رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
generalzh0

پیش به سوی عصر طلایی | اولین نگاه به Stronghold Crusader II

پست های پیشنهاد شده

Stronghold، نامی آشنا و محبوب برای بازیبازها و RTSباز های کهنه کار است. ممکن است که نسل جدید بازیبازان به خاطر عناوین ضعی??ی همچون Stronghold 3، ذهنیت خوبی نسبت به این بازی نداشته باشند، اما همچنان Stronghold Crusader و Stronghold 2 از محبوب ترین عناوین استراتژی هستند. این عنوان، ادامه ای بر Stronghold Crusader خواهد بود و سازندگان وعده داده اند که با بازگشت به ریشه ها، بهترین Stronghold ممکن را تهیه کنند. این بازی، بیشتر یک بازی تکاملی است تا یک بازی انقلابی، اما این هیچ چیزی از ارزش های این بازی کم نخواهد کرد.

 

95863266191263801935.jpg

 

ریشه هاStronghold یک بازی استراتژیک بوده که برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ توسط Firefly Studios ساخته شد. این بازی با تمرکز بر “گسترش حکومت از طریق جنگ??? و البته “مدیریت جمعیت و منابع و اقتصاد??? توانست محبوبیت زیادی در بین استراتژی-بازها کسب کند. محبوبیت این بازی، یازندگان آن را مجبور کرد که ادامه هایی برای آن بسازند: Stronghold: Crusader, Stronghold 2, Stronghold Legends, Stronghold 3 و جدیدترین نسخه از این سری، Stronghold Crusader 2.

StrongholdCrusader2_BoxArt.jpg

 

عنوان: Stronghold Crusader 2سازنده: Firefly Studiosناشر: Firefly Studiosتاریخ انتشار: تابستان ۲۰۱۴موتور: Visionپلت??رم: PCسبک: شبیه سازی، Real Time Strategy

 

در سری Stronghold شما نقش لرد/ شاه/ خلی??ه یک حکومت را دارید و باید یک اقتصاد شایسته و ارتش قوی را جمع آوری کنید واز قلعه خود علیه حملات دشمنان محا??ظت کنید، قلعه های آنها را نابود کنید و حکومت خود را گسترش دهید. در ادامه از این سری، Stronghold Crusader (که بازی مورد بحث ما ادامه ای بر این بازی خواهد بود) عرضه شد. گیمپلی آن چیزی شبیه به نسخه پیشین بود، اما المان های RTS آن بهبود یا??ته بود و در خاور میانه ات??اق می ا??تاد. نسخه سوم این بازی Stronghold 2، گیمپلی سه بعدی را به این سری معر??ی کرد، سیستم مجازات و پاداش و البته حالت (صر??ا) اقتصادی هم از دست آورد های این سری هستند. داستان این نسخه در قرون وسطا پی گیری می شد. Stronghold Legends هم دقیقا همان Stronghold 2 بود با این ت??اوت که برای اولین بار در این سری، توانایی کنترل نیروهای اسطوره ای (اژدها، جادوگر، گرگینه و خون آشام) به بازیکنان اعطا شده بود. Stronghold 3 پیشر??ت های گرا??یکی خوبی داشت که به علت گیمپلی بد بازی دور از چشم ماندند؛ بازی پویا تر از قبل شده بود، سربازان، خانه ها، ساختمان ها و هر آن چه که در بازی بود ظاهر یکسان نداشتند و این تنوع بر زیباتر شدن این بازی ا??زوده بود. هر چند که این بازی به خاط مشکلات دوربین و گیمپلی، یکی از ضعی??ترین نسخه های این سری است. و حالا Stronghold Crusader 2 میراث دار این گنجینه ۱۲ ساله است و قصد دارد تا با ترکیب المان های مثبت و کورنگ تر کردن المان های من??ی این سری، بهترین تجربه Stronghold را برای شما به ارمغان بیاورد.((نکته در متنی که خوانید، از نسخه های مهم این سری نام برده شده بود و Spin-off ها و Remakeهای غیر ضروری حذ?? شده بودند.))

 

90439445833775733116.jpg

 

استراتژی هم زمان ( Real Time Strategy)سبک Strategy به زیر شاخه های زیادی تقسیم می شود که Real Time Strategy، یکی از آنهاست است که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است. این سبک بر خلا?? “استراتژی نوبتی??? که در بازی های مانند سری Total War می بینید، به صورت همزمان بین چند ن??ر ات??اق می ا??تد. کار تمام رقبا با هم شروع می شود و کسی که بتواند از حملات دیگران جان سالم به در ببرد و زنده از میدان بیرون بیاید، پیروز است. در این بازی پیروزی با حرکت به موقع نیروهای تحت کنترل و به کنترل در آوردن مناطق تحت ن??وذ دشمنان و یا خراب کردن آنها به دست می آید. در بعضی بازی های RTS (همانطور که در مورد Stronghold هم صادق است)، توانایی خلق نیروهای جدید به بازیباز داده می شود اما سق??ی هم برای تعداد نیرو ها در نظر گر??ته شده است تا تعادل بازی رعایت شود. برخلا?? بازی های استراتژی نوبتی (Total War و شطرنج را مد نظر بگیرید) که شما بی نهایت وقت ت??کر در مورد حرکات حری?? را دارید، در بازی های RTS باید سریعا به ات??اقات واکنش نشان دهید و توانایی پیش بینی (??وری) را داشته باشید، البته به خاطر عامل ??? سرعت??? محبوبیت استراتژی های همزمان از استراتژی نوبتی ??راتر ر??ته است. دو عامل کلیدی در این بازی ها منابع و جمعیت هستند. کار در بازی های RTS با منابع و جمعیت محدودی آغاز می شود و شما باید با مدیریت درست این دو عامل، اقتصاد خود را سر و سامان ببخشید و از جمعیت خود برای خلق دوباره منابع و البته ایجاد یک ارتش برای د??اع و حمله کمک بگیرید.

 

استودیو Fireflyاین استودیوی انگلیسی در سال ۱۹۹۹ توسط Simon Bradbury, Eric Ouellette و David Lester پایه گذاری شد. بنا به گ??ته پایه گذاران، هد?? این استودیو به شرح زیر است:“هد?? Firefly Studios آ??رینش دنیاهای بی نقص برای بازیبازهاست. ما قصد داریم که محیط های غنی تر (در در حال پیشر??ت از لحاظ گرا??یکی) را برای بازیبازان ??راهم کنیم. تخصص ما در خلق بازی های استراتژی-شبیه ساز است و ما به این روند ادامه می دهیم تا این سبک را به سوی یشر??ت سوق دهیم. بازی های ما بهترین هستند چون در آنان با ترکیب جزییات بی نظیر گرا??یکی، گیمپلی غنی، شخصیت پردازی عمیق و روند یادگیری آسان، بهترین تجربه را برای شما خلق می کنیم. اگر ما از انجام دادن این کار ها سربلند بیرون بیاییم، بازیکنان می بینند که دنیایی که خلق کرده اند زنده شده است و آنها به دنیایشان ا??تخار خواهند کرد???.این شرکت به خاطر بازی های “استراتژی هم زمان??? برای PC و Mac معرو?? است و شناخته شده ترین محصول آنها، سری Stronghold است.

 

موتور The VisionThe Vision یک موتور ۳ بعدی است که اولین بار در سال ۲۰۰۳ توسط Trinigy رونمایی شد. هشت نسخه از این موتور ساخته شده اند که در نسخه آخر آن از DirectX 11 پشتیبانی می شود و برای پلت??رم های PC, Xbox 360, PS3, PS Vita, Wii و Wii U و اکثر مرورگر های وب خروجی می دهد. برای ??یزیک، این موتور از Havok است??اده می کند.از بازی هایی که با این موتور ساخته شده اند می توان Stronghold 3 و Orcs Must Die و صد البته بازی در حال ساخت Stronghold Crusader 2 را نام برد.یکی از نقاط قوت این بازی توانایی ایجاد Terrain های (زمین های بازی) زیبا است. البته زمانی که این زمین ها را با بازی های AAA دیگر (در بقیه سبک ها) مقایسه می کنیم، ممکن است اندکی ناامید کننده به نظر برسد، اما در مقایسه با دیگر بازی های استراتژی، کاملا قابل قبول و زیبا است.

 

اولین نکته ای که با دیدن تریلر های بازی به آن پی می برید، بازگشت به بیابان های خاور میانه است، موتور بازی به خوبی توانسته است محیط صحرایی را شبیه سازی کند (برخلا?? نسخه پیشین که دارای زمین هی بی کی??یت بود). یک پیشر??ت بزرگ دیگر که در نسخه اول Crusader ممکن نبود، چرخش دوربین بود که در این نسخه (به لط?? پیشر??ت تکنولوژی) میسر شده است. به بیان دیگر بازی اکنون ۳D است که شما را قادر می سازد تا دوربین بازی در محیط به صورت ۳۶۰ درجه بچرخانید و از زوایای مختل?? به بنا های رندر شده در موتور نگاه کنید.

 

46568078229698968290.jpg

 

Stronghold Crusader II از لحاظ گرا??یکی پیشر??ت های بزرگی داشته است، اما نکات دیگری هستند که ممکن است در نگاه اول ناچیز و بی اهمیت جلوه کنند، اما زمانی که با دقت به آنها بنگرید، زیبایی بازی را دوچندان خواهد کرد. تماشای یک تیر که از کمان پرتاب می شود و بعد از اصابت به دیوار روی زمین می ا??تد، سنگ هایی که زیر پای سربازان شکسته می شود و سربازانی که شمشیر خود را به زمین می اندازند و با وسایل ح??اری مشغول به بنایی می شوند، همه و همه ممکن است نا چیز به نظر برسند اما زمانی که با چشم تیزبین به آنها نگاه کنید، به واقعی تر شدن دنیای بازی کمک زیادی خواهد کرد.اگر نسخه های پیشین Stronghold ار تجربه کرده باشید، می دانید که “وقایع تصاد??ی??? در بازی حالت تشری??اتی داشتند و اکثرا (به جز مواردی همچون آتش سوزی و خشک سالی) تاثیری در روند بازی نداشتند. اما اکنون به لط?? موتور پیشر??ته تر، شاهد وایع in-game واقعی و تاثیر گذار هستیم، وقایعی همچون طو??ان شن که باعث نابودی همه چیز می شود و طاعون که جمعیت قلعه تان را کاهش می دهد و “نارضایتی??? مردمتان را بالاتر می برد.

 

پیش به سوی عصر طلاییبعد از ناکامی های نسخه قبلی، Stronghold 3، که دلیلیش دور شدن از ریشه های این بازی بود، Firefly تصمیم گر??ت که در نسخه جدید این ایرادات را برطر?? کند و بازی ارائه کند که به ریشه های این ??رنچایز پایبند باشد. پس تصمیم گر??تند که ادامه ای بر نسخه اول این سری بسازند تا چیزی که طر??داران می خواهند را به آن ها هدیه کنند، بازگشت به عصر طلایی Stronghold.

 

گیم پلی (تکامل یا انقلاب؟)

بازی در صحرا ات??اق می ا??تد، پس کمبود منابع طبیعی اولین چیزی است که شما را در محدودیت خواهد گذاشت. دیگر خبری از جنگل های نسخه های پیشین نیست، همین زمین های حاصل خیز ( و محدود) هم در بین قلعه های دشمن قرار دارند که نبرد را بیش از پیش شدت می بخشند. حاکمیت بر این زمین های حاصل خیز نه تنها عامل اصلی زنده ماندن شماست بلکه کلیدی ترین عامل در رشد جمعیت شما است. البته این ات??اق خبر از سریع تر شدن مبارزات هم می دهد، منابع محدود وقت زیادی برای مدیریت از شما نمی خواهد و شما بیشتر زمان خود را در نبرد خواهید بود، همانگونه که در نسخه اول این سری شاهد آن بودید. صحبت از جمعیت شد، ایجاد جمعیت هم شبیه به نسخه های پیشین است. شما با ایجاد Hovel ها شهروندان خود را ا??زایش می دهید.سیستم “ات??اقات تصاد??ی??? هم در بازی بهبود بخشیده شده است. در نسخه های قبلی ??قط شاهد حمله گرگ ها و پیوستن یا جدا شدن نیرو های ارتش بودیم اما در این نسخه، طو??ان هایی که یک قلمرو را در چشم بهم زدنی در خاک غرق می کنند هم به بازی اضا??ه شد اند. این سیستم، گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب تر و چالش برانگیز تر خواهد کرد. در هنگام طو??ان می توان به دشمنان شبیخون زد و از غا??لگیری آنها نهایت است??اده را کرد. البته ممکن است این طو??ان گریبان گیر شما هم شود، پس برای مقابله با آن آماده باشید.سربازهایی به بازی اضا??ه شده اند که می توانند با وسایل ابتدایی، دیوار های دشمنان را تخریب کنند. البته در این مواقع است??اده از منجنیق ها پیشنهاد می شود. بر خلا?? تعداد سربازان، منجنیق ها هیچ محدودیتی ندارند و بی نهایت از آنان را می توانید ایجاد کنید.

 

95484406090348372894.jpg

 

46686075699267444704.jpg

 

نیروهای قابل است??اده در این بازی هم ترکیبی از گذشته و ایده های جدیدی است. Assassinها به بازی بازگشته اند، با مخ??ی کاری خود را به درون سپاه دشمن می برند و هد?? را به قتل می رسانند و البته بدون هیچ مزاحمتی از دروازه دشمن عبور می کنند. شوالیه ها قدرت جدیدی دارند که به آنها توانایی سریع تر حرکت کردن را می دهد تا مشکلات نسخه پیشین (کند بودن بیش از حد شوالیه ها)را حل کند. Wall Wagon ها هم در بازی هستند، برده دار ها هم که نیرو های انتحاری را به میدان نبرد می آوردند هم از نو آوری های این بازی هستند. به نظر می رسد که سازندگان یک گیم پلی خشونت آمیز تر (و صد البته حیله گرانه تر) را مد نظر داشته اند، چرا که با سیستم جدید “تله گذاری??? بازی خطرناک تر هم می شود. اگر دوست دارید که دشمنان را به آتش بکشید و بر سر آنها مذاب بریزید یا ق??س شیر ها را بر روی آنها باز کنید، پس منتظر باشید، چرا که سازندگان بازی قول (حتی) تله های بیشتر را هم داده اند تا علاوه بر بالا بردن هیجان بازی، را های دیگری برای مبارزه (علاوه بر مبارزه تن به تن) پیدا کنند. لازم به ذکر است که تعدادی از این تله ها توسط دشمنان قابل مشاهده نیست.

 

19787086756706334203.jpg

 

38834621562154798491.jpg

 

صحبت از دوری از مبارزات تن به تن بود، Stronghold Crusader II سیستم جدید دیپلماسی را به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید از “گزینه تحریم??? علیه دشمنان خود است??اده کنید، (با توجه به منابع محدود) ایالت ها مجبور به داد و ستد با یکدیگر هستند و شما می توانید با محاصره “اقتصادی و نظامی??? یک ایالت، زمینه تسلیم آن را ??راهم کنید، حتی می توانید به جای کشتن آنها، باج گیری را شروع کنید، بازی دست شما را برای اعمال انواع ??شار ها باز گذاشته است. این سیستم بیشتر در بازی های “استراتژی نوبتی??? همانند سری Total War است??اده می شد که است??اده آن در Crusader II بسیار جالب و هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

Multiplayerنهایتا ۸ قلعه در یک نقشه می توانند با هم به مبارزه بپردازند. البته امکان صلح و بازی کردن به صورت Co-op هم در بازی قرار داده شده است. می توانید با دشمنان صلح کنید و در جهت منا??ع مشترک بجنگید. نکته جالب در این مورد، سبک بازی دشمنان است. این ت??اوت ها از نحوه جنگیدن و د??اع شروع می شود و تا مواردی مانند زراعت را هم شامل می شود. بعضی ها بیشتر دیوار های بلند را ترجیح می دهند و بعضی دیوار های کوتاه و محا??ظان زیاد را چاره کار می دانند. بعضی ها حمله های وحشتناک را می پسندند و بعضی ها سیستم د??اعی قوی و زراعت را برای مردمشان انتخاب می کنند. اگر به تنهایی بازی می کنید، هوش مصنوعی بازی ??وق العاده پیشر??ت کرده است و تنوع دشمنان شما را از تکرار یک طرح در چند مبارزه باز خواهد داشت.

 

68096487587173375488.jpg

 

04020195572951452220.jpg

 

بخش Co-op بازی نیز پیشر??ت زیادی داشته است. دیگر لازم نیست که هر کدام از شما کنترل یک قلعه جداگانه را به دست بگیرد و در مواقع ضروری به کمک هم بروید، می توانید با دوستان خود به صورت همزمان کنترل یک قلعه را به دست بگرید، یک ن??ر مسئول ارتش و دیگری برای زاعت و یک ن??ر هم برای ساختمان سازی و به همین ترتیب، بخش Co-op این بازی نوید یک بخش کاملا جذاب و دیدنی را می دهد.

 

03720550166611111587.jpg

 

42002581945707599097.jpg

 

حود را آماده کنید برای یکی از بهترین استراژی هایی که تا به حال تجربه کرده اید، تیم Firefly به بلوغ رسیده است و از اشتباهات گذشته درس گر??ته تا نکات من??ی بازی های گذشته اش را دور بریزد و این بار یک بازی کامل را اراده کند. تمام نشانه ها هم این موضوع را تایید می کنند. این بازی در تابستان ۲۰۱۴ عرضه می شود تا بار دیگر سبک “استراتژی همزمان??? را به اوج برساند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این سری از

Stronghold Crusader به همراه

Command and Conquer بهترین استراتژی ها باسه من بوده و هست.??وق العادن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با اینکه به سبک استراتژیک علاقه ندارم اما سعی میکنم این بازی رو حتما تهیه کنم.

ممنون داداش بابت پیش نمایش.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
با اینکه به سبک استراتژیک علاقه ندارم اما سعی میکنم این بازی رو حتما تهیه کنم.

ممنون داداش بابت پیش نمایش.

 

خواهش میکنم

آره داداش.بگیرش بازیش کن پشیمون نمیشی.این نسخه جدیدشم تکامل یا??تس.توش کشتی هم اضا??ه شده.ارزششو داره شاید تونست یه علاقه ای برات بوجود بیاره.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به این سبک اصلا علاقه نداشتم وقتی دیروز diablo رو برا ps4 خریدم دیوانه این سبک شدم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این سری از

Stronghold Crusader به همراه

Command and Conquer بهترین استراتژی ها باسه من بوده و هست.??وق العادن.

داداش مثل خودمی ها ایول

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
به این سبک اصلا علاقه نداشتم وقتی دیروز diablo رو برا ps4 خریدم دیوانه این سبک شدم.

بازی Diablo سبکش RPG هستش محض اطلاع (کاملا یه سبک دیگس)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بازی Diablo سبکش RPG هستش محض اطلاع (کاملا یه سبک دیگس)

من به پیشنهاد ر??یقم خریدم.گ??ت استراتیژیکه.از سبکش اطلاع نداشتم.ممنون بابت توضیحت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
داداش مثل خودمی ها ایول

 

پس اینطور.داداش ژنرال بازی کردی دیگه؟

بینهایت زیباست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ظاهرا که عالیه :) کاش مثل نسخه اول خوب باشه

مثل بعضیاش نباشه که اونقدر ایتم و شاپ داره که ادم گیج میشه :)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ظاهرا که عالیه :) کاش مثل نسخه اول خوب باشه

مثل بعضیاش نباشه که اونقدر ایتم و شاپ داره که ادم گیج میشه :)

 

کپی نسخه اولشه.شک نکن.حتی از اونم به نظر بهتر شده...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واااااااااای پسر من عااااشق این نسخه یکش همون که بره 2001 هستم!چه خاطراطی دارم باهاش!PC مو که تازه گر??ته بودم تا یکی دو سال همش اینو بازی میکردم به طرض ??جیهی حااااااااااااااااااال میداد خییییییییییییییییلی زیاد!!!!:39368n1b2x3prdz::39368n1b2x3prdz::39368n1b2x3prdz:

مثله این که اینم مثله همونه با توجه به تصاویرش!خدا کنه عین همون باشه!!!

منم بهترین بازیه استراتژیکم اول اول Stronghold Crusader 1 بعد 1 RED ALERT اونی که بره PS1 بود خ??نه! با Command and Conquer 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
کپی نسخه اولشه.شک نکن.حتی از اونم به نظر بهتر شده...

عالیه دیگه پس :) حر??ی برا گ??تن نزاشته

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
پس اینطور.داداش ژنرال بازی کردی دیگه؟

بینهایت زیباست.

آره خیلی عالیه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
واااااااااای پسر من عااااشق این نسخه یکش همون که بره 2001 هستم!چه خاطراطی دارم باهاش!PC مو که تازه گر??ته بودم تا یکی دو سال همش اینو بازی میکردم به طرض ??جیهی حااااااااااااااااااال میداد خییییییییییییییییلی زیاد!!!!:39368n1b2x3prdz::39368n1b2x3prdz::39368n1b2x3prdz:

مثله این که اینم مثله همونه با توجه به تصاویرش!خدا کنه عین همون باشه!!!

منم بهترین بازیه استراتژیکم اول اول Stronghold Crusader 1 بعد 1 RED ALERT اونی که بره PS1 بود خ??نه! با Command and Conquer 3

 

آره از شاهکارای این سبک هستن.

RED ALERT که عالی بود.

منظورت از Command and Conquer 3 همون نسخه ??ضایی است؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
من به پیشنهاد ر??یقم خریدم.گ??ت استراتیژیکه.از سبکش اطلاع نداشتم.ممنون بابت توضیحت.

خواهش میکنم

________________

اون Diablo خیلی زیباس از خیلی از بازیای دیگه قشنگ تر و جالب تره در ضمن داستان غنی تری هم داره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
آره از شاهکارای این سبک هستن.

RED ALERT که عالی بود.

منظورت از Command and Conquer 3 همون نسخه ??ضایی است؟

نه ??ضاییه ??کر کنم چهارش بود!نمیدونم دقیق ولی اینی که من دوست داشتم قضایی نداشت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خخخ به غیر این بازی درمورد همه چی حر??یدیم ^__^

??ضاییه چرت بود :|

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
نه ??ضاییه ??کر کنم چهارش بود!نمیدونم دقیق ولی اینی که من دوست داشتم قضایی نداشت.

 

پس ??کر کنم command and conquer generals zero hour میگی...

 

Cncgzh-win-cover.jpg 21732_2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
پس ??کر کنم command and conquer generals zero hour میگی...

 

Cncgzh-win-cover.jpg 21732_2.jpg

خوب اینم که 2 ش بود :| ایشون میگه 3 ??ک کنم ولی 3 ??ضایی بودااا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من که یه جستجو کردم اینو یا??تم

[ATTACH=CONFIG]9735[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]9736[/ATTACH]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مه باز ??ضایییه :| ^__^ باز نتیجه میگیریم zero hour نسخه 2 همون از این به بالا همشون ??ضایی ان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درسته شاید یه mod چیزی باشه که رو zero hour بازی میکردی.بعد اون دیگه نسخه زمینی نیست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
درسته شاید یه mod چیزی باشه که رو zero hour بازی میکردی.بعد اون دیگه نسخه زمینی نیست.

اره احتمالا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی.اطلاعاتم راجع به این بازی زیاد شد.مرسی ابراهیم عزیز.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...