رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
PS_LORD

بزرگ‌ترین بروزرسانی سونی برای پلی‌استیشن 4 با اسم رمز ماسامونه در راه است

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

این روز‌ها شرکت سونی در زمینه‌ی بروزرسانی‌ محصولات خود برخلا?? گذشته بسیار ??عال‌تر شده است و مدام در پی تقویت کارایی محصولات عرضه شده‌اش است. حال سونی قصد دارد بزرگ‌ترین بروزرسانی که از زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن 4 تا کنون بی‌سابقه بوده را منتشر کند.

در حالی که مایکروسا??ت، کنسول ایکس‌باکس وان خود را به صورت ماهانه بروزرسانی می‌کند و هر بار به تغییرات کوچک و نه چندان چشم‌گیر بسنده می‌کند، سونی در سوی دیگر صبر پیشه کرده و خود را برای عرضه‌ی یک بروزرسانی نرم‌ا??زاری عظیم که کاربر را با دنیایی به مراتب بهینه‌سازی شده‌تر آشنا می‌کند، آماده می‌کند. البته مایکروسا??ت نیز یک بسته‌ی بروزرسانی مهم که در آن قابلیت تهیه اسکرین‌شات و تغییرات ص??حه‌ی داشبورد به ایکس‌باکس وان اضا??ه می‌شود را برنامه ریزی کرده است.سونی برای کنسول پلی‌استیشن 4، بروزرسانی شماره‌ی ۲.۰۰ را با اسم رمز Masamune (ماسامونه) معر??ی کرده است. این بروزرسانی باعث خواهد شد تا تغییرات چشم‌گیر در رابط کاربری کنسول ایجاد شود و دست کاربران نیز برای تغییرات دل‌خواه به مراتب بازتر شود. کاربران می‌توانند با است??اده از انواع قالب‌های محیا شده و تنظیمات مختل?? در داشبورد، تغییرات عمده‌ای را در ظاهر نرم‌ا??زاری پلی‌استیشن 4 ایجاد کنند. پشتیبانی بهینه‌ شده از یوتوب، ارتقاعاتی در بخش SharePlay و هم‌چنین ا??زوده شدن قابلیت پشتیبانی از دستگاه‌های خارجی برای پخش ??ایل‌های MP3 از جمله تغییرات قابل مشاهده در این بروزرسانی هستند.

 

14930099324_91d2678127_h.jpg

 

سونی سعی کرده است تا با این بروزرسانی، تعداد زیادی از باگ‌های نرم‌ا??زاری را نیز برطر?? کند و ص??حه‌ی خانه در نرم‌ا??زار پلی‌استیشن به واسطه‌ی این بروزرسانی، بسیار خوش دست و کاربردی‌تر می‌شود. کاربر در ص??حه‌ی خود ۱۵ برنامه و بازی که آخرین بار اجرا کرده است را خواهد دید و در کنار آن، بخش Libery سهولت کاربری بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است.اما شاید یکی از این قابلیت‌های بروزرسانی شماره ۲.۰۰ سونی به مذاق کاربران پلی‌استیشن پلاس خوش بیاید. بعد از این بروزرسانی، کاربرانی که حساب پلاس در اختیار دارند، می‌توانند تنها با علامت گذاری بازی‌های رایگانی که در طول ماه معر??ی می‌شوند، بدون دانلودشان، در لیست خود نگه دارند و هر زمان که مایل بودند آن‌ها را دانلود کنند. پیش از این کاربر باید بازی را دانلود می‌کرد تا به آن تعلق می‌گر??ت در غیر این صورت، با اتمام وقت دیگر آن عنوان در دسترس نبود.

 

15364233019_eee95e6bd8_h.jpg

ا

اگر از جمله‌ کاربران پلی‌استیشن ۴ هستید که مایل هستید از ??رامین صوتی برای کنترل کنسول است??اده کنید، با بروزرسانی ماسامونه، ??رامین صوتی زیادی به کنسول اضا??ه خواهد شد و کاربر با گ??تن All Commands می‌تواند به تمامی ??رامین صوتی قابل درک کنسول دسترسی داشته باشد و آن‌ها را مشاهده کند.سونی با بروزرسانی جدید خود، پاسخ خوبی به خواسته‌های کاربران پلی‌استیشن خواهد داد و علاوه بر مواردی که گ??ته شد، اشکالات و باگ‌های زیادی را در سیستم‌ خود برطر?? خواهد کرد.

 

ZoomIt

 

 

ویرایش شده توسط PS_LORD

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان دیگه کامل شد کنسول خیلی بهتر شده و پوز ایکس 1 رو زده اونم توی رابط کاربری و گرنه توی سخت ا??زار خیلی و??ت بود زده بود :icon_346[1]:

 

و با اضا??ه شدن ??رمت MP3 و دستور های صوتی جدید کلا میشه گ??ت خدا کنسول خانگیه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کی میاد بی صبرانه منتظرم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
کی میاد بی صبرانه منتظرم

نمیدونم ولی منم بی صبرانه منتظرم!

 

یه برنامه ویدئو پلیرم براش بسازن دیگه حر??ی واسه گ??تن نمیمونه!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...