رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

گوشی Oppo R5s معرفی شد ...

پست های پیشنهاد شده

9a2537cc4697e660b2f64df142a61914_XL.jpg

 

شرکت چینی اوپو ۱۰ ماه قبل گوشی Oppo R5 را با ضخامت ۴.۸۵ میلی‌متر معر??ی کرد که با وجود زیبایی و ضخامت کم عملکرد مناسبی نداشت. حالا این شرکت با معر??ی Oppo R5s قصد ر??ع ایرادات نسخه‌ی قبلی را دارد.

 

اوپو در حدود ۱۰ ماه قبل گوشی اوپو R5 را با ضخامت ۴.۸۵ میلی‌متر معر??ی کرد اما نتایج تست‌ها بنچمارک نیز ضعی?? بودن نسبی عملکرد آن گوشی را نشان می‌دادند. اوپو برای ر??ع این مشکلات امروز از اوپو R5s رونمایی کرد. این گوشی نیز ۴.۸۵ میلی‌متر ضخامت دارد اما برای بهبود عملکرد، پیشر??ت‌هایی در زمینه‌ی مشخصات ??نی به خود می‌بیند.

 

r5s_01.jpg

 

اوپو R5s همانند نسل قبلی خود ص??حه نمایش ۵.۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی داشته و از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ بهره می‌برد. اما مقدار رم این گوشی از ۲ گیگابایت به ۳ گیگابایت ا??زایش یا??ته و حا??ظه‌ی ۱۶ گیگابایتی نسخه‌ی قبلی در نسل جدید دو برابر شده و به ۳۲ گیگابایت رسیده است.

 

222.jpg

 

اوپو R5s مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین خود گر??ت (سل??ی) ۵ مگاپیکسلی شده است. باتری این گوشی بدلیل ضخامت کم آن تنها ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظر??یت دارد و سیستم عامل آن نیز به صورت پیش‌??رض اندروید ۴.۴.۴ کیت کت با رابط کاربری ColorOS 2.0 است. همچنین اوپو مدعی است باتری R5s را تنها در ۳۰ دقیقه می‌توان با است??اده از ??ناوری شارژ سریع ۷۵ درصد شارژ کرد.

 

این گوشی در رنگ جدید خاکستری نیز عرضه شده و قیمتی معادل ۲۲۶ دلار خواهد داشت.

 

 

....

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...