رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

آی‌مک با صفحه نمایش رتینا بالاترین رزولوشن دنیا را در اختیار دارد

پست های پیشنهاد شده

اپل امروز در کنار آیپد ایر جدید خود از جدیدترین نسل کامپیوترهای آی مک نیز رونمایی کرد. توصی??‌های حامل "ترین ها" در این محصول نیز ادامه داشته و اپل با ارائه این کامپیوتر 27 اینچی "بالاترین رزولوشن ص??حه نمایش" با اندازه 5120x2880 پیکسل را بر روی آن سوار کرده است.

 

imac.jpg

 

پیش از این بالاترین رزولوشن آی مک های 27 اینچی دارای رزولوشنی 2560x1440 پیکسلی بودند. اپل متذکر شده که این میزان پیکسل ه??ت برابر بیش از میزان مشاهده شده در یک تلویزیون اچ‌دی و همچنین 67 درصد بیش از ص??حه نمایش‌های 4K پیکسل دارد. اپل آن را ص??حه نمایش "رتینای 5K" نامیده است.

 

imac1.jpg

 

با وجود چنین رزولوشن خیره کننده ای، مدل جدید همچنان 5 میلی متر ضخامت خود در حاشیه را ح??ظ کرده و به ادعای اپل 30 درصد نیز مصر?? انرژی پایین‌تری دارد. اپل چیپی جدید برای هدایت ص??حه نمایش به کار برده و تکنولوژی‌های جدیدی به نام Oxide TFT و یک منبع نور پس زمینه با مصر?? انرژی کمتر نیز از سوی اپل در ساخت آن بهره گر??ته شده است.

 

imac2.jpg

 

آی مک جدید با قیمت پایه 2,499 دلار و از امروز ??روش خود را آغاز می‌کند. مدل پایه دارای یک پردازنده 3.5 گیگاهرتزی چهار هسته ای اینتل Core i5، گرا??یک ای‌ام‌دی رادئون R9 M290X، هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حا??ظه ??یوژن اختصاصی اپل می‌باشد. خریداران می‌توانند آی مک ها را تا پردازنده‌های 4 گیگاهرتز Core i7، 32 گیگابایت رم، 3 ترابایت ??یوژن و یا 1 ترابایت اس‌اس‌دی ارتقا ببخشند.

 

imac3.jpg

 

اپل اضا??ه کرده که این شرکت همچنان ??روش مدل‌های 21.5 اینچ و 27 اینچی غیررتینا را ادامه خواهد داد. برای مشاهده ویدیوی تبلیغاتی آی مک جدید از این لینک و برای مشاهده معر??ی آن نیز از این لینک است??اده کنید.

 

imac3636.jpg

 

imac8582.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...