رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
LM10

زندگی نامه تیتو ویلانوا

پست های پیشنهاد شده

??رانسسک "تیتو" ویلانوا ای بایو مشهور به تیتو ویلانوا (زاده ۱۷ سپتامبر ۱۹۶۸ اسپانیا – درگذشته ۲۵ آوریل ۲۰۱۴ بارسلون) ??وتبالیست و مربی سابق اهل اسپانیا بود. {مربی‌گری} او سابقه ی نشستن روی نیمکت تیم بارسلونا بی را در کارنامه ی خود دارد.

 

s7mq_319ee64acd8311e3968f0002c99c3bc6_8.jpg

 

پس از تصمیم به جدایی گواردیولا از نیمکت بارسلونا در پایان ??صل 2012-۲۰۱۱ او به عنوان سرمربی جدید این تیم برای ??صل ۲۰۱۲-۱۳ انتخاب شد. تیتو ویلانووا پیش از آغاز ??صل ۱۳-۲۰۱۲ و پس از جدایی پپ گواردویلا از بارسلونا سرمربی این تیم شد.

او پیش از آن دستیار گواردیولا بود. ویلانووا در مارس ۲۰۱۳ به کار خود بازگشت و شاهد قهرمانی بارسلونا در لالیگا بود. {بیماری} ویلانووا یک بار در نوامبر ۲۰۱۱ برای درآوردن غده سرطانی از گلویش تحت عمل جراحی قرار گر??ته بود، اما در دسامبر ۲۰۱۲ بیماری‌اش مجددا عود کرد. او که سال ها با این بیماری دست و پنجه نرم کرده بود، در ژوئیه ۲۰۱۲ به دلیل عود کردن دوباره بیماری‌اش از سمت خود استع??ا داد.

 

اما بعد از مدتی مشخص شد ویلانووا باید برای درمان سرطان غدد بزاقی که یک سال پیشتر به آن مبتلا شده بود و به نظر می‌رسید درمان شده است، از تیم جدا شود. او بعد از عمل جراحی دوم خود در دسامبر ۲۰۱۲ به مدت ۱۰ ه??ته برای درمان به نیویورک ر??ت و در آنجا تحت شیمی‌درمانی و رادیوتراپی قرار گر??ت. {پایان سرمربی‌گری در بارسلونا} تیتو در تاریخ ۱۹ ژولای ۲۰۱۳ از سمت سرمربیگری بارسلونا به دلیل بیماری سرطان استع??ا داد. ساندرو راسل رئیس باشگاه نیز با این استع??ا موا??قت کرد تا خراردو مارتینیو سرمربی بارسلونا در ??صل جدید باشد.

 

{درگذشت} تیتو ویلانووا که سال ۲۰۱۳ به علت بیماری سرطان از سرمربیگری تیم بارسلونا کناره گیری کرده بود، در ۲۵ آوریل ۲۰۱۴ (۵ اردیبهشت ۹۳) در سن ۴۵ سالگی و پس از مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...