رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
generalzh0

♦♦♦ تاپیک تخصصی سبک بازی استراتژیک ♦♦♦

پست های پیشنهاد شده

با نام خدا

 

 

در این تاپیک سعی میشود هرگونه: نقد - معر??ی - خبر - بحث و نظر و تبادل اطلاعات در این تاپیک انجام شود

 

 

 

 

 

از دیگر کابران عزیز پی سی دی هم خواهشمندم ما رو یاری کننند.

 

 

 

 

 

_______________________________________________

_______________________________________________

 

??قط یک نکته : از زدن اسپم خودداری کنید.

 

 

 

 

از مدیران و ناظمان هم خواشمندم اجازه ??عالیت این تاپیک رو بدهند...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویرایش شده توسط generalzh0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1](((شیپور های جنگ به صدا در می آیند | نقد و بررسی Total War Rome II)))[/h]

 

۹ سال قبل در سال ۲۰۰۴ سری Total War توانست با نسخه ی Rome به یکی از بهترین ??رانچایز های سبک استراتژی تبدیل شود و طر??داران زیادی در بین هواداران پلت??رم PC پیدا کند . در طی این سال ها ۴ نسخه دیگر از توتال وار روانه بازار شد و حال نوبت به ساخت دنباله برای یکی از بهترین بازی های این ??رانچایز رسید تا باز هم هواداران این سبک را به سمت خود بازگرداند .

 

12.jpg

 

نام : Total War Rome II

سازنده : The Creative Assembly

ناشر : Sega

سبک : استراتژی نوبتی / همزمان

پلت??رم : PC

تاریخ عرضه : ۳ سپتامبر ۲۰۱۳

 

ساخت Rome II بعد از گذشت چند ماه از عرضه ی Shogun 2 و شایعه های مختل?? ، در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۲ تایید شد و در طول این مدت در مرحله ساخت بود و با تاخیر های زیادی مواجه شد تا اینکه بالاخره چند روز پیش عرضه شد و با بازخورد های مت??اوتی نیز روبرو شد .

 

222.jpg

یک جنگ تمام عیار

??? قبل از جنگیدن ، تسلیم شدن را بیاموز . “

Agustus Cesar امپراطور روم

 

وقایع بازی به سال ۲۷۲ قبل از میلاد باز می گردد و روایت ات??اقات آن دوران به مدت ۳۰۰ سال است . در آن زمان حکومت های بزرگ و کوچک زیادی وجود داشتند و قدرت مابین آنها تقسیم شده بود و بعد از مدتی هر کدام برای حکمرانی بر دیگران ، باید قدرت خود را بر آنان دیکته می کرد . شما نیز در نقش یکی از این حکومت ها هستید . از بین ۱۰ حکومت قابل بازی که مربوط به آن دوران هستند ، می توانید به دلخواه یکی را انتخاب کرده و داستان آن قوم را دنبال کنید و ماموریت های مختل??ی را برای سلطه بر دیگران انجام دهید . داستان و روایت بازی کاملا در دست شماست و شمایید که تاریخ و وقایع بازی را رقم زده و تعری?? می کنید . مثلا در یک سال شما به یک حکومت دیگر حمله می کنید و به عمر آن ها پایان می دهید و همین عمل شما در تاریخ بازی ثبت می شود و به نوعی داستان شما را شکل می دهد .

 

همانطور که می دانید ، بازی دو بخش نوبتی و همزمان دارد که بیشتر بار داستان بر دوش بخش نوبتی بازی است . مانند بازی های قبل Total War طی هر نوبت باید مشغول ساخت و ساز و مدیریت منابع باشید و قسمت مبارزات به بخش هم زمان سپرده شده است . اولین تغییری که نسبت به قبل در این بخش دیده می شود ، ایجاد استان ها و ایالت ها است که هر کدام از آن ها از چند شهر تشکیل شده اند و برای اداره بهتر و ارتقاء دادن نیازمند ??تح همه ی شهر های یک ایالت هستید تا علاوه بر آن ، بر میزان قدرت و اعتبار حکومت خود نیز بیا??زایید . شاید این نوع تقسیم بندی در اوایل بازی کمی گنگ و بی اثر به نظر برسد ، ولی هر چه در بازی جلو می روید ، مشاهده می کنید که نه تنها این سیستم بیهوده نیست ، بلکه به واقعی و عقلانی تر شدن بازی کمک شایانی کرده است . شما هیچ وقت با تصاحب یک شهر کوچک یا یک روستا و از بین بردن یک حکومت کوچک محلی اعتبار و قدرت کسب نمی کنید ، بلکه با غلبه بر دشمنانی که در سراسر یک سرزمین و ایالت بزرگ هستند ، می توانید قلمرو خود را بیش از پیش بر سر زبان ها بیاندازید . این امر باعث می شود هم حکومت های دیگر دست دوستی به سمت شما دراز کنند ، هم باعث می شود دشمنان بیشتری برای شما پیدا شود که طاقت دیدن قدرت شما را ندارند . سازندگان با این تغییر ریسک بزرگی را به جان خریده اند چون همین تغییر باعث شده ، بازی نسبت به قبل کمی آسان تر شود و طولی نمی کشد با ??تح یک شهر به خوبی مردم شهر هم شما را قبول می کنند ، ولی ??قط کا??یست موقعی را به یاد بیاورید که در بازی های قبل بلا??اصله بعد از ??تح یک شهر و کمی لغزش ، شورشیان زیادی بر علیه حکومت شما قیام می کردند . این حرکت شاید کمی برای ا??راد جدیدی که به انجام این بازی می پردازند ، خوب باشد ولی به همان مقدار برای طر??داران قدیمی این ??رانچایز ناراحت کننده است که از آن پیچیدگی قبل به سمت ساده شدن ر??ته اند .

 

331.jpg

انواع آرایش های نظامی را می توان به خود گر??ت .

 

دیپلماسی و ارتباط با دیگران نیز دچار تغییراتی شده که بالعکس روند بازی کمی سخت تر از گذشته است . این سختی از تجارت و اتحاد گر??ته تا اجازه دسترسی به قلمرو در همه جا دیده می شود . حکومت های دیگر به سادگی پذیرای درخواست تجارت شما نمی شوند و باید منابع قابل قبول و با ارزشی داشته باشید تا آن ها قبول کنند . اتحاد نیز به همین شکل است و خیلی کم پیش می آید تا قبول کنند که با شما متحد شوند و اکثرا باید منتظر بمانید تا خودشان دست دوستی به سمت شما دراز کنند وگرنه اکثر وقات با مخال??ت آنها مواجه می شوید .

 

اما اصلی ترین تحول بازی در این بخش بر می گردد به نحوه مدیریت سرباز ها و نیروهای ارتش شما که با گذشته بسیار ت??اوت دارد . اول از همه اینکه دیگر مانند گذشته نمی توانید یک دسته از سرباز ها را بدون ??رمانده و ژنرال در بازی کنترل کنید و بدون آن حتی یک سرزمین را تحت سلطه در آورید . در اینجا حتما باید یک ژنرال را به خدمت گر??ته و به واسطه ی آن نیز اقدام به اختیار سرباز و سواره نظام کنید یا اینکه اگر در هنگام جنگ و خارج از قلمرو خود هستید ، مزدورانی را برای خود استخدام کنید . همانطور که گ??ته شد ، دیگر نمی توانید سرباز ها را جداگانه تربیت کنید و این خود باعث می شود که دسته ها و ارتش منظم تر و در یک جای به خصوص و مورد نظر متمرکز شود و از یک طر?? محدودیت تعداد ژنرال باعث می شود اگر هر کدا م از نیروهای تان در نقطه ای مشغول پیکار باشد ، ممکن است از طر??ی دیگر مورد حمله قرار بگیرید و باعث شده تا با دقت بیشتری به تقسیم نیرو ها بپردازید که همین باعث بالا ر??تن بار استراتژیک این بخش از بازی می شود . اما می رسیم به یکی از بهترین قابلیت های اضا??ه شده در این نسخه و آن این است که شما وقتی با نیرو های خود به قلمرو کشوری دیگر پای می گذارید بدین معنی نیست که قصد حمله به آن جا را دارید و ??قط مقداری از اعتماد آنها به شما کاسته می شود . شاید این قابلیت خیلی پیش پا ا??تاده به نظر برسد اما بعضی مواقع که به شما اجازه دسترسی به یک جا داده نمی شود ، اهمیت اش بیش از پیش نمایان می شود .

 

در کل این بخش در بازی پیشر??ت هایی داشته که شاید نواقصی داشته باشد و زمان لازم است تا هم سازندگان بیشتر روی این ایده ها کار کنند و طر??داران هم با آن کنار بییند ، اما بعضی ایرادات بازی غیر قابل چشم پوشی است . بعد از هر نوبت باید صبر کنید تا دیگر حکومت ها ( NPC ها ) نیز نوبت خود را انجام دهند که به دلیل تعداد زیاد آن ها زمان بسیار زیادی صر?? رسیدن نوبت دوباره به شما می شود و وقتی در بازی پیشر??ت می کنید و با تعداد بیشتری از آن ها آشنا می شوید ، این زمان نیز بالاتر می شود و حتی کار به جایی می رسد که حتی می توانید به انجام کار های روزانه نیز بپردازید ! هوش مصنوعی نیز دیگر نقص این بخش است که در مواقعی که نوبت دشمنان شما رسیده و می توانند به شما حمله و به راحتی قلمروتان را تصاحب کنند ، اما بیشتر اوقات با کارهایی غیر عادی مواجه می شویم که واقعا جای تعجب دارند .

 

441.jpg

نبرد دریا به خشکی یکی از لذت بخش ترین نوع مبارزات

 

در هنگام ورود به درگیری و نبرد ، بازی به انتخاب شما ۳ حالت عقب نشینی ، نبرد خودکار و نبرد در میدان جلوی روی شما می گذارد . دو گزینه اول که نیاز به توضیح خاصی ندارد ، اما می رسیم به سومین گزینه . جنگ های بزرگ و پر جزئیات سری Total War همیشه معرو?? بوده و خیلی ها آن را نیز به همین دلیل تجربه می کنند . این بار نیز در Rome II سازندگان ۹ نوع پیکار تدارک دیده اند که تعدادی از آن ها کاملا جدید ، تعدادی تغییر یا??ته اند و بعضی هم بدون تغییر باقی مانده اند . اولین نکته که به محض ورود به این قسمت متوجه می شوید ، تغییر HUD بازی است . رابط کاربری نسبت به قبل جمع و جور تر و ساده تر شده و باعث شده دیگر در گرماگرم جنگ دچار سردرگمی نشوید و راحت تر به اداره میدان نبرد بپردازید . اما نکته همین جاست متاس??انه یا خوشبختانه در این بازی خیلی کم گیج می شوید (!) و آن هم یک دلیل بیشتر ندارد . ساده سازی به این بخش هم سرایت کرده اما بعضی اوقات اعمالی از طر?? هوش مصنوعی سر می زند که نمی توان آن را به ساده شدن بازی ربط داد و واقعا این کارها را دیگر از این بازی انتظار نداشتیم . به جرات می توان گ??ت که هوش مصنوعی سربازان خودی بهبود های خیلی کمی داشته ولی بالعکس برای دشمنان شاهد پسر??ت نسبت به Shogun 2 هستیم . این ایراد باعث شده که حتی مبارزاتی که شانس پیروزی کمی دارید ، با کمی ت??کر به سود شما به پایان برسد . به هر حال با اینکه پیشر??ت هایی در این بخش مانند انواع نبرد جدید و بهبود کنترل سربازان بازی به خود دیده ، اما متاس??انه ایراداتی که ذکر شد نیز در آن دیده می شود که مانع خودنمایی بیش از پیش بازی می شود ، اما سازندگان قول عرضه پچ هایی را داده اند که تا حدودی از این مشکلات می کاهد و تجربه ای بهتر برای شما رقم می زند ولی چه ??ایده که مانند نوش داروست بعد از مرگ سهراب .

 

551.jpg

با دوربین سینماتیک در میدان نبرد قدم بزنید .

 

 

??? یک ارتش بزرگ همیشه آماده ی نا??رمانی است . “

Cicero سیاستمدار رومی

 

امکان ندارد یکی از طر??داران این ??رانچایز باشید و یکی از عناوین قبلی را تجربه کرده باشید و با باگ های این سری مواجه نشده باشید . باگ در بازی چه در گیم پلی و چه در گرا??یک همیشه در این بازی دیده می شود که اکثرا هم به دلیل عظمت این عنوان و سختی های ساخت یک عنوان برای سخت ا??زارهای مت??اوت است . اما این ضع?? مانع خود نمایی گرا??یک بی نظیر بازی نمی شود . کا??یست بازی را بر روی یک سخت ا??زار قدرتمند و با تمام جزئیات تجربه کنید تا ببینید که سازندگان چگونه توانسته اند یک میدان نبرد را به زیبایی و با جزئیات سرسام آور برای مخاطب تدارک ببینند . این ??قط قسمتی از قدرت این بخش است و کا??ی است تا در هنگام مبارزات بر روی یک دسته از سرباز زوم کنید تا ببینید آنها هم از لحاظ چهره و هم از لحاظ لباس با هم ت??اوت دارند و بعد درک کنید که چنین پیاده سازی ??نی در نبرد های عظیم با هزاران سرباز مطمئنا باعث ایجاد باگ می شود تا دیگر بر سازندگان خرده نگیرید . البته ایراد دیگری در این بخش دیده می شود و آن هم بهینه نبودن بازی برای سخت ا??زار های معمولی و نسبتا ضعی?? است . در اینصورت باید قید جزئیات ??راوان را زده تا از شر ا??ت ??ریم های زیاد رهایی پیدا کنید . در کل گرا??یک بازی نسبت به نسخه قبل پیشر??ت محسوسی داشته و اگر ایراداتی نیز دیده می شود ، به زودی با عرضه پچ های مختل?? از سوی سازندگان برطر?? می شود که یکی از آن ها در زمان نوشتن این نقد عرضه شده است .

 

661.jpg

شبیخون یکی از بهترین راههای تضعی?? دشمنان

 

??? جنازه ی دشمنان همیشه بوی خوبی دارد . “

Vitilus امپراطور روم

 

در Rome II آقای Richard Beddow که سابقه ساخت موسیقی نسخه ناپلئون را بر عهده داشته آهنگ سازی بازی را انجام داده است . او توانسته بسیار خوب از عهده کار بر آمده و ??ضاسازی مناسبی چه در بخش نوبتی بازی چه در میادین نبرد ایجاد کند . در هنگام مدیریت منابع و استراتژیک و معمولی موسیقی با تمی خاص برای مخاطب پخش می شود ولی هنگامی که روابط با یک حکومت دیگر قطع می شود و یا جنگی در می گیرد ، موسیقی دچار تغییراتی می شود که به خوبی حس اوضاع مملکت را بازگو می کند .این تغییر تن موسیقی در میدان نبرد هم وابسته به شرایط مبارزات شنیده می شود ، اما ظری?? ترین نکات صداگذاری مربوط می شود به ا??کت ها و صدا های میدان جنگ . از صدای ??ریاد های ??رمانده ها گر??ته تا صدای تیر های شلیک شده ی کمان ها و صدای پای سربازان ، همگی با ریزه کاری های ??راوانی انجام شده است و این نشان دهنده وسواس بسیار زیاد سازندگان است که خواسته اند بازی حداقل در این بخش بدون نقص باقی بماند و تا حد بسیار زیادی مو??ق بوده اند .

 

771.jpg

بن??ش اینجا ، بن??ش اونجا ، بن??ش همه جا

 

 

جنگ ، جنگ ، تا پیروزی

 

بدون شک Total War Rome II یکی از بزرگ ترین بازی های امسال است که طر??داران این سبک نباید تجربه ی آن را به هیچ وجه از دست بدهند . Rome II یکی از ۳ بازی برتر این ??رانچایز است و مطمئنا تغییراتی که سازندگان در بازی ایجاد کرده اند ، در شماره های بعدی تاثیر مثبتی می گذارد و با عناوینی پخته تر روبرو می شویم .این قسمت بهترین جایی است که می توانم این نکته را گوش زد کنم . بازی از لحاظ نمرات و متا شرایط عالی و خیلی خوبی ندارد و با خواندن نقد هایی که سایت های خارجی منتشر کرده بودند ، ??قط باعث شدند که علاقه ام نسبت به این بازی بیشتر شود چون اکثرا ایراداتی غیر قابل د??اع گر??ته بودند که با ??کر کردن به آن هم خنده تان می گیرد و بهتر است به نمرات توجه زیادی نداشته باشید .

Total-War-ROME-2-Review.jpg

 

منبع

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(((نقد و بررسی بازی Command & Conquer: Generals – Zero Hour)))

 

Cncgzh-win-cover.jpg

 

نام : Command & Conquer: Generals – Zero Hour

ناشر : EA Games

سازنده : EA Los Angeles

سبک : Real-time strategy

موتور : (SAGE (Strategy Action Game Engine

پلت??رم : PC

 

??رماندهی و تسخیر: ژنرالها - ساعت ص??ر بسته توسعه برای بازی 2003 ویدیو ??رمان و غلبه است: ژنرال. ساعت ص??ر چند توانایی های جدید و واحد به هر طر??، و یک حالت جدید از بازی به نام چالش ژنرال 'اضا??ه شده است.

 

  • زمینه

ساعت ص??ر نیز شامل 3 برنامه های جدید از پنج ماموریت هر یک، یکی برای هر طر??، با ترتیب زمانی خود را در حال USA اول، GLA دوم، و چین است. بر خلا?? دوره های قبلی که توسط ??رماندهی گزارش شد و تسخیر طر??داران در طول ماموریت جلسه با حرکت کامل ویدئو های سینمایی نیست، مبارزات ساعت ص??ر به ??رماندهی و سنت تسخیر بازگشت، هر نشان دادن یک ویدیو زنده از خبرنگار خبر سمت مربوطه به جزئیات در مورد وضعیت پشت ماموریت ??علی. طرح پشت مبارزات ساعت ص??ر میدارد که در آن آن را در پایان مبارزات قبلی باقی مانده است.

  • داستان :

[h=3]USA[/h]

در آغاز مبارزات انتخاباتی ایالات متحده آمریکا، ارتش آزادی بخش جهانی (GLA) راه اندازی یک سلاح بیولوژیکی با است??اده از یک گیرند.تعداد سایوز به ایستگاه پرتاب از پایگاه ??ضایی بایکونور در قزاقستان دستگیر در یک پایگاه نیروی دریایی ایالات متحده واقع در شمال اروپا. نیروهای مسلح US retaliates به سرعت، از بین بردن بستر های نرم ا??زاری راه اندازی، قبل از GLA می تواند موشک دیگر به آتش کشیدند. پس از آن، در حالی که ارائه کمک های انسان دوستانه به موگادیشو، سومالی، با حمایت یک گروه ضربت حامل، اسناد جزئیات پنهان GLA زیستی آزمایشگاه کش?? می شوند. لوتوس سیاه چین و سرهنگ برتون سر ایالات متحده آمریکا به این منطقه برای از بین بردن زیستی آزمایشگاه. در حالی که سیاه لوتوس دستگیری یک پایگاه GLA، سرهنگ برتون منجر گروهی از ارتش ایالات متحده رنجرز و زیستی آزمایشگاه از بین می برد. چند وقت بعد، ایالات متحده یاد می گیرد که به طور کلی GLA موسوم به "دکتر Thrax" شده است در حال توسعه انواع کشنده تر از سیاه زخم شناخته شده به عنوان "سیاه زخم گاما".USA مو??ق به قطع کمک های مالی Thrax، که از حوزه های ن??تی در ایران در آینده شد. هنگامی که ایالات متحده آمریکا واقع پایه خود را از عملیات، آنها متوجه می شوند که او در حال برنامه ریزی در راه اندازی چندین موشک لود شده با این سم در مراکز عمده جمعیتی در ایالات متحده آمریکا است. اعتصاب سریع بوسیله ایالات متحده آمریکا، با کمک از جداشدگان GLA، مو??ق به جلوگیری از راه اندازی و متوق?? می شود "دکتر Thrax".

 

[h=3]GLA[/h]

در جریان مبارزات GLA، GLA، هر چند با شکست دکتر Thrax نا امید، تقویت با انتصاب مو??ق از رهبر جدید خود را، عمومی Mohmar "Deathstrike" دریا??ت در روحیه.GLA اولین تلاش برای اتحاد دوباره گروه های متلاشی خود را تحت رهبری Deathstrike، که آن را در انجام پس از حذ?? نیروهای مرتد شاهزاده Kassad در مصر و همچنین سرقت ??ن آوری خ??ا Kassad را مو??ق، و سپس یک ماموریت حرارت به درایو آمریکایی از اروپا آغاز می شود. با وجود ??ن آوری به ظاهر منسوخ آنها، GLA مو??ق در وارد آوردن آسیب های ??وق العاده ای در برابر ایالات متحده آمریکا، با گر??تن ذرات آمریکایی تا لینک توپ که آنها پس از آن است??اده کنید برای از بین بردن USS رونالد ریگان (تقسیم او را در نیمی از سمت راست به پورت، همانطور که در نشان داده شده است پوشش بازی) و ن??وذ ایالات متحده غرب ساحل به سرقت سموم از امکانات ذخیره سازی مواد شیمیایی. این به اوج خود میرسد که GLA عدم تخطی اروپا پایگاه ??رماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در اشتوتگارت-Vaihingen، تا حدودی با است??اده از سلاح های چینی دستگیر شده است. هد?? اصلی GLA در انجام، آنها در حال حاضر شروع به حمله به اروپا آسیب پذیر و ایجاد یک دولت سرکوبگر جدید.

 

[h=3]China[/h]

در جریان مبارزات چینی، ارتش آزادی بخش خلق چین (PLA) به اروپا ??رستاده شده به از بین بردن USA و به دست آوردن انتقام جویانه علیه ارتش آزادی بخش جهانی برای است??اده تحقیر آمیز خود را از ??ن آوری های چینی در ضبط از پایه ??رماندهی اروپایی ایالات متحده در آلمان است. به منظور جلوگیری از است??اده از سلاح های پیشر??ته USA GLA، چین راه اندازی یک موشک هسته ای در پایگاه نظامی، از بین بردن آن، و پس از آن نیروهای خود را به آلمان، که در آن مهاجمان GLA متمرکز می ??رستد. چین تدابیر د??اعی میهن خود را برای جلوگیری از ن??وذ به طوری که آنها هر حمله های بیشتر در میهن خود رنج می برند نیست. این می پردازد که یک نیروگاه هسته ای توسط GLA حمله کردند. نیروهای چینی موقعیت خود را نگه دارید تا تقویت می رسند، و آنها یک ضد حمله از راه اندازی، از بین بردن GLA در تپه. چین نیز توسط شورای د??اع خواست تا است??اده از خویشتن داری در برنامه های نظامی خود را، که چین موا??ق است. آنها بعد آزاد شهرستان های بزرگ اروپا که تحت ??شار GLA، باعث نظر بین المللی چین به سرعت ا??زایش مییابد.GLA در تلاش برای عقب نشینی، اما نیروهای خود را توسط چین ره و نابود شده است. در نهایت، GLA تقریبا مغلوب طول می کشد کنترل از یک پایگاه نظامی آمریکا را رها و با است??اده از سلاح های خود را علیه ارتش چین. چین در از بین بردن GLA، و از بین بردن GLA برای خوب است، ریشه کن کردن ن??وذ خود را در اروپا مو??ق. ایجاد وحدت لیگ اوراسیا با اروپا تازه آزاد شده، چین محل جدید خود را به عنوان ابرقدرت سرب در سطح جهان طول می کشد.

 

 

[h=3]Online play[/h]

بازی س??ارشی می تواند تا هشت بازیکن در حال بازی در یک بازی آنلاین است.

 

  1. [h=3][/h]

 

[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(((نقد و بررسی بازی Stronghold: Crusader)))

 

 

256px-Crusadercover.jpg

 

نام : Stronghold: Crusader

ناشر : Take 2 Interactive and God Games

سازنده : Firefly Studios

سبک : Real-time strategy, Simulation

تاریخ انتشار : July 31, 2002

پلت??رم : PC

 

 

  • مبارزات

قلعه جنگهای صلیبی تعدادی از زمان واقعی رشته کمپین استراتژی. این سند اول، دوم و سوم جنگهای صلیبی، و همچنین درگیری ها در داخل کشور صلیبی ??ردی است. هر کمپین شامل جنگ در جنگهای متعدد، از جمله Nicaea، Heraclea، محاصره انطاکیه، Krak پردازنده Chevaliers و محاصره اورشلیم. این بازی همچنین دارای صلیبی نوین، مجموعه ای از 50 ماموریت های مرتبط در برابر مخال??ان مختل??. و دژ محکم Warchest می ا??زاید: یکی دیگر از جنگهای صلیبی نوین، متشکل از 30 ماموریت در ارتباط است.

 

  • گیم پلی

گیم پلی شبیه به دژ اصلی، ت??اوت عمده که در حال بازی در شرق میانه است. در نتیجه، مزارع تنها می تواند بر روی چمن واحه، که منجر به رقابت میان بازیکنان برای زمین های کشاورزی و منابع محدود ساخته شده است. بازی اضا??ه می کند مخال??ان AI جدید (تعداد بسته به نسخه ای از این بازی) و چند واحد جدید عربستان purchasable از پست مزدور. رنگ واحد بازیکن نیز از آبی به قرمز به منظور مطابقت با رنگ شوالیه زائر بیت المقدس تغییر کرده است. به غیر از مزارع منابع دیگر مانند سنگ آهن، معدن (سنگ)، باتلاق (ن??ت) وجود دارد. این منابع در انبار سپرده و این بازیکن می تواند انتخاب کنید به یکی از دو ??روش و یا است??اده از آنها برای مقاصد د??اعی. دو راه برای تجمع ارتش وجود دارد. یا ایجاد سلاح و پس از آن صر?? کمی طلا به نوبه خود دهقانان را به مردان ارتش، و یا آنها را به طور مستقیم به سربازان با است??اده از طلا بیشتر از طریق پست مزدور.

 

می ??صل تاریخی (بیشتر داستانی) که به است??اده از منابع در آغاز ماموریت به بازیکن داده شده است تکمیل می شود وجود دارد. همراه با آن 50 سطح با ا??زایش سختی طراحی شده وجود دارد. هر سطح دارای یک یا چند پادشاهی که شما باید برای شکست دادن و د??اع از پادشاهی خود را از. یک گزینه از 3 جوجه در آغاز از سطح وجود دارد، این بازیکن می تواند یک مرغ به جست و خیز یک سطح خاص است??اده کنید.

 

 

  • شخصیت ها

این بازی شامل چند شخصیت مختل??، در دسترس به عنوان متحدان و دشمنان انتخاب شده است. مخال??ان از بازی اصلی را به بازگشت، و همچنین به عنوان اربابان عربستان جدید و صلیبیون وجود دارد. یکی از جنبه های منحصر به ??رد این بازی این است که شخصیت ها دارند Binks را ??ردی (??یلم کوتاه کوچک) است که توسط آن آنها با پخش برقراری ارتباط، درخواست برای کالا یا کمک کند اگر با آنها متحد و یا، اگر آنها دشمن بازیکنان هستند، متلک آنها را زمانی که حمله و یا ابراز نگرانی هنگامی که تحت ??شار. این ??یلم برای قلعه 2 وجود نداشت، اما در شکل جدید برای قلعه جنگهای صلیبی 2 بازگشت.

 

16 کاراکتر در مجموع وجود دارد. این از نظر دشواری و تاکتیک های مت??اوت است. پنج اربابان اروپا نسبتا ضعی??، موش، مار، شاه ??یلیپ، مارشال و آبوت وجود دارد.کلانتر و خوک دشواری متوسط ​​هستند و از مشکل سخت شیردل، گرگ و امپراتور ??ردریک. برای اربابان عربستان، سلطان است از دشواری آسان است.خلی??ه است از دشواری متوسط. از مشکل سخت نزار، وزیر، امیر و صلاح الدین.

 

 

  • سربازان

  • سربازان لاتین

  • کماندار
  • نیزه دار
  • گرزدار
  • کمان زنبورکی دار
  • تبرزین دار
  • شمشیرزن
  • شوالیه

  • سربازان مسلمان و مزدور

  • کمان دار عرب
  • برده
  • ??لاخن دار (قلاب سنگدار)
  • آدمکش
  • سوارکار تیرانداز
  • شمشیرزن عرب
  • آتش انداز

نمره

 

IGN=8.4

GameSpot=8.0

gamerankings=8.0

 

 

SHC Assassins 03.jpg

 

SHC_5.jpg

 

278112-firefly-studios-stronghold-crusader-windows-screenshot-two.jpg

 

6729164.jpg

 

 

 

 

ویرایش شده توسط generalzh0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...