رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

فتح‌الله‌زاده: پخش اينترنتي را 35ميليارد مي‌خرم

پست های پیشنهاد شده

در روزهايي که به نظر مي‌ رسد ??دراسيون ??وتبال از همکاري صداوسيما براي خريد حق پخش نااميد شده است، مديران اين ??دراسيون دست به دامن مجلس شده‌اند تا آنها براي حق پخش براي صداوسيما ردي?? بودجه تعيين کنند.

 

141451913761691.jpg

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه الان وسط سال 93 است و بودجه در اول سال مشخص می‌ شود خیلی بعید است که مدیران ??دراسیون ??وتبال بتوانند نقشه شان را عملی کنند.

 

با این حال علی ??تح‌الله‌زاده به خبرنگار "ورزش سه" گ??ت که دولت می‌ تواند به صداوسیما پول قرض دهد و در آخر سال این پول را از آنها بگیرد:

 

صداوسیما می‌ تواند از دولت پول قرض بگیرد

 

این موضوع که الان ??دراسیون نمی‌ تواند از مجلس درخواست بودجه برای حق پخش کند درست است اما یک کار می‌ شود کرد، می‌ شود پولی را دولت به صداوسیما قرض بدهد و بعد از آن در پایان سال که بودجه صداوسیما مشخص شد آنها این پول را به دولت پس بدهند. ??کر می‌ کنم این منطقی باشد و با این روش مشکل ??وتبال حل شود.

 

صداوسیما پالس مثبت ??رستاده است

 

همین که روز گذشته مدیران ??دراسیون ??وتبال و باشگاه ها با آقای ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما جلسه گذاشته اند این خودش مثبت است، ظاهرا در این جلسه آقای ضرغامی گ??ته که قبول دارد که حق پخش، حق ??وتبال است. همین مساله مثبتی است.

 

اختلا?? صداوسیما و ??دراسیون ??وتبال زیاد نیست

 

من ??کر می‌ کنم این موضوع حل می‌ شود چون اختلا?? صداوسیما و ??دراسیون ??وتبال خیلی زیاد نیست. صداوسیما حاضر شده 25میلیارد به ??دراسیون بدهد و ??دراسیون هم ??کر می‌ کند روی رقم 60میلیارد با صداوسیما توا??ق کند. این موضوعی است که کسانی که در راس کار هستند باید آن را عملی کنند. ??کر نمی‌ کنم این مساله خیلی چیز حادی باشد.

 

حق پخش داده نشود ??وتبال ما آماتور می‌ شود

 

صداوسیما باید دست از مواضعش بردارد و حاضر شود با ??دراسیون ??وتبال توا??ق کند، اگر این ات??اق نی??تد ??وتبال آماتور می‌ شود. صداوسیما برای خوشحالی مردم است، اگر سریالی ساخته می‌ شود برای این است که مردم خوشحال شوند. دلیل دیگری ندارد و ??وتبال هم برای همین موضوع است ما نباید با خودرایی مردم را ناراحت کنیم.

 

شبکه های خارجی ??وتبال های ما را می‌ خرند

 

اینکه علی ک??اشیان ادعا کرده که یک شبکه ایتالیایی خواهان خرید حق پخش ما شده است، به نظر من درست است. خود من 20 سال پیش می‌ خواستم بازی های استقلال را به یک شبکه آلمانی ب??روشم که البته نشد. مدارک آن هم موجود است و هر وقت که خواستند می‌ توانم ارائه کنم. اینکه می‌گویند ??وتبال ایران بی کی??یت است و کسی آن را نمی‌ خرد، یک جواب دارد همین لیگ بی کی??یت را مردم می‌ بینند. پس حتما حق پخش آن قیمتی است.

 

پخش اینترنتی بازی ها را 35میلیارد می‌ خرم

 

پخش اینترنتی بازی ها را من خودم 35میلیارد می‌ خرم، این رقم برای شروع است ولی کار که راه بیا??تد حاضرم بیشتر هم پول بدهم. در قانون اساسی آمده که کسی نمی‌ تواند شبکه تصویری داشته باشد ولی کسی در مورد اینترنت قانونی نگذاشته است. من بازی ها را از طریق یک سایت پخش می‌ کنم و مردم هم پول می‌ دهند تا بتوانند بازی تیم محبوبشان را ببینند.

 

شبکه بدهند 200میلیارد پول می‌ دهم

 

من چند وقت پیش با مدیران صداوسیما جلسه داشتم و به آنها گ??تم اگر یک شبکه در اختیار من قرار بدهند حاضرم برای حق پخش تلویزیونی بازی های لیگ 200 میلیارد پرداخت کنم. مطمئن باشید خیلی بیشتر از این هزینه را درمی آورم چون ??وتبال ما گنجایش زیادی دارد.

[h=4][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...