رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mina019

جاذبه های آنتالیا

پست های پیشنهاد شده

antalya-falezler.jpg&ws=700&hs=300

شهر آنتالیا جغرا??یایی آن از رشته کوهای تورس با پوشش گیاهی و جنگل های با درخت های کاج و با دریای زیبا مدیترانه قرار گر??ته ادامه یا??ته است .

شهر آنتالیا آب و هوای بسیار خوبی دارد که توریست ها را به این شهرمی کشاند و جذب توریستی بالایی دارد . آب و هوای این شهر در نیمی بیشتر از سال آ??تابی است و مکان بسیار مناسبی برای موج سواری و اسکی روی آب و قایقرانی و ....می باشد که این امکانات در این شهر موج می زند . شهر توریستی آنتالیا با داشتن این آب و هوا هجوم عظیمی از توریستها را به شهر آنتالیا که دارای سواحل زیبا دارد می کشاند . آب و هوا در این شهر در ??صل تابستان 35 الی 45 درجه سانتی گراد می رسدو همچنین رطوبت آن بین 65 و 85 درصد می باشد .

شهر زیبای آنتالیا نیز مثل بیشتر شهرهای بزرگ از خدمات حمل و نقلی برخوردار است مانند اتوبوس و تاکسی و .... را به طور شبانه روزی در اختیار عموم می گذارند که اتوبوس در این شهر از بهترین و راحت ترین وسیله نقلیه به حساب می آید که بسیار آسان تر وراحت تراست . وسایل نقلیه در این شهر بسیار ارزان است و به راحتی در دسترس عموم قرار می گیرد که این روش برای بازدید کنندگان از این شهربرای است??اده از امکانات را بسیار آسان کرده است .

برای س??ر به شهر آنتالیا یکی از مهمترین و اساسی ترین وسیله س??ر هتل محل اقامت مسا??ر است که آرامش کامل س??ر را تضمین می کند که شهر آنتالیا که به شهر بهشت گردشگری معرو?? است و این شهر را توصی?? می کند که دارای محل اقامت های زیادی دارد از پانسیون گر??ته تا هتل 5 ستاره که موجود است در شهر آنتالیا برای انتخاب مسا??ر وجود دارد که مهمترین هتل ها در شهر بلک واقع شده است .

آنتالیا که از مراکز توریستی به حساب می آید دارای سواحل متعدد و زیبایی می باشد که طول سواحل آنتالیا در حدود 650 کیلومتر است که از جمله ساحل های شهر آنتالیا ساحل المپوس ، ساحل آلانیا و ..... و طول سواحل تور آنتالیا دارای شیب تند کوههای مشر?? در قسمت غرب این سواحل خیلی بیشتر از قسمت های دیگر است .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...