رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

۵ ویژگی اسمارت فون های اندرویدی که نبودش در آیفون احساس می شود

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

Android-Features.jpg

 

۵ ویژگی اسمارت ??ون های اندرویدی که نبودش در آی??ون احساس می شود

 

 

 

بگذارید همین ابتدا مشخص کنیم ??? ما بی طر??یم ??? هم آی??ون خوب است هم اندورید ، اما در این مطلب به ۵ ویژگی در اسمارت ??ون های اندرویدی اشاره میکنیم که آی??ون از آن بی بهره است.ویژگی هایی که به عقیده برخی از کاربران ضروری است و به عقیده برخی دیگر خیر.

 

۱- دکمه های Back و منو در پایین گوشی

 

Android-Features-1.jpg

 

در گوشی های اندرویدی شما به راحتی می توانید برای برگشتن به منوی قبل یا ر??تن به منوهای تنظیمات داخل برنامه از دکمه های پایین گوشی است??اده کنید. اما در آی??ون شما تنها با دکمه هوم سر و کار دارید و با کمک آن قادر نیستید که به منوی قبل بازگردید، بلکه با ??شردن آن به ص??حه هوم اسکرین بر می گردید. به نظر می رسد کار با دکمه های بازگشت پایین گوشی بسیار راحت از کار با دکمه های مشابه لمسی در بالا سمت چپ گوشی باشد و شما در گوشی های اندرویدی کار ساده تری برای بازگشت به عقب در منوها دارید.

 

۲- چراغ اعلام نوتی??یکیشن

 

Android-Features-2.jpg

 

در بسیاری از گوشی های اندرویدی چراغی کوچک در بالای گوشی وجود دارد که معمولا به چند رنگ در می آید. برای مثال وقتی شما از واتس اپ پیغامی داشته باشید این چراغ به رنگ سبز و هنگامی که ات??اقی در شبکه های اجتماعی شما رخ دهد این نور آبی و اگر کسی به شما زنگ بزند و تماس از دست برود به رنگ قرمز در خواهد آمد. اما جای خالی چنین چراغی در آی??ون خالی است. شما در آی??ون می توانید نور ??لش را به عنوان چراغ نوتی??یکیشن روشن کنید اما قطعا کارایی چراغ سه رنگ کوچک گوشی های اندرویدی را نخواهد داشت. شاید بهترین جا برای این چراغ دور تاچ آی دی آی??ون باشد که با نوری ملایم شما را از نوتی??یکیشن در آینده آگاه سازد.

 

۳- لانچرهای انتخابی

 

Android-Features-3.jpg

 

یکی از چیزهایی که جای خالی آن در iOS شدیدا حس می شود لانچرها است. با کمک لانچرها هیچوقت شکل ظاهری گوشی شما تکراری و خسته کننده نخواهد شد و شما با نصب این لانچرها می توانید ظاهر گوشی خود را تغییر دهید. چیزی که در iOS و با آیکون های تکراری آن شدیدا جای خالی اش حس می شود. حتی با اینکه اپل ویجت ها را نیز در iOS8 قرار داد اما همچنان با ویجت واقعی که در اندروید با آن مواجهیم ??اصله زیادی داشته و شما همچنان با همان هوم اسکرین همیشگی و ثابت مواجه هستید.

 

۴- مدیریت اپلیکیشن ها

 

Android-Features-4.jpg

 

در اندروید شما می توانید در بخش مدیریت اپلیکیشن ها میزان ??ضای اشغال شده توسط هر اپلیکیشن در حا??ظه داخلی و میزان حجم اطلاعات درون اپلیکیشن را متوجه شوید. شما می توانید بدون پاک کردن کل اپلیکیشن ??قط اطلاعات داخلی آن را پاک کرده یا آن اپلیکیشن را به اپ دی??الت گوشی خود تبدیل کنید. مثلا از کروم به جای مرورگر اندروید است??اده کرده و یا عکس های ذخیره شده در اینستاگرام را بدون پاک کردن کل اپلیکیشن پاک کنید. هر چند در آی??ون و در بخش Usage با بخشی از این امکانات رو به رو هستیم اما جزئیات آن در حد گوشی های اندرویدی کامل نیست.

 

۵- کارت حا??ظه خارجی

 

Android-Features-6.jpg

 

هرچند که اپل با معر??ی آی??ون ۶ با حجم ۱۲۸ گیگابایت تا حد زیادی خیال کاربر را بابت کم نیاوردن ??ضای گوشی راحت کرد اما همچنان برای تعدادی از کاربران گوشی های قدیمی آی??ون نداشتن قابلیت است??اده از کارت حا??ظه جانبی عیب محسوب می شود. مسلما هزینه ای که شما برای خرید گوشی ۱۲۸ گیگابایتی پرداختی می کنید بسیار بیشتر از خرید یک حا??ظه جانبی با حجمی مشابه است. نکته مهم این است که شما می توانید در مواقع لزوم این حا??ظه را از گوشی خارج کرده و مستقیما به رایانه خود متصل کنید و در حقیقت شما یک ??ضای قابل حمل و جداسازی همیشه همراه با خود خواهید داشت.

 

اگر شما هم از یکی از گوشی های اندرویدی به آی??ون مهاجرت کنید شاید جای خالی این ۵ مورد را در آی??ون حس کنید. به نظر شما جای خالی چه ویژگی های دیگری از گوشی های اندرویدی در آی??ون خالی است؟ اصلا شما کدام طر??ی هستید ؟

 

گجت نیوز

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...