رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

کاهش پهنای باند مورد نیاز برای نرم افزار FaceTime برای مدل های جدید آیفون

پست های پیشنهاد شده

facetime-1.jpg

 

نزدیک به دو سال پیش بود که عنوان شد کدک H.265 به دنیای گوشی های هوشمند وارد می شود تا جای کدک H.264 را بگیرد. کدک H.264 نقش پخش ویدئو در گوشی های هوشمنند را ای??ا می کند.شرکت اپل در گوشی های iphone 6 و iPhone 6 plus از کدک H.265 برای کدینک و دیکد کردن ویدئو ها در نرم ا??زار facetime است??اده کرده است.

 

facetime-2.jpg

اگر صاحب یکی از دستگاه های اپل باشید حتماً با نرم ا??زار FaceTime کار کرده اید. این نرم ا??زار تماس ویدوئی، دارای کی??یت خیره کننده ای می باشد. مشکلی که در این نرم ا??زار دیده می شود نیاز به پهنای باند وسیع و است??اده حجم زیاد اینترنت می باشد. شرکت اپل در مدل های جدید آی??ون از کدک H.265 بجای H.264 برای این نرم ا??زار است??اده کرده است. از مزایای این کدک این است که نیاز به نرخ بیتی به میزان نص?? کدک H.264 برای ویدئوهایی با کی??یت یکسان دارد و این بمعنی کاهش پهنای باند است??اده شده و کاهش حجم اینترنت مصر??ی در این نرم ا??زار می باشد. بنظر می رسد که چیپ A8 اپل دارای ماجول رمزنگاری و رمزگشایی جدید مخصوصی می باشد.

 

البته شرکت اپل اعلام کرده است که تنها در موقع است??اده از اینترنت cellular از این کدک است??اده می کند و در مواقع اتصال wifi از همان کدک H.264 است??اده می شود. متخصصان پردازش سیکنال اعتقاد دارند با توجه به محدودیت پهنای باند این اقدام اپل مزایای بسیاری را در پی خواهد داشت.

 

گجت نیوز

ویرایش شده توسط kazy

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:sneaky: با این پهنای باند ایران که اصلا بکار نمیاد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...