رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
generalzh0

دموی بازی nhl 15 در حال حاضر، قابل استفاده است| به همراه تریلر گیم پلی

پست های پیشنهاد شده

nhl-15-cover-vote-blogheader_656x369-600x337-250x140.jpg

 

امروز شرکت EASports اعلام کرد که، دموی بازی NHL 15، در حال حاضر قابل است??اده می باشد. اما طبق گ??ته های این شرکت، دموی بازی ??قط برای کنسول های نسل هشتم یعنی PS4 و Xbox One قابل است??اده می باشد، و خبری از دموی بازی برای کنسول های نسل ه??تم، یعنی PS3 و Xbox 360 نیست. همچنین امروز تریلر زیبایی از گیم پلی بازی NHL 15، منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

این دمو که از امروز یعنی ۱ سپتامبر قابل است??اده خواهد بود، طعم هاکی روی یخ را با گرا??یک و گیم پلی نسل هشتم به شما خواهد چشاند. شما برای به دست آوردن این دمو، آن را از ??روشگاه های EASports دانلود کنید، و با PS4 و یا Xbox One خود، از آن لذت ببرید. ما به شما اطمینان می دهیم که از دانلود کردن و کمی هزینه کردن برای این بازی، پشیمان نخواهید شد، زیرا وقتی EASports می گوید ما با نسل جدید، NHL ای با کی??یتی بسیار بالاتر از قبل، به شما ارائه می دهیم، شوخی نمی کند و یا بل?? نمی زند. این دمو، مانند بازی های واقعی هاکی روی یخ خواهد بود، زیرا با موتور بسیار قدرتمند بازی و استایل پخش زنده از تلویزیون، و البته شبکه NBC Sports، شما تقریبا هیچ ??رقی بین یک بازی مجازی، با یک بازی واقعی احساس نخواهید کرد.

 

همچنین امروز، EASports؛ ۴ دقیقه گیم پلی از این بازی منتشر کرده است، که اگر طر??دار ورزش هاکی روی یخ باشید، مطمئنا ز آن خوشتان خواهد آمد.

این بازی در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ (۱۸ شهریور ۱۳۹۳) برای کنسول های نسل هشتم و ه??تم، منتشر خواهد شد.

 

 

....

gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...