رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

ویندوز 10 سال 2015 منتشر می‌شود، نسخه پیش نمایش از فردا

پست های پیشنهاد شده

da2dbc911b3663cbd991fc9578d9fc34_XL.jpg

 

ویندوز 10، نسخه‌ بعدی سیستم‌عامل مایکروسا??ت است که در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. ویندوز جدید، امروز در کن??رانس مایکروسا??ت در سان‌??رانسیسکو و به همراه چندین قابلیت تازه و جذاب رونمایی شد. قابلیت‌های که مایکروسا??ت امیدوار است نظر مثبت میلیون‌ها کاربر ویندوز را به خود جلب کنند.

 

مایکروسا??ت منوی استارت را که با معر??ی ویندوز ۸، حذ?? شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز ۱۰ باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یا??ته و پشتیبانی از ماوس و ص??حه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسا??ت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند. ویندوز ۱۰ ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز ۷ و ویندوز ۸ به شمار می‌رود.

 

 

هرچند ویندوز ۱۰ به این زودی‌ها آماده عرضه عمومی برای کاربران عادی نمی‌شود؛ اما توسعه دهندگان می‌توانند از ??ردا نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را دریا??ت کرده و کار بر روی آن را آغاز کنند تا نرم‌ا??زارهای پلت??رم ویندوز هر چه سریع‌تر با نسخه‌ی بعدی این سیستم‌عامل سازگار شوند.

 

 

مایکروسا??ت در کن??رانس امروز خود از انعطا??‌پذیری بسیار بالای ویندوز ۱۰ سخن گ??ت و اعلام کرد که ویندوز ۱۰ طوری طراحی شده تا در انوع مختل?? ابزارها از جمله‌ وسایل مجهز به ص??حه‌نمایش ۴ اینچ تا سرورهای قدرتمند موجود در دیتاسنترها، مورد است??اده قرار گیرد.

 

 

مایکروسا??ت از ویندوز ۱۰ به عنوان یک نسخه‌ی بسیار مهم و بزرگ یاد کرد که در آن توسعه‌دهندگان می‌توانند نرم‌ا??زارهای خود را یک بار تولید کنند و در ابزارهای مختل?? در سایزهای مت??اوت اجرا نمایند.

 

 

نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ عرضه نخواهد شد.

 

....

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...