رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
emperaator

دستگاه تصفیه هوای خانگی

پست های پیشنهاد شده

دستگاه تص??یه هوا وسیله‌ای است که آلودگی‌ های هوا را حذ?? می کند. این وسایل عموماً به عنوان دستگاهی سودمند برای ا??راد مبتلا به آلرژی و آسم، همچنین از بین بردن دود سیگار به بازار عرضه شده است.

نتایج بررسی ها و تحقیقات انجام شده نشان می دهد که همواره محیط های بسته10 برابر آلوده تر از محیطهای باز مجاور خود میباشد. این در حالی است که حداقل80 درصد اوقات و ساعات زندگی انسانها در محیط های بسته سپری می شود .بنابراین بهسازی پالایش هوای محیط های داخلی حتی از تامین بار سرمایشی در تابستان و بار گرمایشی در زمستان نیز مهم تر است.

روزانه ما بیش از دو قاشق سوپ خوری ذرات آلوده موجود در هوا را استنشاق می کنیم و ریزترین این ذرات خطرناکترین آنها نیز هستند زیرا سیستم تن??سی ما قادر به جذب آنها نیستند . پزشکان و متخصصان تن??سی بر این عقیده اند که است??اده از دستگاه های تص??یه هوا برای کلیه کسانی که در مناطق و شهرهای آلوده نظیر تهران زندگی می کنند لازم است و برای کودکان، نوجوانان،ا??راد مسن،بیماران تن??سی و قلبی و بانوان باردار است??اده از دستگاه های تص??یه هوا ضروری است. جای نگرانی نیست دستگاههای تص??یه هوای از شما و خانواده شما در برابر آلودگی هوااین قاتل خاموش محا??ظت میکند.

حال به معر??ی سه دستگاه میپردازیم.

دستگاه تص??یه هوای سامسونگ M50ANSA

دستگاه تص??یه هوای سامسونگ J41

S38ANBA

منبع:ویکی پدیا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...