رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahsahastam

سئو سایت و محتوا گذاری

پست های پیشنهاد شده

عنوان محتو در سئو

عنوان محتوا که در تگ h1 قرار می گیرد اولین آیتمی است که در سئو سایت و [url=http://mcseo.ir]سئو [/url] محتوا باید مورد توجه قرار گیرد. اگر کاربر عبارت و یا عنوانی را جستجو نماید، در رنکینگ سایت ها اولیت با لینک هایی خواهد بود که عنوان ص??حه خود را مطابق با همان عبارت مورد جستجو کاربر تولید نموده اند. پس در واقع اگر سایتی عبارت مورد جستجو کاربر را در عنوان ص??حه خود در تگ h1 تولید نموده باشد، در مقابل سایت دیگری که آن عبارت را در بخش دورنی و در پاراگرا?? های خود د

مشاوره تحصیلی، انتخاب رشته تل??نی، -، طراحی لوگو، ترجمه مقاله ،کانکس ، دوربین مدار

ارد، اولیت خواهد داشت و در جایگاه سئو بهتری قرار می گیرد.

تیتر داخلی در سئو سایت

تیترهای داخلی محتوا که در تگ های h2 ، h3 ، h4 و … به ترتیب اولیت قرار می گیرند نیز از دیگر آیتم های اثرگذار در سئو سایت می باشد. اگر عبارت و کلمه کلیدی که توسط کاربر جستجو می شود علاوه بر اینکه در عنوان ص??حه و در تگ h1 قرار گر??ته است در تیترهای داخلی نیز تکرار گردد، نشان دهنده ارتباط بیشتر محتوای شما با عبارت مورد جستجو کاربر خواهد بود. این گ??ته این طور درک می شود که هر چه شما کلمات کلیدی انتخابی خود را در تیترهای داخلی بیشتر تکرار نمایید شانس خود را برای رنکینگ بالاتر ارتقا داده اید.

کاربرپسند بودن محتوا در سئو

??راموش نکنید که محتوا گذاری شما در سایت برای این است که توسط کاربر خوانده شود پس کاربر پسند بودن و نیز نیاز کاربر را در نظر بگیرید. کاربر شما به دنبال چه تیترها و عنوان هایی می باشد؟ پس از یا??تن این سوال به ??کر تولید محتوا در این راستا باشید تا نیاز و خواسته کاربر خود را ر??ع نموده باشید. تولید محتوای با کی??یت که در حجم کلمات بیشتر باشد و نیز تمامی تیتر موضوعاتی که کاربر می خواهد را درج نموده باشد و نیز تصاویر گرا??یکی زیبایی را نیز دارا باشد ، آیتم هایی در جهت کاربرپسند بودن محتوا می باشد و با این امر اثرگذاری در سئو سایت را شاهد خواهیم بود زیرا که عملکرد و ر??تار کاربر در سایت شما به عنوان متریکی تاثیرگذار در سئو اجرا می گردد.

مشاوره تحصیلی، ، تخ??ی??،

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بیشتر صاحبان وب سایت ها و وبلاگ ها رویای قرار گر??تن در رتبه یک گوگل برای کلمات کلیدی خاص شان را در سر می پرورانند. اما بیشتر آنها تلاش خود را متوق?? می کنند زیرا از تلاش برای به دست آوردن لینک از طریق تکنیک های مختل?? خسته شده اند. شکی نیست که لینک سازی هنوز هم مهم ترین ??اکتور رتبه بندی محسوب می شوند اما این موضوع بدین معنی نیست که لینک های مورد نیاز خود را از هر سایتی به دست آورید.در این مقاله قصد نداریم در مورد روشهای تایید شده لینک سازی (بدون جریمه شدن توسط گوگل) همچونلینک بیلدینگ مقیاسی یا لینک های سرمقاله ای (Editorial Link) صحبت کنیم. در عوض در این مقاله با روش های قدرتمندی برای پژوهش و نوشتن مقالات و بازاریابی محتوا که ترا??یک طبیعی بسیاری وارد سایت می کند و شما را به رتبه های بالا در گوگل می رساند، آشنا خواهید شد. تمامی این روش ها بدون ??رآیند لینک بیلدینگ صورت می گیرد. حتما از خود می پرسید مگر می توان بدون لینک بیلدینگ به چنین رتبه های بالایی در نتایج گوگل دست یا??ت؟ بله حتما.[h=2]شروع کار: همه چیز به لینک سازی مربوط نمی شود[/h]قبل از شروع هر چیز باید اقدام به ثبت سایت در گوگل کنید . ثبت سایت در موتورهای جستجو از اهمیت زیادی برخوردار است. پس از معر??ی سایت به موتورهای جستجو پیش از هر کاری باید بنیان و اساس قدرتمندی برای سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. اگر سایت شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است??اده می کند، می توانید از صدها پلاگین و ا??زونه موجود به صورت رایگان است??اده کنید و از مزایای آن ها بهره مند شوید. البته برخی از این ا??زونه ها به صورت رایگان در دسترس ا??راد قرار نمی گیرند و برای تهیه آن باید هزینه ای پرداخت شود. و در کنار تمام این ابزارها از گوگل آنالیز نیز است??اده کنید به دست آوردن ترا??یک زیاد به معنای داشتن لینک های زیاد نیست بلکه به معنای داشتن یک محتوای با کی??یت و ارزشمند است. مهم تر از همه، اگر محتوای شما کی??یت پایینی داشته باشد شانس به دست آوردن رتبه های بالا در نتایج جستجوی گوگل بسیار پایین خواهد بود.و مو??ق بها??زایش ترا??یک سایت خود نخواهید شد. قبل از اینکه بخواهید از استراتژی های موجود در این مقاله است??اده کنید باید مراحل زیر را به دقت دنبال نمایید.[h=3]بهینه سازی ریچ اسنیپت ها[/h]شما می توانید اطلاعات مرتبط و اصلی در مورد سایت خود را در اختیار موتورهای جستجوگر قرار دهید. این موضوع بسیار مهم است به خصوص در دوره الگوریتم هامینگ برد که در آن گوگل تمامی تلاش خود را برای درک موضوع وب سایت شما انجام می دهد.ریچ اسنیپت ها کدهای نشانه گذاری شدۀ کوچکی برای ص??حات شما هستند که به عنوان متن در زیر عنوان لینک در نتایج موتورهای جستجوگر ظاهر می شوند. آنها دقیقا ظاهری شبیه زیر خواهند داشت:

how-to-increase-your-search-traffic-without-building-links-01.jpg

زمانی که گوگل محتوای موجود در ص??حات شما را به خوبی درک کرد و موضوع سایت شما را ??همید، یک ریچ اسنیپت برای ص??حۀ شما ایجاد می کند (متنی دقیق، با جزییات کامل که به کاربران نهایی کمک می کند آن چیزی را که جستجو کرده اند را راحت تر پیدا کنند). سایت MOZ بیان کرده است که ریچ اسنیپت ها به گونه ای طراحی شده اند تا در درک بهتر موضوع ص??حه توسط کاربران کمک کنند.به خاطر داشته باشید که هد?? شما ا??زایش نرخ کلیک است. البته این گزینه برای رسیدن به رتبه های اول گوگل کا??ی نیست. شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا مخاطبان تان بر روی سایت شما کلیک کنند. ریچ اسنیپت ها این کار را برای شما انجام می دهند. گوگل از ریچ اسنپیت ها برای محتواهای زیر پشتیبانی می کند:

  • نقد و بررسی ها
  • موسیقی
  • دستور العمل ها
  • محصولات
  • ا??راد
  • کسب وکارها و سازمانها

نکته: باید بتوانید به طور مداوم محتوایی ایجاد کنید که با کوئری های جستجوی کاربران همتراز باشد. محتوای شما باید با اهدا?? و نتایج جستجویی که توسط کاربران انجام می شود مرتبط باشد. بیشتر اوقات، گوگل ریچ اسنیپت هایی را بر اساس محتوای موجود در سایت شما ایجاد می کند. اگر محتوای خوب و با کی??یتی ایجاد شود، گوگل می تواند کار خود را به درستی انجام دهد و رضایت کاربران را به دست آورد (البته این کار برای وب سایت های ??ارسی زبان چندان توصیه نمی شود).

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...