رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

خیانت بزرگ زن و شوهرهای هالیوودی+عکس

پست های پیشنهاد شده

خانواده در آمریکا و کشورهای غربی دیگر آن م??هوم سابق را ندارد. خانواده ساختار و نهاد اصلی و اساسی جامعه است. خانواده تار و پود ارزش‌های ??رهنگی جامعه است. خانواده یک عنصر حتمی و ضروری برای جامعه است و ??قط خانواده است که عواط?? در آن ثبات دارد و تعهد به پرورش کودک امری اجتناب ناپذیر است. ??قط خانواده اجتماعی کردن مناسب کودک را تضمین می‌کند. علاوه بر این‌ها، خانواده امنیت عاط??ی برای زوجین ایجاد می‌کند، زوجینی که در کنار یکدیگر در مقابل دنیای حیله گر پناه گر??ته‌اند.

خیانت بزرگ زن و شوهرهای هالیوودی+عکس

 

پیش بینی شده است که بدون خانواده ارزش‌های اخلاقی از هم می‌پاشد و هرج و مرجی ناگهانی در جامعه شکل می‌گیرد. اوایل دهه‌ی ۱۹۵۰ نمونه‌ی خانواده از زن و شوهر و دو یا سه بچه تشکیل شده بود. زن در خانه می‌ماند و شوهر در دنیای بیرون شاغل بود تا ر??اه خانواده را تامین کند. امروزه خانواده‌های نمونه وجود ندارند. والدین مطلقه، مادر‌های مجرد و مسائل اینچنینی چهره‌ی پدر و مادر بودن را تغییر داده‌اند. در مقاله‌ای که پرو??سور “کن ??وشمن??? تهیه کرده درباره‌ی اختلالات عاط??ی که یک بچه در روابط خانوادگی تحمل می‌کند، بحث کرده است. او در این مقاله نوشته است: در پنجاه سال اخیر ا??زایش چشمگیری در طلاق دیده می شود (آمریکا بیشترین آمار طلاق را در بین کشورهای صنعتی دارد). عواملی که باعث شده ازدواج م??هوم خود را از دست بدهد، زندگی مشترک بدون ازدواج، خانواده‌های همجنس گرا، بچه‌هایی که بدون ازدواج زن و مرد به دنیا می‌آیند که نیمی از بچه‌های آ??ریقایی- آمریکایی را تشکیل داده‌اند. این موارد م??هوم ازدواج ایده آل که در دهه‌ی ۱۹۲۰ رایج بوده است را تغییر داده و از بین برده و به خود پرستی، آزادی، روابط تساوی طلبانه تبدیل کرده است. بچه‌های طلاق دو برابر بچه‌هایی که والدین‌شان طلاق نگر??تند، در زندگی زناشویی خود شکست می‌خورند و طلاق می‌گیرند، و بی دلیل نیست که الگوهای جامعه‌ی بی ثبات هم زندگی دگرگون شده ای دارند. در هالیوود که زندگی بازیگران و ستارگانش منبع الهام و الگوی جوانان جامعه آمریکایی است، خانواده هیچ معنایی ندارد و این گروه اغلب به ??ساد اخلاقی و بی بند و باری تمایل دارند. در ادامه ??هرستی از ستارگان مشهور هالیوودی که خیانت آن‌ها باعث به هم خوردن ازدواج‌شان شده را آورده‌ایم.

 

۱٫ “اوما تورمن??? و “ایتان هاوک???

 

14095836243071.jpg

 

اوماتورمن سال ۱۹۹۸ با “ایتان هاوک??? ازدواج کرد. شش سال پس از ازدواج از شوهر خود جدا شد. شایعه شده بود که “هاوک??? با پرستار بچه‌شان رابطه داشته است. “تورمن??? هیچگاه خیانت “هاوک??? را تایید نکرد.

۲٫ “جنی??ر اینستون??? و “براد پیت???

 

140958362450414.jpg

 

سال ۲۰۰۵ براد پیت و “جنی??ر اینستون??? بعد از پنج سال زندگی مشترک اعلام کردند که از یکدیگر طلاق گر??ته‌اند. طر??داران این زوج ناراحت شدند؛ در واقع “براد پیت??? خیانت کرد و در حین ??یلم برداری “آقا و خانم اسمیت???، “پیت??? دلباخته‌ی هم بازی‌اش “آنجلینا جولی??? شد. آن‌ها رابطه‌ی مخ??یانه‌ای را آغاز کردند و وقتی چهار ماه بعد ??یلم برداری تمام شد، ازدواج “پیت??? و “انیستون??? هم به آخر خط رسید. “جولی??? و “پیت??? بارها اتهام خیانت به “انیستون???را رد کردند، اما چهار سال بعد وقتی از “پیت??? پرسیدند بهترین خاطره‌ات از ??یلم برداری مربوط به کدام ??یلم می‌شود، جواب داد: “آقا و خانم اسمیت???. چون در آن ??یلم عاشق شدم. “جولی??? بعدها خطاب به بچه‌هایش می‌گ??ت: “کمتر کسی می‌تواند ??یلم عاشق شدن پدر و مادرش را ببیند.???

۳٫ “ساندرا بولاک??? و “جسی جیمز???

 

140958362444163.jpg

 

مارچ ۲۰۱۰، “ساندرا بولاک??? ??همید “جسی جیمز??? که پنج سال است با او زندگی می‌کند، به او خیانت کرده است. “جسی جیمز??? با “میشل مک گی??? به زنش خیانت کرده بود و بعد از یکسال از “مک گی??? هم جدا شد؛ اما این جدا شدن آخر قصه نبود. “جسی??? هنگامی که شوهر “ساندرا بولاک??? بوده، با ه??ت زن دیگر هم رابطه داشته است.

۴٫ “ماریا شریور??? و “آرنولد شوارزنگر???

 

140958362437982.jpg

 

ماه می ۲۰۱۱، رازی که پی در پی در خ??ا گ??ته می‌شد، بر ملا شد. “آرنولد شوارزنگر??? بعد از بیست و پنج سال زندگی با “ماریا شریور??? اعترا?? کرد که از زن خدمتکار خانه‌شان یک بچه دارد. “ماریا??? و “آرنولد??? چهار بچه داشتند. “ماریا??? از شغلش در تلویزیون استع??ا داده بود تا حامی رویاها “آرنولد??? در رابطه‌شان باشد. بعد از اینکه “ماریا??? خیانت “آرنولد??? را می‌??همد، بلا??اصله از او جدا می‌شود. خیانت “شوارزنگر??? به همسرش یکی از طولانی ترین خیانت‌ها در هالیوود نام گر??ته است.

۵٫ “هالی بری??? و “اریک بنت???

 

1409583624799110.jpg

 

وقتی “هالن بری??? با “اریک نبت??? ازدواج کرد، “نبت??? اعلام کرد بارها به “بری??? خیانت کرده است. حتی “نبت??? برای درمان هوس‌های سیری ناپذیرش مدتی بستری بود. ابتدا “بری??? در کنار مردش ایستادگی کرد، چون “نبت??? به کمک احتیاج داشت، اما ??داکاری “بری??? راه به جایی نبرد و نتوانست جلوی خیانت‌های او را بگیرد. بنابراین “بری??? تقاضای طلاق کرد.

۶٫ “ریسه ویتراسپون??? و “رایان ??یلیپ???

 

140958362471268.jpg

 

 

برخلا?? شایعات، “ریسه ویتراسپون??? توضیحات کمی درباره‌ی دلیل طلاقش از “رایان ??یلیپ??? به رسانه‌ها و مطبوعات گ??ت. شایعه شده بود که “??یلیپ??? با هم بازی‌اش “ای کورینش??? رابطه دارد، اما “ریسه??? در این مورد سکوت اختیار کرده بود. “ریسه??? بعد از هشت سال زندگی مشترک از “رایان ??یلیپ??? در سال ۲۰۰۷ جدا شد.

 

۷٫ “آنجلیکا هیوستون??? و “جک نیلکسون???

 

140958362467147.jpg

 

“آنجلیکا هیوستون??? بعد از ۱۶ سال زندگی مشترک با “جک نیلکسون??? وقتی ??همید شوهرش با “ربه کا بروسارد??? رابطه دارد، از او جدا شد.

۸٫ “کورتنی کاکس??? و “دیوید آرکت???

 

140958362463286.jpg

 

“کورتنی کاکس??? بعد از چهار ده سال از “دیوید آرکت??? جدا شد. “دیوید آرکت??? به او خیانت کرده بود اما بعد به خبرنگاران گ??ت که این کار من خیانت نبوده، چون من و “کورتنی??? دیگر با ه زندگی نمی‌کنیم.

۹٫ “کیت وینسلت??? و “سام مندز???

 

140958362475719.jpg

 

“کیت وینسلت??? سال ۲۰۱۰ وقتی ??همید شوهرش با “ربه کا هال??? رابطه دارد، از او جدا شد. “کیت??? و “سام??? بعد از ه??ت سال زندگی مشترک از یکدیگر طلاق گر??تند.

۱۰٫ “جولیا رابرتز??? و “کی??ر ساترلند???

 

140958362456955.jpg

 

“جولیا??? و “کی??ر??? سال ۱۹۹۰ نامزد شدند اما درست قبل از مراسم ازدواج شان وقتی “رابرتز??? ??همید “ساترلند??? به او خیانت کرده است، نامزدی شان را بهم زد.

[h=4][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیانت چیزیه که انسانیت رو از بین میبره

بازیگرای هالیوود توی ??یلماشون ستارن ولی هنوز توی زندگی واقعیشون موندن و تکلی??شون روشن نیس.البته بالیوود کمتر از این هالیوود نیس.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یکی بیاد سینمای ایران هم بگه خیانت خوبه والا ??ساد گر??ته سینمای ایران

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
یکی بیاد سینمای ایران هم بگه خیانت خوبه والا ??ساد گر??ته سینمای ایران

لاقل اونا ادعای اسلام و محرمات و این چیزا رو ندارن و براشون عادیه...

ولی اینجا با همه ادعاها از خود بازیگرای هالیوود هم بدترن اینو مطمئن باش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...