رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

سریع ترین ماشن پلیس

پست های پیشنهاد شده

همشهری سرنخ: وقتی سریع ترین ماشین های پلیس جهان به تعقیب جنایتکاران می روند دیگر راه ??رار برای آنها نیست. وجود این ماشین های پر سرعت در جاده ها، برای قانون شکنان یک کابوس به شمار می رود. اتومبیل هایی که سرعت آنها بیش از 250 کیلومتر در ساعت است و به ماموریت های مهم تعقیب و گریز اعزام می شوند.

 

گران بودن سریعترین ماشین های پلیس جهان، گاهی باعث می شود که تعداد آنها بسیار محدود باشد اما با همین تعداد کم باز هم از نظر بسیاری از ماموران پلیس، است??اده از آنها روش خوبی برای مبارزه با خلا??کارها و انداختن ترس به جانشان است. گاهی اوقات این اتومبیل ها را در سطح شهر می توانید ببینید و بعضی وقت ها هم در بزرگراه ها دیده می شوند اما هر کجا که باشند همیشه به دنبال یک هد?? هستند و آن شکار مجرمان است.

 

آئودی آر 8 جی تی آر

 

Audi R8GTR آلمان

 

do.php?imgf=203792-902.jpg

 

سال 2011، اتومبیل آئودی مدل آر8 جی تی آر، زیر پای ماموران پلیس آلمان قرار گر??ت. در ساخت قسمت هایی از این خودرو، از ??یبر کربن است??اده شده تا وزن آن کاهش یابد. همچنین صندلی های آن مخصوص ماشین های مسابقه است. سرعت این ماشین پلیس در عرض 3.2 ثانیه از ص??ر به صد می رسد و 325 کیلومتر در ساعت سرعت دارد. به عقیده پلیس آلمان، است??اده از چنین خودرویی در کشوری که جنایتکاران آن پیشر??ته ترین اتومبیل ها را سوار می شوند اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

 

 

شورلت کامارو اس اس

 

Chevrolet Camaro SS امارات متحده عربی

 

ماه می 2013 پلیس دبی یک دستگاه خودروی جدید به ماشین های پلیس خود اضا??ه کرد. این خودرو، یک شورت کامارو اس اس بود و امارات متحده عربی، اولین کشور در خاورمیانه بود که از کامارو به عنوان ماشین پلیس است??اده کرد.

 

 

 

از نظر ماموران پلیس، کامارو از نظر امنیت و استانداردهای لازم برای ماشین پلیس دبی از دیگر خودروها بهتر بوده و مناسب جاده های این کشور است.

4.7 ثانیه طول می کشد تا سرعت این خودرو از ص??ر به صد برسد و 250 کیلومتر در ساعت سرعت دارد. قدرت آن 426 اسب بخار است و با موتور هشت سیلندری که دارد از سال 2009 تا 2012 درمجله های مخصوص خودرو، یکی از بهترین اتومبیل های دنیا به شمار می ر??ت.

 

کادیلاک سی تی اس – وی

 

Cadillac CTS-V آمریکا

 

از سال 2009، ماموران پلیس شهر بلوم??یلد هیلز آمریکا می توانند سوار ماشین پلیس کادیلاک سی تی اس – وی شوند. پلیس شهر، ورود این مدل خودرورا مدیونگروهبان «نوئل کلاسون» است که با مسئولان جنرال موتورز آشنا بود و معامله ای برای ورود این مدل خودرو به اداره های پلیس شهر انجام داد. کادیلاک سی تی اس – وی در رژه ها، تعقیب و گرزیها و کلاس های آموزشی مورد است??اده قرار می گیرد.

 

 

 

ماموران پلیسی که سوار این مدل خودرو می شوند، معتقدند که کادیلاک به آنها کمک می کند تا با ساکنان شهر ارتباط بهتری برقرار کند. کادیلاک سی تی اس – وی، 556 اسب بخار قدرت داردو موتور آن هشت سیلندر است. ص??ر تا 100 آن در عرض 3.9 ثانیه پر می شود. طبق گ??ته سخنگوی کارخانه جنرال موتورز، نهایت سرعت این خودرو به 262 کیلومتر در ساعت می رسد.

 

لکسوس آی اس – ا??

 

Lexus IS-F انگلیس

 

do.php?imgf=203795-976.jpg

 

سال 2009، پلیس هامبرساید در شمال انگلیس، خودروی لکسوس آی اس – ا?? را برای است??اده در نیروی پلیس خریداری کرد. 4.6 ثانیه طول می کشد تا سرعت خودرو از ص??ر به 100 برسد و نهایت سرعت آن 270 کیلومتر در ساعت است.

 

این خودرو، مجهز به دو رادیو با سیستم بسیار پیشر??ته است، چهار دوبین دارد و یک کامپیوتر مسطح که به ماموران اجازه می دهد وقایع را ثبت کنند و هنگامی که در ماموریت هستند، به اطلاعات و آمارت پلیس دسترسی داشته باشند.

 

 

 

به گ??ته ماموران پلیس، است??اده از این خودرو باعث ترس و وحشت خلا??کارها می شود و به پلیس در دستگیری قانون شکنانی که از ماشین های مدل بالای پر سرعت برای ??رار است??اده می کنند، کمک می کند.

 

اسکایپرسی 8 اسپایدر

 

Spyker C8 Spyder هلند

 

سال 2006 پلیس هلند خودروی اسپایکر سی 8 اسپایدر را وارد ناوگان پلیس این کشور کرد. این اتومبیل ابتدا در شهر ??لیولند به طور آزمایشی مورد است??اده قرار گر??ت. اسکایپر به شکل دیگر ماشین های پلیس رنگ شد و با قرار گر??تن چراغ های پلیس روی آن تبدیل به یکی از رعب آورترین ماشین های پلیس برای جنایتکاران شد.

 

 

 

قدرت این خودرو 400 اسب بخار است و موتور هشت سلیندر دارد. در عرض 4.5 ثانیه سرعت آن از ص??ر به 100 می رسد و 301 کیلومتر در ساعت، نهایت سرعت آن است. البته اسپایدر در هر ماموریتی مورد است??اده قرار نمی گیرد و ??قط به ماموریت های تعقیب و گریز بسیار مهم اعزام می شود. همچنین این اتومبیل در رژه ها و مراسم عمومی نیز به نمایش گذاشته می شود.»

 

آستون مارتین وان 77

 

Aston Martin One-77 امارات متحده عربی

 

ماه می 2013، پلیس دبی 2 میلیون دلار برای خرید یک دستگاه اتومبیل آستون مارتین وان -77 پرداخت کرد. از این مدل خودرو، ??قط 77 دستگاه در سراسر جهان وجوددارد. موتور آن 12 سیلندر است و با نهایت سرعت 354 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. از آنجا که 3.5 ثانیه طول می کشد تا سرعت آستون مارتین وان از ص??ر به 100 برسد اتومبیل بسیار مناسبی برای تعقیب و گریز به شمار می رود.

 

 

 

ماموران پلیس از این خودرو در ماموریت های تعقیب رانندگان خودروهای کورسی که به صورت غیرقانونی درجاده ها مسابقه برگزار می کنند و تصاد??ات آنها از علل مهم تصاد?? جاده ای در دبی به شمار می رود است??اده می کنند.

 

??راری ا?? ا??

 

Ferrari FF امارات متحده عربی

 

??راری ا?? ا?? اولین خودروی پرسرعتی نیست که برای مبارزه با جرم و جنایت به ادارات پلیس دبی راه پیدا کرده است، این خودرو ??قط توسط ماموران پلیس زن رانده می شود. ??راری ا?? ا??، آوریل سال 2013 به مجموعه اتومبیل های پلیس دبی ا??زوده شد. سرعت آن 335 کیلومتر در ساعت است و در عرض 3.7 ثانیه از ص??ر به 100 می رسد. این خودرو برای سرکشی به محل های توریستی و نقاط پر ر??ت و آمد شهر خریداری شده است.

 

 

 

لامبورگینی گالاردو ال پی 4-560

 

Lamborgini Gallardo LP560-4 ایتالیا

 

ماه می سال 2004، کارخانه لامبورگینی در صد و پنجاه و دومین سالگرد تاسیس خود یک دستگاه لامبورگینی گالاردو به پلیس این کشور هدیه داد و یک سال بعد دوباره از همین مدل خودرو به پلیس اهدا کرد. سال 2008، پلیس ایتالیا آخرین مدل از این خودرو را گر??ت که لامبورگینی گالاردو ال پی 4-560 نام داشت. این خودرو به پلیس بزرگراه لاتزیو داده شد تا بیشتر و بهتر بتواند در جاده های کشور ماموریت انجام دهد. با ورود این خودرو در بخش پلیس ایتالیا، آمار جرائم جاده ای تا حدود چشمگیری کاهش یا??ت.

 

 

 

سرعت گالاردو 327 کیلومتر در ساعت است و 3.7 ثانیه طول می کشد تا از ص??ر به 100 برسد. 560 اسب بخار قدرت دارد و اتومبیل بسیار ایده آلی برای تعقیب خلا??کارها به شمار می رود. این خودرو مجهز به پیشر??ته ترین سیستم ویدئویی است، از همه مهمتر اینکه در این اتومبیل، یخچالی تعبیه شده که برای حمل و نقل اعضای اهدایی بدن مورد است??اده قرار می گیرد و به وسیله آن می توان اعضای اهدایی کشته شدگان حوادث را به سرعت از بیمارستان های معمولی به بیمارستان های مجهز انتقال داد.

 

لامبورگینی آونتادور ال پی 4-700

 

Lamborghini Aventador LP700-4 امارات متحده عربی

 

do.php?imgf=203800-287.jpg

 

آوریل سال 2013 خودرو آونتادور ال پی 4-700 نگین ماشین های پلیس دبی در تعقیب قانون شکنان شد. این اتومبیل 349 کیلومتر در ساعت حرکت می کند و 2.9 ثانیه طول می کشد تا سرعتش از ص??ر به صد برسد. درباره این مدل خودرو اختلا?? نظرهای گوناگونی وجود دارد. بعضی ها می گویند که ??قط برای گاز دادن ساخته شده و عده ای هم عقیده دارند آونتادور یک خودروی نمایشی است.

 

 

 

باراباس راکت

 

Brabus Rocket آلمان

 

باراباس سی ال اس وی 12 راکت، سال 2006 با نمایش در آلمان شروع به کار کرد. این اتومبیل، زیبایی محسورکننده ای دارد و برای ویراژ دادن در جاده ها ساخته شده است. پلیس آلمان از این خودرو نیز در مجموعه اش است??اده کرده است که البته در سطح شهر نمونه ای از این باراباس را نخواهید دید.

 

 

 

محل انجام ماموریت باراباس، جاده های خارج شهری است و همچنین برای جابجایی شخصیت های مشهور نیز از آن است??اده می شود. سرعت این خودرو 362 کیلومتر در ساعت است و 3.2 ثانیه طول می کشد تاس رعت آن از ص??ر به 100 برسد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اووو???????? :) audi & lamborghini

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اووو???????? :) audi & lamborghini

آره واقعا خیلی ماشین های خوبی هستن.راستی لایک یادت نره.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ماشین پلیسای ما رو نگا مال اونا رو نگا.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باید به ایران و ایرانی بودن ا??تخار کرد :ا

peykan.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
باید به ایران و ایرانی بودن ا??تخار کرد :ا

peykan.jpg

 

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

 

داش علی من که اصلا از صبح که پا میشم ??قط مشغول ا??تخار کردن به این کشور پیشر??ته هستم..انقدر ا??تخار میکنم که به کارای دیگم نمیرسم والا.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نص?? عکسا نیست چرا !!!!

 

عکس ها رو میذاشتی بهتر میدیدیمش

 

و ممنون مطلب قشنگی بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...