رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

تبلت 18.4 اینچی سامسونگ در راه است ...

پست های پیشنهاد شده

samsung-18.4-inch-tablet.jpg

 

شنیده ها حاکی از این است که کمپانی کره ای سامسونگ قصد دارد تا با تولید تبلتی با نمایشگری بزرگ ، خود را در میان خانواده ها، مدارس و همچنین ادارات و سازمان ها جای دهد.بر اساس خبری که روز گذشته منتشر شد، جدیدترین تبلت اندرویدی سامسونگ که با اسم رمز Tahoe شناخته می شود، با نمایشگر غول‌پیکر ۱۸.۴ اینچی روانه بازار خواهد شد. ص??حه نمایش این تبلت از نوع TFL LCD بوده و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل کار خواهد کرد.

 

پردازش این تبلت از طریق چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۵۸۰ با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز انجام می شود. ??ضای رم و حا??ظه داخلی این تبلت به ترتیب برابر ۲ و ۳۲ گیگابایت خواهد بود که امکان است??اده از کارت حا??ظه میکرو اس‌دی را برای علاقه‌مندان به ??ضای ذخیره سازی بیشتر ارایه می کند.دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی این تبلت در کنار سنسور سل??ی ۲.۱ مگاپیکسلی می تواند برای ثبت تصاویر و ??یلم های کاربران بکارگر??ته شود. انرژی این دستگاه نیز از طریق یک باتری ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می شود.

 

در حال حاضر، اطلاعاتی در خصوص نام و زمان عرضه این تبلت به بیرون درز نکرده است. با این حال، این شرکت کره ای پیشتر اعلام کرده بود که در حال ساخت تبلتی با نمایشگر ۱۲ اینچی، ۴ گیگابایت رم، قلم S Pen و چیپست Core M اینتل با ??ناوری ساخت ۱۳ نانومتریست.ناگ??ته نماند که تبلت اندرویدی ۱۸.۴ اینچی سامسونگ با ابعاد ۴۵۱.۸ در ۲۷۵.۸ میلیمتر و ضخامت ۱۱.۹ میلیتر در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گر??ت.

 

 

....

Gadgetnews

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چه خبره مردم دیگه تلویزیون بگیرن برن تو خیابون :huh: سی پی یو های هشت هسته ای جز تولید گرما و مصر?? زیاد شارژ دیگه هیچ خاصیتی ندارن :thumbdn:گوشی و تبلت بیشتر از چهار هسته نیاز نداره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:369195adsuu9rgnl: هیچکی دیگه تو انجمن باقی نمونده همرو انداختین بیرون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه روزی این انجمن رو دست نداشت:sad::sad:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...