رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

معرفی 10 بازی گران‌ قیمت سیستم عامل اندروید

پست های پیشنهاد شده

android-games-logo-0.jpg

 

در چند سال اخیر بازی‌های مبتنی بر گوشی‌های هوشمند مخصوصا اندرویدی، به طور ??راگیری رشد داشتند و امروزه هر کسی که گوشی هوشمند یا تبلتی در دست دارد، مسلما در داخل آن بازی‌هایی نیز نصب کرده است و در اوقات ??راغت، در راه اداره یا منزل مشغول به آن می‌شود. بیشتر این عناوین در سطح رایگان منتشر شده‌اند اما در دنیای بازی‌های پولی چه می‌گذرد؟ با ما همراه باشید تا نگاهی به لیست ۱۰ بازی گران‌قیمت اندرویدی بیاندازیم.

 

قبل از این‌که بگویید ما بیشتر این بازی‌ها را رایگان از سایت‌های داخلی دانلود می‌کنیم و هزینه‌ای نمی‌دهیم، بهتره یک ش??ا?? سازی صورت دهیم. مسلما ??رق بسیاری بین بازی‌های پولی، بازی های رایگان و بازی‌هایی که به صورت غیرقانونی و کرک شده تهیه می‌کنیم وجود دارد. در اغلب بازی‌های بزرگ اندرویدی که پولی نیز هستند، سیستم‌های بروز رسانی و اتصال به سرور شرکت سازنده تعبیه شده تا به وسیله‌ی آن، بازی مورد پشتیبانی قرار گیرد. این امکان همان‌طور که گ??ته شد در صورتی است که شما بازی را خریداری کرده باشید، اما زمانی که همین بازی به صورت کرک شده در دستگاه اندرویدی شما ریخته می‌شود، نیمی از امکانات اصلی بازی از بین می‌رود.

 

 

علاوه بر این مسئله، بازی‌های پولی و گران‌قیمت اندرویدی توسط تیم‌های بزرگ بازی‌سازی ساخته شده‌اند و اغلبا دارای گرا??یک پولیش شده و داستانی وسیع هستند که در بیشتر اوقات به خاطر کرک نادرست، در دستگاه اجرا نمی‌شوند و یا با مشکل برمی‌خورند که تماما به خاطر انتقال ناصحیح ??ایل‌ها به صورت دستی در گوشی است. در حالی‌که وقتی اقدام به خرید یک چنین بازی‌هایی می‌کنید، مستقیما امکان نصب بدون هیچ‌گونه انتقال ??ایلی وجود دارد. صحبت‌های ریز و درشتی پیرامون مسائل اخلاقی و حق سازنده‌ی اثر نیز است که همه با آن آشنایی داریم اما متاس??انه به دلیل شرایط اغلب مالی و نقض قوانین کپی‌رایت، قالبا مجبور به است??اده غیرقانونی از محتواهای پولی کنیم.

 

 

در لیست زیر، ۱۰ بازی گران‌قیمت اندرویدی را مشاهده می‌کنید که لیست از ارزان‌ترین به گران‌ترین خواهد بود. تمامی این بازی‌ها دارای بالاترین امتیازات در گوگل پلی هستند و جزو بازی‌های ??اخر اندرویدی محسوب می‌شوند.

  • Trials of the clone -10

Trials_of_the_clone.jpg

 

این بازی اقتباس مستقیمی از گیم‌بوکی با همین عنوان است که توسط Zach Weinersmith نوشته شده است. به خاطر وجود برخی صحنه‌های خشن و معماهای سخت، این بازی برای کودکان توصیه نمی‌شود، اما روایت داستانی به صورت کمدی دنبال می‌شود. سبک بازی به شکل مصور و نقش آ??رینی است و کاربر شخصیتی را کنترل می‌کند که در زمان آینده، به کنکاش و ماجراجویی می‌پردازد. هر معما بسته به انتخاب بازیکن، مسیر حرکت و سرنوشت کاراکتر را مشخص می‌کند و آزاد است داستان این گیم‌بوک را به شیوه‌ای جلو ببرد که پایان دلخواه خود را در انتها مشاهده کند.

 

 

قیمت این بازی در گوگل پلی ۵.۹۹ دلار است و امتیاز 4.5/5 را از کاربرین دریا??ت کرده است.

 

  • Ravensword: Shadowlands 3D -9

Ravensword_Shadowlands.jpg

 

سبک و سیاقی شبیه به بازی اسکایریم مطمئنا به مذاق طر??داران این بازی خوش خواهد آمد. عنوان Ravensword در سبک نقش آ??رینی و با گرا??یکی تمام سه بعدی و پر از جزئیات برای کنکاش، داستان مبارزی تنها را روایت می‌کند که با است??اده از توانایی‌های خارق‌العاده و قدرت‌هایی که به مرور در مسیر بازی به دست می‌آورد، برای پیدا کردن شمشیر جادویی تلاش می‌کند و از سد دشمنانی مانند دایناسورها باید عبور کند. از مزیت‌های خوب این بازی، تغییر زاویه دید دوربین از اول شخص به سوم شخص است که بازی را بسیار متنوع می‌کند.

 

 

قیمت این بازی در گوگل پلی ۶.۹۹ دلار است و امتیاز 4.1/5 را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

 

  • Call Of Duty: Strike Team -8

Call_of_duty_Strike_team.jpg

 

نام سری Call Of Duty برای گوش همه آشنا است. یکی از پر??روش‌ترین سری بازی‌های تاریخ، نسخه‌ای نیز برای پلت??رم اندروید به نام Strike Team دارد. زاویه دید به مانند همیشه اول شخص است و در حالت کنترل پهپاد، به زاویه سوم شخص تغییر می‌کند. از نکات بارز این بازی، دارا بودن بخش داستانی است که در سال ۲۰۲۰ روایت می‌شود. سه حالت دیگر نیز به نام های Survival,Time Attack و Domination نیز وجود دارد که این عنوان را یک بازی کامل و طولانی می‌کند. این بازی از گرا??یک و جزئیات بسیاری بالایی برخوردار است که همین‌ امر سبب شده است تا ??قط بر روی چند دستگاه منتخب و گران‌قیمت اندرویدی اجرا شود.

 

 

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۶.۹۹ دلار است و امتیاز 4.1/5 را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

 

  • Call of Duty: Black Ops Zombies -7

unnamed.png

 

یک Call of Duty دیگر ولی این‌بار مت??اوت تر از آن‌چه قبلا دیدیم. دشمنان شما زامبی‌های زشت و گرسنه هستند و این بار موظ?? هستید برای ح??ظ جان خود، مهمات خود را بر سر و روی این زامبی‌ها خالی کنید. بخش چند ن??ره‌ی آنلاین نیز در بازی تعبیه شده تا بتوان به صورت تیمی این بازی را انجام شود.

 

 

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۶.۹۹ دلار است و امتیاز 4.1/5 را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

 

  • Baldur's Gate Enchanced Edition -6

Baldurs_Gate_EE_Box.jpg

 

گیمرهای قدیمی و کسانی که علاقه‌ی خاصی به عناوین نقش آ??رینی دارند، حتما این بازی رادر زمان‌های دور تجربه کردند. حال سازندگان این بازی نسخه‌ای بازسازی شده از دو قسمت اول و دوم را در قالب یک بازی برای طر??داران کلاسیک این سبک عرضه کردند که پلت??رم اندروید نیز یکی از مقصد‌های آن بوده است. گستردگی بازی به حدی است که بازیکنان ده‌ها ساعت می‌توانند در دنیای این بازی مشغول باشند. Baldur's Gate Enchanced Edition بر روی ص??حه نمایش‌های کوچکتر از ۵ اینچ اجرا نخواهد شد.

 

 

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۹.۹۹ دلار است و امتیاز 4.6/5 را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

 

  • Castle of Illusion -5

Castle_of_illusion.jpg

 

میکی‌موس، یادآور دوران نوستالژی و کودکی خیلی از کسانی است که یا بازی و یا انیمیشن‌های این شخصیت محبوب دیزنی را در اختیار داشتند. در سال ۱۹۹۰ شرکت سگا یک بازی بسیار خوب از این شخصیت محبوب ساخت و سال‌ها بعد شرکت دیزنی نسخه‌ای بازسازی شده از این بازی را برای پلت??رم‌های مختل?? از جمله اندروید منتشر کرده است. داستان بازی همان روایت معرو?? میکی‌موس است که باید معشوقه‌ی خود را از دست جادوگر میزرابل نجات دهد و در دنیایی که این جادوگر تاریک و سیاه ساخته است، مسیر خود را طی کند. بازسازی این عنوان قدیمی، بسیار خوش ساخت و خوش رنگ‌ و لعاب است و گیم‌پلی متنوع و جذاب آن نیز هر مخاطبی را جذب خود می‌کند.

 

 

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۹.۹۹ دلار است و امتیاز 4.2/5 را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

 

  • Spectral Souls -4

Spectral_Souls.jpg

 

به قول سازندگان، این عنوان پهناورترین بازی نقش‌آ??رینی تکنیکال ژاپنی است که بازیکنان می‌توانند از بین ده‌ها کاراکتر انتخاب خود را انجام دهند و صدها ساعت در محیط بازی مشغول کنکاش و مبارزه باشند. داستان بازی در سال ۱۰۵۳ و جایی روی می‌دهد که انسان‌ها و شیاطین سال‌ّهاست به جنگ و ستیز علیه هم می‌پردازند.

 

 

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۱۰.۹۹ دلار است و امتیاز 4.5/5 را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

 

  • Dragon Quest IV -3

dragon-quest-iv.jpg

 

بدون شک شرکت اسکوئرانیکس سردم‌ دار عناوین نقش آ??رینی ژاپنی بر روی هر پلت??رمی است. عنوان Dragon Quest IV یکی از همین بازی‌های نقش آ??رینی ژاپنی است که توسط این شرکت برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و توجه بسیاری را نیز به خود جلب کرده است. این بازی که یکی از گران‌ترین عناوین گوگل‌پلی است دارای ۵ بخش داستانی در دنیایی تخیلی است.

 

 

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۱۴.۹۹ دلار است و امتیاز 4.6/5 را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

 

  • Chaos Rings II -2

Chaos_Rings.jpg

 

یکی از سنگین‌ترین و همین‌طور با کی??یت‌ترین بازی‌های اندرویدی، Chaos Rings 2، یک بازی نقش آ??رینی ژاپنی باز هم از شرکت اسکوئرانیکس است. بازی از گرا??یک دو بعدی و سه بعدی بسیار خوب و درخشانی برخوردار است که برای تجربه‌ی واقعی آن نیازمند یک گوشی یا تبلت پرقدرت هستید تا از دیدن جلوه‌های بصری پیشر??ته‌ی آن لذت ببرید.

 

 

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۱۵.۹۹ دلار است و امتیاز 4.5/5 را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

 

  • Final Fantasy VI -1

Final-Fantasy-VI.jpg

 

ظاهرا سه بازی برتر لیست مارا عناوین شرکت ژاپنی اسکوئرانیکس به تصر?? خود قرار دادند. Final Fantasy شاید معرو??‌ترین و محبوب‌ترین بازی نقش آ??رینی ژاپنی باشد که در همه جای دنیا طر??داران خاص و ویژه‌ی خود را دارد. نسخه‌ی اندرویدی Final Fantasy VI یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین بازی‌های گوگل پلی است. جالب است بدانید بیشتر ??ن‌های این سری، از این قسمت به عنوان بهترین نسخه یاد می‌کنند که تمام المان‌های کلاسیک و واقعی نقش آ??رینی ژاپنی را در اختیار دارد. داستانی پیچیده، چهارده شخصیت قابل انتخاب و موسیقی متن بی‌نظیر، از مشخصه‌های این بازی محبوب می‌باشد.

 

 

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۱۵.۹۹ دلار است و امتیاز 4.5/5 را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

 

....

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاش لیست گوشی یا سخت ا??زار گوشیهایی که قابلیت اجرای این بازیها رو دارن رو میزاشتین ......

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اه حی?? شد این استریک تیم برام رایگان شدش ولی زدم رد شد ص??حش:244728hqjqgvc51h:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...