رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

نحوه نصب نسخه پیش نمایش ویندوز 10 با فلش درایور

پست های پیشنهاد شده

6ae2a9d93398f833760efb15a0a99332_XL.jpg

 

نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ از دیروز برای دانلود عرضه شده است و بسیاری از شما اقدام به دانلود این نسخه از ویندوز کرده‌اید. اما برای نصب این ویندوز ۲ راه پیش رو دارید، نصب بر روی ماشین‌های مجازی مانند VirtualBox یا نصب ویندوز به صورت عادی بر روی سیستم و است??اده از آن به عنوان سیستم عامل دوم. در ادامه روش نصب ویندوز ۱۰ طبق دومین راه را به شما آموزش خواهیم داد.

 

همانطور که مطلع هستید مایکروسا??ت نسخه‌ی Technical Preview ویندوز ۱۰ را برای دانلود آماده کرده است. این نسخه قطعا مشکلات متعدد بزرگ و کوچکی خواهد داشت. بنابراین به هیچ وجه توصیه نمی‌شود در حال حاضر ویندوز ۱۰ را به عنوان سیستم عامل اصلی خود نصب و است??اده کنید. اما برای

 

نصب این نسخه‌ی آزمایشی به چه چیز‌هایی نیاز دارید:

 

 

  • یک سیستم دسکتاپ یا لپ‌تاپ قدیمی که به آن اهمیت ندهید و به راحتی بتوانید بعدا ویندوز ۱۰ بتا را از روی آن حذ?? کنید. سیستمی که حداقل‌های مورد نیاز اجرای این سیستم عامل را داشته باشد؛ شامل پردازنده‌ای با ۱ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت حا??ظه رم (یا رم ۲ گیگابایت برای نسخه ۶۴ بیتی) و حداقل ۱۶ گیگابایت حا??ظه ذخیره سازی .

  • ??لش درایو ۴ گیگابایتی یا ۸ گیگابایت برای نسخه ۶۴ بیت .

  • Refus، ابزاری رایگان برای ایجاد USB‌های قابل بوت .

چگونه نسخه پیش‌ نمایش ویندوز ۱۰ را نصب کنیم؟

download-windows-technical-preview.jpg

 

قدم ۱: با است??اده از کامپیوتر اصلی خود نسخه دلخواه (۳۲ بیت یا ۶۴ بیت) ویندوز ۱۰ را دانلود کنید. دانلود کنید: نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10

 

 

قدم ۲: در حالی که ??ایل ISO ویندوز در حال دانلود شدن است از ابزار رایگان Rufus که پرتابل (بدون نیاز به نصب) است را راه‌اندازی کنید.

 

 

قدم ۳: Rufus را اجرا کنید، ??لش درایو خود را انتخاب کنید (به یاد داشته باشید که درون ??لش اطلاعات مهمی وجود نداشته باشد). به احتمال زیاد خود برنامه ??لش درایو شما را پیدا می‌کند و در بخش Device آن را نشان می‌دهد (اگر نبود انتخابش کنید).

 

 

rufus-drive-icon.jpg

 

قدم ۴: حتما گزینه مربعی "Create a bootable disk using" را تیک بزنید. برای انتخاب ??ایل ISO ویندوز ۱۰ که دانلود کرده‌اید بر روی بخش رو به روی آن که در شکل بالا با علامت گردی قرمز نشان داده شده کلیک کنید و سپس ??ایل ISO ویندوز ۱۰ را انتخاب کنید. حال بر روی دکمه Start کلیک کنید (باقی تنظیمات پیش‌??رض برنامه Rufus نیازی به تغییر ندارند).

 

 

قدم ۵: باید کمی صبور باشید چون این مرحله تا ۲۰ یا ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید. اگر پنجره جدیدی برای ??لش درایو باز شد آن را نادیده بگیرید تا اینکه ابزار Rufus عبارت "Done" را که به معنی تمام شدن کار است به شما نمایش دهد.

 

 

قدم ۶: حال نوبت به کامپیوتر قدیمی شما رسیده است. ??لش را به پورت USB کامپیوتر وارد کنید و بعد سیستم را روشن کنید. ممکن است تنظیمات BIOS، بوت از طریق ??لش را به صورت پیش ??رض انجام ندهد، پس اگر سیستم با ??لش بوت نشد باید به تنظیمات BIOS سیستم بروید و بوت از طریق ??لش را به صورت پیش‌??رض انتخاب کنید. بعد از انجام اینکار، سیستم را دوباره راه‌اندازی کنید و ادامه دستور‌العمل‌های نصب پیش نمایش ویندوز ۱۰ را دنبال کنید.

 

....

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...