رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

معروف‌ترین روح های سرگردان در عکس‌ها +تصاویر

پست های پیشنهاد شده

ماجراهای روح و ترس و هیجان و جیغ و ??رار و ... از سالیان دور میان انسان ها وجود داشته است و همچنان هم هست. حتی پیشر??ت علم و ??ناوری هم نتوانسته از هیجان مرموز و ترس ناشی از روح کم کند. روح قابل مشاهده نیست. ??قط در مواقع خاص بعضی ها روح دیده اند. اما به طرز جالبی، تصاویر و عکس هایی از این موجودات بی رنگ و شکل ثبت شده است که آدم نمی داند واقعی هستند یا خیر! اما هر چه که هست، ما بهترین نمونه های ثبت شده در طول تاریخ را برایتان گردآوری کرده ایم که شاید دیدنشان برای شما هم جذابیت داشته باشد.

 

روح کانو??نتری

 

yjhdq6liojv0v6q8h75k.jpg

 

 

در 22 ژانویه سال 1985 میلادی، شرکت انگلیسی Freeman مراسم شامی در شهر کانونتری برپا کرده بود. در این مراسم، هنگامی که همه بر سر میز تعظیم کرده و شکرگزاری می‌کردند، این عکس برداشته شده است. در گوشه‌ای از عکس یک ??رد عجیبی مشاهده می‌شود که طرز لباس پوشیدنش بابقیه ??رق دارد. پس از ظاهر شدن عکس نیز حضار اعلام کرده‌اند چنین ??ردی در آن مجلس حضور نداشته است.

روح?? نگهبان

 

t2vtw0xe2bpu1l1bxw.jpg

 

 

این عکس در سال 1959 میلادی در استرالیا در منطقه آلیس اسپرینگ برداشته شده است. همان طور که می بینید، یک روح سیاه و س??ید و ش??ا?? در گوشه سمت چپ عکس قرار دار که لباس س??ید بلندی پوشیده است و گویا چیزی در دست دارد. چیزی همانند دوربین عکاسی یا دوربین شکاری. گویا این روح در حال نظارت به آن منطقه است.

 

خلبان ??انتوم

 

4y0a2j2q9vgfdmrh89vj.jpg

 

 

در سال 1987 میلادی، خانم «سایر» و دوستانش در حال بازدید از ایستگاه ارتشی Fleet Air در انگلستان از خود عکس‌های بر می‌داشته‌اند. هنگامی که عکس‌ها ظاهر می‌شود، آنها با منظره عجیبی روبه‌رو می‌شوند. در یکی از عکس‌ها خانم «سایر» در هلی‌کوپتر نشسته است و در کنار او نیز یک مرد با لباس س??ید مشاهده می‌شود. این در حالی است که در آن روز گرم در آن هلی‌کوپتر هیچ ??ردی نبوده است.

 

روح مزرعه

 

xcvfq3v8eul7re4u7n.jpg

 

 

این عکس واقعا ترسناک است. یک روح س??ید و بزرگ در تاریکی و سیاهی مطلق. درست همانند تصویری که در ??یلم‌ها تماشا می کنیم. اما این عکس کاملا واقعی است و در سال 2008 میلادی در توسط عکاس و گرا??یستی به نام «نیل سانباخ» برداشته شده است. این مزرعه در انگستان قرار دارد. این روح همانند کودکی است که از پشت دیوار سرش را بیرون آورده است.

 

زن صورتی

 

zxdf92w4ky1ajn34d6c.jpg

 

 

این عکس توسط «گای وینترز» برداشته شده است. او در حالی که با دوستانش در حال بازدید از عمارت O'Hare در گرینکاسل، هند بودند، این عکس‌‌ها را برداشته اند. آنها قبلا در مورد حضور ارواح در این عمارت شنیده بودند و به همین دلیل با دوربین های خود به آنجا ر??ته بودند تا تصویری از روح این عمارت را شکار کنند که سرانجام مو??ق نیز می شوند. « گای» هنگامی که از پنجره عکس بر می داشته این روح را ندیده است و پس از ظاهر کردن عکس، با روح صورتی در قاب پنجره مواجه شده است.

روح س??ید کلیسا

 

syfsnbimuruzoa2y79n2.jpg

 

 

در سال 1975 میلادی، دایان و پیتر برثلوت به همراه پسر 12 ساله خود از کلیسای Worstead در نور??ولک در انگلستان بازدید می کردند. پیتر هنگامی که همسرش روی نیمکت نشسته و دعا می خوانده است از او عکس بر می دارد. پس از ظاهر کردن عکس، آنها روح س??یدرنگی را ملاحظه کردند که در پشت همسر او نشسته است.

 

روح صندلی الکتریکی

 

qeq2uis8l52osbt7ax5.jpg

 

 

مسوولان ایالت تنسی از مهندسی به نام Fred Leuchter درخواست می کنند تا برای تعمیر صندلی الکتریکی که برای اجرای اعدام از آن است??اده می شده است، به آن شهر برود. این صندلی از چوب بلوط ساخته شده و جزو دارایی آنجا به شمار می ر??ته است. اما او به تنسی نمی رود و از مسوولین خواهش می کند تا صندلی را برای او به کارگاهش ارسال کنند. پس از دریا??ت، مهندس لوچتر از صندلی چند عکس بر می دارد تا روند پیشر??ت کار خود را نشان دهد. پس از ظاهر شدن عکس ها، او تصویر روح مانندی را روی صندلی مشاهده می کند.

 

راهبه های کلیسای وینچستر

 

gonsr5g7cizrj5s8nkgt.jpg

 

 

این عکس در سال 2009 منتشر شده است چند راهب را نشان می دهد که در کلیسا قدم می زنند.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

??وق العاده مثل همیشه.

ممنون داداش.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...