رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

کدام استان رتبه اول بیکاری را دارد؟

پست های پیشنهاد شده

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، استاندار لرستان با اشاره به اینکه این استان رتبه اول بیکاری را طی ۱۶ سال گذشته داشته است، گ??ت: برنامه‌های استان تا پایان سال باید خود را در کاهش نرخ بیکاری نشان دهد. هم‌چنین ۶۷ طرح امسال به پایان می‌رسد. هوشنگ بازوند در مورد وضعیت بیکاری استان لرستان اظهار داشت: 16 سال است که رتبه اول یا دوم را در نرخ بیکاری کشور را داریم و اینکه چه دلایلی دارد، آسیب‌شناسی شده است، اما خروج از آن مستلزم وقت و زمان است.

 

 

استاندار لرستان با بیان اینکه عدم حضور بخش خصوصی یکی از دلایل عمده بالا بودن نرخ بیکاری این استان است، تصریح کرد: تکیه کردن به امکانات دولتی و اینکه توقع داشته باشیم که تنها دولت شغل ایجاد کند، یکی از معایب است.

 

وی ا??زود: عدم خودباوری، موانع توسعه از نگاه ملی و استانی از لحاظ نرم‌ا??زار و سخت‌ا??زار در کنار ساختار اداری از جمله عواملی است که روی توسعه نیا??تگی بسیار مؤثر است.

 

به گ??ته بازوند، عدم خودباوری و ت??کر حل شدن مسائل توسط دولت عامل حائز اهمیت است که موجب شده بخش خصوصی در مسیر تولید و اشتغال گام برندارد.

 

 

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه حتما در برنامه‌های استانداری خروج از رتبه یک بودن بیکاری کشور وجود دارد، بیان داشت: در سال جاری و سال‌های بعد باید این برنامه‌ها در نرخ بیکاری استان خود را نشان بدهد، زیرا در این یکسال سرمایه‌گذاران بسیاری در قالب شرکت‌ها و هلدینگ‌ها سرمایه‌گذاری است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر روند سرمایه‌گذاری در این استان شروع شده و در کارهای عمرانی به ویژه زیرساخت‌ها کارهای خوبی انجام شده است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ??رودگاه لرستان 4 پرواز داشت که به 29 پرواز رسیده است، یادآور شد: سهم استان لرستان باید 2.2 از بودجه کشور باشد که با اجرای پروژه‌های ملی و استانی باید این ات??اق رخ دهد و در س??ر اخیر هیأت دولت قول داده شد که 100 درصد پروژه‌های با پیشر??ت ??یزیکی خوب تخصیص یابد، زیرا سال گذشته 18 درصد اختصاص یا??ته است.

 

 

بازوند خاطرنشان کرد: در 6 ماهه سال جاری از بودجه‌های عمرانی تخصیص یا??ته و عمدتا به پروژه‌های با پیشر??ت 80 درصد به بالا داده شده است.

 

به گ??ته استاندار لرستان 67 پروژه تا پایان سال به پایان می‌رسد که دو سد نیز در این طرح‌ها وجود دار.

 

وی ا??زود: پروژه سد و نیروگاه رودبار لرستان از محل ??اینانس چین است??اده می‌کند و نیروگاه آن در حال ساخت است و کمتر از دو سال آینده به اتمام می‌رسد./??ارس/

[h=4][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس سیستان و بلوچستان نیومده تا وضع اینجا رو ببینه،حتما شغلای کاذب رو هم حساب کرده...!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همه جا کشور اوضاع کاری ا??تضاحه

یه سری بس خوردن دمر شدن یه سری هم کمر و نا?? یکی شده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...