رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
emperaator

گلکسی تب 4 نسخه 10 اینچی به پردازنده 64 بیتی مجهز می‌ شود

پست های پیشنهاد شده

1371f97b5bad2983a8e6e375fb21d7cb_XL.jpg

 

 

 

از مدتی پیش در حال کار روی نسخه‌ی بروز شده‌ای از
بوده است. در ابتدا اطلاعاتی در خصوص نسخه‌ی 8 اینچی گلکسی تب 4 با پردازنده‌ی جدید منتشر شد و اکنون نوبت به نسخه‌ی 10 اینچی رسیده که توان پردازشی جدیدی دریا??ت کند.

 

بروزرسانی مورد بحث صر??ا به واحد پردازشی این تبلت‌ ها مربوط می‌شود. اسنپدراگون 400 که مدت‌ها از عمر آن می‌گذرد با تراشه‌ی 64 بیتی اسنپدراگون 410 جایگزین خواهد شد. اگرچه این مساله از نظر سطح بازدهی ارتقا چشمگیری ایجاد نخواهد کرد، اما هرچه باشد سیلیکون جدید قادر به پردازش 64 بیتی خواهد بود که دستگاه را برای آینده و بهره‌ وری بهتر از قابلیت‌ های اندروید 5 آبنبات چوبی تجهیز می‌کند.

 

سایر مشخصه‌های ??نی این تبلت‌ها کاملا دست نخورده باقی خواهد ماند و قیمت نیز تغییری نخواهد کرد. گلکسی تب 4 جدید همچنان با رم 1.5 گیگابایتی همراه خواهد بود که نمایشگر بزرگ اما با رزولوشن ضعی?? 10.1 اینچی و نسبت پیکسل 1280 در 800 همراه خواهد شد. نام دقیق و شماره مدل این دستگاه Samsung Galaxy Tab 4 VE 10.1 (Value Edition) SM-T533 خواهد بود.

 

بنابراین با این حساب تنها یکی از اعضای خانواده‌ی گلکسی تب 4 همچنان در قلمرو 32 بیتی باقی مانده است. با این حال همچنان احتمال دارد نسخه‌ی 7 اینچی این دستگاه نیز بروزرسانی سخت‌ا??زاری مشابهی را دریا??ت کند. این بروزرسانی بدون تردید موجب ا??زایش طول عمر این دستگاه‌ها در بازار خواهد شد.

 

منبع
gsmarena

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...