‌بینی که در ??ضاهای بیرون خانه مورد است??اده قرار می‌گیرند دوست‌داشتنی و زیبا هستند.

 

977083_566.jpg

 

این پاسیوی کاشی‌کاری‌شده در خانه‌ای در خاورمیانه قرار دارد و امتدادی از خانه است و بیشتر شبیه یک اتاق اضا??ی است تا یک ??ضای بیرونی مجزا. همان‌طور که مشاهده می‌کنید کاشی‌ها حس و حالی متقارن و یکدست به این ??ضا اضا??ه کرده‌اند.

 

977084_563.jpg

 

کاشی‌هایی گرانادایی در خانه‌ای به سبک آ??ریقای شمالی. البته این خانه در کالی??رنیای جنوبی واقع شده است. ر??تن به این ??ضا همچون س??ر به کشوری دیگر است.

 

977085_105.jpg

 

این ??ضای مخصوص که نشیمن‌گاهی مت??اوت در ??ضای بیرونی خانه‌ای در اسپانیاست، با کاشی‌های طرح‌دار و زیبا حس و حالی مت??اوت به خود گر??ته است. این کاشی‌ها به ??ضا شادی و سرخوشی اضا??ه کرده‌اند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...