رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
gashtenavid1

تور دبی - ارزان

پست های پیشنهاد شده

تورهای ت??ریحی

باغ وحش دبی

Dubai-Zoo-sign.jpg

باغ وحش دبی در خیابان جمیرا و در نزدیکی مرکز خرید مرکاتو واقع شده و مکانی جالب برای خانواده هاست.این باغ وحش قدیمی ترین باغ وحش در نوع خود ، نه تنها در امارات بلکه در شبه جزیره عربی است. باغ وحش دبی 200 گونه از پستانداران ، پرندگان و ماهیان را در خود جای داده است.

 

تور بالون دبی

تور_بالون_دبی.jpg

صحرا را از جایی خواهید دید که کمتر کسی دیده است. از درون یک بالون هوای داغ که به ملایمت در هوا شناور است. می توانید هوای خنک سپیده دم را در حالی که در ارت??اع چند متری بر ??راز ریگزار سرخ شناور هستید حس کنید و با شگ??تی چشم اندازهایی را که زیر پایتان پدیدار می شود تماشا کنید. بیابان ماسه ای عظیم را تماشا کنید.منظره ی هلال مانند کوه های ناهموار حجر ا در طر?? شرق بنگریدو ا??ق مدرن دبی را که در طر?? غرب مشهود است نظاره کنید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک_ابی_دبی.jpg

با بیش از 23 نوع بازی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. یک ماجراجویی ??راموش نشدنی در پیشر??ته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست.

این پارک با مساحتی حدود5 هکتار مابین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد.پارک آبی وایلد وادی به شکلی طراحی گردیده تا ساعت های مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید.

 

طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی ان??جاری و دو بخش موج سواری در این پارک ، هیجان ??وق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد.

شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سر خوردن با سرعت 80 کیلومتری در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید.

این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا ( بعد از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط ن??س گیر33 متری همراه با یک آبشار بلند را برای شما خلق می نماید. این پارک بر اساس ا??سانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است.

نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طر?? انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی به خود اختصاص دهد.

 

تور big bus

تور_big_bus.jpg

big bus اتوبوس دو طبقه روبازی است که از سال 1991 شروع به کار کرده است. گردش با این اتوبوس به دور شهر بهترین راه برای تماشای مناظر دیدنی دبی است. به دلیل باز بودن سق?? اتوبوس توریستها میتوانند به راحتی مناظر تماشایی شهر ، مراکز خرید ساختمان های بلند و سواحل دبی را ببینند.

 

اتوبوس عجایب

اتوبس_عجایب_دبی.jpg

اتوبوس عجایب اولین اتوبوس آبی - خاکی در خاورمیانه و بعد از ژاپن ( اوساکا) دومین در آسیا است. اتوبوس عجایب تنها اتوبوس در جهان است که مجهز به همه امکانات است. مانند تزئینات داخلی ، کولر ، حمام داخلی ، سیستم صوتی ، پخش تلوزیون و دی وی دی ، ظر??یت کامل صندلی اتوبوس 44 ن??ر است.راهنمای حر??ه ای تور به زبان عربی ، انگلیسی و .... صحبت میکند.

تور هلی کوپتر شهر دبی

تور_هلی_کوپتر_دبی.jpg

تور هلی کوپتر شهر تجربه ای به یاد ماندنی برای تمام عمر است. زمانی که هلی کوپتر به آرامی از ??راز خور بلند می شود چشم اندازهای زیبای دبی در پایین پدیدار می شوند. خور پوشیده از لنچ های سنتی است و منظره ای بسیار جذاب را از میراث ??رهنگی بازرگانی دبی به نمایش میگذارد. در امتداد خور به طر?? بندر راشد و تعمیرگاه کشتی دبی پیش میرویم و بر ??راز آ پرواز می کنید.

 

کشتی غذاخوری لوباتو

کشتی_غذاخوری_لوباتو.jpg

یک کشتی مجلل و منحصر به ??رد در خور دبی است. این کشتی بهترین مناظر ، غذای عالی و سرگرمی های موسیقایی زنده را برای شبی جادویی و قراموش نشدنی تدارک میبیند.

کشتی لوباتو ( LE BATEAU) نهایت راحتی شما را تامین میکند. عرشه رستوران آن دارای 360 درجه شیشه ضد انعکاس است و می توانید در محیطی با دمای مطبوع به تماشای خور دبی بپردازید.

دبی را از جایی ببینید که ندیده اید:

به تورهای سیوینگز ( SEAWINGS) خوش آمدید. در اینجا مناظری خواهید دید که در تمام عمر به یادتان خواهند ماند : تماشای دبی را از داخل یک هواپیمای دریایی سسنا 208 کاروان تجربه کنید. سیوینگز یکی از جالب ترین تورهای هواپیمای دریای موجود در دنیا را برای شما تدارک میبیند، س??ری جادویی که هرگز ??راموش نخواهید کرد.

تور صحرا - با کباب و ??عالیت های اردویی دیگر

تور_صحرای_دبی.jpg

تورهای یک روزه ، شبانه و نیمه شب سا??اری ساعت سه یا چهار بعداز ظهر به وسیله ماشین های سواری ایده آل شاسی بلند با گذشتن از میان تپه های شنی نرم موجی شکل طلایی و رسیدن به چادرهای مخصوص ( کمپینگ عربی) آغاز می شود.

پس از یک ضیا??ت شام با شکوه ، شب را زیر آسمان پر ستاره ضحرا و یک برنامه رقص محلی شاد همراه با شترسواری با آرامش سپری کنید.

در این تور می توانید هیجان و لذت رانندگی در شن زار را به مدت یک ساعت تجربه کنید.

می توانید بر ??راز تله های ماسه از غروب خورشید عکس بگیرید.

س??ر حتا ، دبی

با ماشین های عالی 4DWD به طر?? کوهستان های شگ??ت انگیز امارات متحده عربی می روید. این تور آمیزه ای از تاریخ ??رهنگ و ماجراجویی است با بازدید از قلعه پرتغالی ها که در قرن 14 میلادی ساخته شده است، س??ری به گذشته خواهیم داشت. در شهر حتا توق?? میکنیم و به دیدن دهکده میراث ??رهنگی می رویم که در آنجا می توانید شاهد زندگی روستایی مردم باشید.

 

لینک منبع : تور دبی - ارزان gashtenavid.com تور دبی - ارزان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...